Ja dat dacht ik ook meteen. Is wel een manier om een nieuwe impuls aan de serie te geven. Hoewel er nog wel wat meer nodig is.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik zat te denken he, DH is natuurlijk begonnen met een zelfmoord. Dus... misschien ipv Mary Alice nu Edie als voice-over?
Misschien niet standaard, maar een keer zo'n aflevering, net als die ene met Rex, dat kan wel leuk zijnquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:40 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook meteen. Is wel een manier om een nieuwe impuls aan de serie te geven. Hoewel er nog wel wat meer nodig is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook gaan de geruchten dat Diana Ross een nieuwe housewife wordt. Ze speelt dan een ex-Broadway zangeres, met, hoe kan het anders, een dark secret.
Ze heeft vast een afspraak met Carlos net op dat moment, zodat hij haar nog op tijd vindt en kan reddenquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:18 schreef PeRi het volgende:
Mja, meer omdat het niets voor Edie is om zelfmoord te plegen. Ik denk dan ook niet dat ze doodgaat, maar hopelijk dat het weer een of andere slimme truuk is van d'r.
welke 8 dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:47 schreef Kokstra het volgende:
Heb nog ff de eerste 8 afleveringen van dit seizoen gekeken maar kan er niet meer enthousiast van worden, vind het niet heel geloofwaardig meer
Wat een nietszeggend liedje met nadrukkelijk Stand By Me-sample..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Stay tuned for the Fall premiere on Sunday, Sept. 30 at 9/8c!
Het is een week verzet dus!
Ze hebben een videoclip gemaakt met Sean Kingston: Klikt u hier?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vorig jaar was de Wasmachines toch? Ben benieuwd waar ze mee komen. Ugly Betty heeft iig een erg goede promo dus ABC gooit er wel geld in!
Maartel: Beautiful Girls klinkt beter in de versie van JoJo
2 stelletjes??quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ben erg benieuwd naar de 2 stelletjes sowieso en of Edie nog leeft!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |