Klaar met werken, strax vrienden op vakantie "helpen" en dan richting Tilburg voor 'n driekwartbroek die ik gisteren gezien heb maar in Eindhoven niet in m'n maat was. Je moet 't er maar voor over hebben
relaxed; leuke avond en leuke zondag voor de boeg! alleen zijn er nu in de pauze op de faculteit nergens leuke mensen om mee te lunchen.... waar is iedereen!!!?
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
Verkankerd moe, het is dat ik weet dat het door mijn slaapgebrek komt anders zou ik de dokter bellen omdat ik me zo beroerd voel. Ik denk dat ik 8 uur niet met mijn ogen open ga halen.
Heb alleen geen flauw idee waarom ik me tegenwoordig zo beroerd voel als ik een paar dagen te weinig slaap....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Straks met een vriend even de kroeg in,maar niet te lang, ik was vanmorgen om 4.30u al op en heb van 6.15 tot 17.40u gewerkt. (Groningen - Hamburg - Almere - Suameer - Groningen) en morgen even die vriend helpen met zijn nieuwe huis.