puntje voor Sandert +1quote:Op vrijdag 4 mei 2007 06:51 schreef Sandert het volgende:
Savage garden, met truly, madly, deeply
Volgensmij stelt Yuri onzinvragen, en is jou vraag allang correct beantwoordquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:50 schreef sanger het volgende:
Volgens mij lopen er nu dus twee vragen door elkaar
Ik zal je de schrijfwijze vergevenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:40 schreef Mark het volgende:
Goering
Dat van mij is meer een raadseltje en jouw vraag is de officielequote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:50 schreef sanger het volgende:
Volgens mij lopen er nu dus twee vragen door elkaar
Bij mij is het: shift tegelijk met aanhalingsteken knopje indrukken en daarna de juiste letterquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:55 schreef Mark het volgende:
Ik weet niet hoe ik puntjes op mijn letters krijg (behalve de i en de j)
en dan is Goering juister dan Goring![]()
Vooruit dan maar.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:55 schreef Mark het volgende:
Ik weet niet hoe ik puntjes op mijn letters krijg (behalve de i en de j)
en dan is Goering juister dan Goring![]()
moet je je toetsenbord wel ingesteld hebben op VS Internationaal met dode toetsen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:57 schreef erkel het volgende:
[..]
Bij mij is het: shift tegelijk met aanhalingsteken knopje indrukken en daarna de juiste letter
Dat is helemaal goed gedachtquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:00 schreef RoofingBurner het volgende:
Dat is volgens mij René Klijn.
uuhm okquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:59 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
moet je je toetsenbord wel ingesteld hebben op VS Internationaal met dode toetsen.
Zo heette het nummer van hem jaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:01 schreef sanger het volgende:
Mister Blue (Rene Klijn) dacht ik ook.
ookwel Mr Big. Vervolgvraagje, van Mr Blue naar Mr Big.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:05 schreef Mark het volgende:
Eric Martin
That's it!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:11 schreef Yurithemaster het volgende:
the plane
Jeejquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:17 schreef Mark het volgende:
Yurithemaster +1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |