normaal gesproken ben ik ook hooguit 5 minuten weg, maar er stond een soort van file waarin ik terecht kwamquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:41 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Gisterenavond was je ook weg zonder een vraag te stellen. Toen gaf je nog aan dat je weg moest, nu niet.
Wat de één onzin vindt is voor de ander totaal vanzelfsprekendquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Een onzin vraag moet je ook met onzin beantwoorden![]()
puntje voor Sandert +1quote:Op vrijdag 4 mei 2007 06:51 schreef Sandert het volgende:
Savage garden, met truly, madly, deeply
Volgensmij stelt Yuri onzinvragen, en is jou vraag allang correct beantwoordquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:50 schreef sanger het volgende:
Volgens mij lopen er nu dus twee vragen door elkaar
Ik zal je de schrijfwijze vergevenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:40 schreef Mark het volgende:
Goering
Dat van mij is meer een raadseltje en jouw vraag is de officielequote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:50 schreef sanger het volgende:
Volgens mij lopen er nu dus twee vragen door elkaar
Bij mij is het: shift tegelijk met aanhalingsteken knopje indrukken en daarna de juiste letterquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:55 schreef Mark het volgende:
Ik weet niet hoe ik puntjes op mijn letters krijg (behalve de i en de j)
en dan is Goering juister dan Goring![]()
Vooruit dan maar.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:55 schreef Mark het volgende:
Ik weet niet hoe ik puntjes op mijn letters krijg (behalve de i en de j)
en dan is Goering juister dan Goring![]()
moet je je toetsenbord wel ingesteld hebben op VS Internationaal met dode toetsen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:57 schreef erkel het volgende:
[..]
Bij mij is het: shift tegelijk met aanhalingsteken knopje indrukken en daarna de juiste letter
Dat is helemaal goed gedachtquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:00 schreef RoofingBurner het volgende:
Dat is volgens mij René Klijn.
uuhm okquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:59 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
moet je je toetsenbord wel ingesteld hebben op VS Internationaal met dode toetsen.
Zo heette het nummer van hem jaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:01 schreef sanger het volgende:
Mister Blue (Rene Klijn) dacht ik ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |