dat hij niet herdenkt betekent niet automatisch dat hij mensen die wel herdenken niet respecteert.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
iemand die wél historisch besef heeft, iemand die wél wat te herdenken heeft en iemand die graag ziet dat hij daarin gerespecteerd wordt
bedoel je degene die wel herdenken of die het niet doen?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:45 schreef Aitan het volgende:
Iets wat niet in een laatje past zal je er ook nooit in kunnen proppen. De hersencapaciteit van sommige mensen is gewoon te klein om te beseffen wat het allemaal betekend.
Dat laat ik geheel aan jou over, laten we zeggen dat ik wel weet wat de impact is geweest en dat ik wel respect kan opbrengen voor offers uit het verleden.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:46 schreef denkjedat het volgende:
[..]
bedoel je degene die wel herdenken of die het niet doen?
jawel, dat betekent het wel. Als hij (en hij is helaas niet de enige, maar goed), die 2 minuten niet z'n kop kan houden en die stilte daardoor verstoort, respecteert hij dus ook de mensen die wel herdenken nietquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:45 schreef Homdeck het volgende:
[..]
dat hij niet herdenkt betekent niet automatisch dat hij mensen die wel herdenken niet respecteert.
Falikante onzin. Zoals ik al eerder zei, bewust zieken is compleet iets anders dan niet herdenken. Je betoog begint fascistoide trekjes te vertonen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
jawel, dat betekent het wel. Als hij (en hij is helaas niet de enige, maar goed), die 2 minuten niet z'n kop kan houden en die stilte daardoor verstoort, respecteert hij dus ook de mensen die wel herdenken niet
respect is per definitie afgedwongenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Gedwongen respect. Mooi man. Zij het compleet nutteloos. Maar goed.
dus jij houd wel je mond 2 minuten?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:47 schreef Aitan het volgende:
[..]
Dat laat ik geheel aan jou over, laten we zeggen dat ik wel weet wat de impact is geweest en dat ik wel respect kan opbrengen voor offers uit het verleden.
...door acties die respect verdienen, niet door verbaal of fysiek geweld.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Falikante onzin. Zoals ik al eerder zei, bewust zieken is compleet iets anders dan niet herdenken. Je betoog begint fascistoide trekjes te vertonen.
dat is m.i echt bewust zieken. Ik vind TS dus een respectloze lulquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:19 schreef dvdk het volgende:
pff... nou ik luister gewoon m'n snoop of '50 of dire straits album, dikke schijt met hun allemaal
die dooien kunnen het toch niet horen, hebben er toch geen last van.
nope.. door opvoeding en normen en waarden waarmee je opgroeit. Daardoor zie je acties als acties die respect verdienenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:49 schreef Jarno het volgende:
[..]
...door acties die respect verdienen, niet door verbaal of fysiek geweld.
ben ik het niet mee eens. gedenken doe je zelf, met je gedachten. dat is niet afhankelijk van andere personen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
jawel, dat betekent het wel. Als hij (en hij is helaas niet de enige, maar goed), die 2 minuten niet z'n kop kan houden en die stilte daardoor verstoort, respecteert hij dus ook de mensen die wel herdenken niet
1 minuut, 2 minuten, 5 minuten of anders. Net zolang als ik nodig heb misschien één keer per jaar misschien meer. In ieder geval zal ik het nooit negeren.quote:
dat klopt wel, maar als ik de doden wel herdenk en iemand anders verstoort dat, respecteert hij mij dus nietquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:51 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ben ik het niet mee eens. gedenken doe je zelf, met je gedachten. dat is niet afhankelijk van andere personen.
Ik kan me prima indenken dat iemand herdenkt bij Brothers in Arms van Dire Straits. Kortom, bepaal niks voor een ander.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:50 schreef teamlead het volgende:
dat is m.i echt bewust zieken. Ik vind TS dus een respectloze lul
En jij respecteert zijn wens om niet te herdenken wel?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat klopt wel, maar als ik de doden wel herdenk en iemand anders verstoort dat, respecteert hij mij dus niet
wat je bedoel te zeggen is je mag gerust praten enzo maar dan thuis waar niemand het hoort zodat iemand die WEL beetje respect heeft echt 2 minuten stilte heeftquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat klopt wel, maar als ik de doden wel herdenk en iemand anders verstoort dat, respecteert hij mij dus niet
nogmaals: het interesseert me geen zak wat TS om 8 uur doet. Of hij gaat lekker een potje schijten, of hij gaat lekker zitten gamen, pilsje drinken whatever. Als ie maar 2 minuten het fatsoen kan opbrengen om dat dan op zijn minst op een manier te doen dat hij anderen niet stoort tijdens de herdenkingquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
En jij respecteert zijn wens om niet te herdenken wel?
dat dus.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:53 schreef denkjedat het volgende:
[..]
wat je bedoel te zeggen is je mag gerust praten enzo maar dan thuis waar niemand het hoort zodat iemand die WEL beetje respect heeft echt 2 minuten stilte heeft
Dat is wat ik zeg, toch? Jij denkt gelijk dat TS zijn speakers op de dam plaatst en op volume 10 de boel een beetje wakker schud. Voor hetzelfde geld zit -ie gewoon met z'n iPod op achter de PC ofzo.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
nogmaals: het interesseert me geen zak wat TS om 8 uur doet. Of hij gaat lekker een potje schijten, of hij gaat lekker zitten gamen, pilsje drinken whatever. Als ie maar 2 minuten het fatsoen kan opbrengen om dat dan op zijn minst op een manier te doen dat hij anderen niet stoort tijdens de herdenking
Ja, en ik wil om 8 uur de drie miljoen. Kom op zeg. Klein jong.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat dus.
Ik wil om 8 uur die 2 minuten stilte.
als je het eerste doet ben je best wel triestquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:55 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat is wat ik zeg, toch? Jij denkt gelijk dat TS zijn speakers op de dam plaatst en op volume 10 de boel een beetje wakker schud. Voor hetzelfde geld zit -ie gewoon met z'n iPod op achter de PC ofzo.
we komen er niet uit denk ik. Mijn mening is dat je gedrag niet aanpassen aan de ander niet betekent dat er geen respect voor die ander is. Als ik bij een kerkelijke inzegening van een huwelijk ben ga ik niet meezingen met die psalmen. ik pas mijn gedrag dus niet aan aan de mensen die dat wel doen, maar het maakt mij niet respectloos tegenover hen. toch?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
die 3 miljoen wil ik ookquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, en ik wil om 8 uur de drie miljoen. Kom op zeg. Klein jong.
Oh kut, nu wordt het een buitenlanderstopic.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:56 schreef denkjedat het volgende:
[..]
als je het eerste doet ben je best wel triest![]()
zijn er dan ook echt mensen die het expres verpesten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |