Nounou, wát een vrijheid.quote:
Het is ook wat riffraff tegen mij vertelde:quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:47 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik denk dat als de duitsers gewonnen zouden hebben, we nu best in een betrekkelijk 'goede' wereld zouden leven. Een grote wereldmacht, 1 taal, een sterk patriotistisch volk. Je zou simpelweg niet beter weten dan. Want de zwarte kant van de geschiedenis zou uit de boekjes weggecensureerd zijn en met de oudste generatie het graf mee in gaan.
De overwinnaars schrijven de historie. Wie weet hoe we over 100 jaar de wandaden van ene zekere George Bush zullen verafschuwen en herdenken.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Het is ook wat riffraff tegen mij vertelde:
je weet niet hoe er de wereld dan had uitgezien.
Maar inderdaad, de zwarte kant zal gecensureerd worden, en vermoedelijk leerde je kinderen niks anders dan dat het altijd 1 rijk is geweest.
Maar dat blijft gissen (en maar goed ook)
mag de rest van fok meedoen ???quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:55 schreef EdAtTheBar het volgende:
TS wat ben jij een triest kneuzig paupertje. Ik kots op jou.
Nee, bij ons gaan ze om 19.00 uur dicht.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:51 schreef Gluckskafer het volgende:
Wat? Gaan de winkels vandaag echt al om 17:00 uur dicht?????
Een heleboel. Ik besluit zelf wel of ik iemand wel of niet wil herdenken, en mocht ik dat willen op welk moment ik dat doe.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:39 schreef ramon1984 het volgende:
wat is het probleem om 2 minuten even je kaak te houden?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:47 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik denk dat als de duitsers gewonnen zouden hebben, we nu best in een betrekkelijk 'goede' wereld zouden leven. Een grote wereldmacht, 1 taal, een sterk patriotistisch volk. Je zou simpelweg niet beter weten dan. Want de zwarte kant van de geschiedenis zou uit de boekjes weggecensureerd zijn en met de oudste generatie het graf mee in gaan.
Houdt dan wel je gezicht dicht om 8 uur uit respect voor de mensen die wel willen herdenken aub.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:10 schreef 700MB het volgende:
[..]
Een heleboel. Ik besluit zelf wel of ik iemand wel of niet wil herdenken, en mocht ik dat willen op welk moment ik dat doe.
Met hoe de geschiedenis wél gegaan is en onze opvattingenn nu doen we dat inderdaad niet. En met goede reden. Maar ik bedoelde: als de duitsers gewonnen zouden hebben, zou het waarschijnlijk zo'n situatie zijn als die ik schetste in die postquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:10 schreef IHVK het volgende:
![]()
Jezus Christus.
Laten we inderdaad de nazi's eren.
Nee.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:12 schreef Killjoy het volgende:
Houdt dan wel je gezicht dicht om 8 uur uit respect voor de mensen die wel willen herdenken aub.
Jezus Christus is een naziquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Jezus Christus.
Laten we inderdaad de nazi's eren.
oh ja zoals de falklands oorlog, Golf oorlog, golf oorlog 2...vietnamquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:24 schreef Killjoy het volgende:
Zodra we niet meer herdenken vergeten we, dan zou het opnieuw kunnen gebeuren.
Met alle respect voor de slachtoffers daar, die oorlogen hebben hier in Nederland niet zo'n impact gehad als WW2.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:15 schreef dvdk het volgende:
[..]
oh ja zoals de falklands oorlog, Golf oorlog, golf oorlog 2...vietnam![]()
Ja, een gebraiwashte samenleving, die geïsoleerd was. Daar zou je in leven.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:13 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Met hoe de geschiedenis wél gegaan is en onze opvattingenn nu doen we dat inderdaad niet. En met goede reden. Maar ik bedoelde: als de duitsers gewonnen zouden hebben, zou het waarschijnlijk zo'n situatie zijn als die ik schetste in die post
En nogmaals, dat is dus vanuit onze opvatting nu.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja, een gebraiwashte samenleving, die geïsoleerd was. Daar zou je in leven.
Daar is niks goeds aan.
En Nederland of het Nederlands zou waarschijnlijk verdwenen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |