Ben bang dat je dan lang kan wachten. Waarschijnlijk kan kan hij niet tippen aan Jaap.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Die editte je precies op tijd
Ikke heb geduld, kan wel wachten tot ie het weer doet![]()
Huub en Lieke moeten er ook om lachen: "We kijken naar de jaap show"quote:
Naar jaap mogen we ook niet gluren.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:44 schreef STAP01 het volgende:
Ben bang dat je dan lang kan wachten. Waarschijnlijk kan kan hij niet tippen aan Jaap.![]()
![]()
Jaap weegt inderdaad een stuk meer dan ikquote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:44 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ben bang dat je dan lang kan wachten. Waarschijnlijk kan kan hij niet tippen aan Jaap.![]()
![]()
een stuk of 12 centimeters?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:46 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jaap weegt inderdaad een stuk meer dan ik![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:50 schreef Frasier het volgende:
[..]
In mij geval reken ik altijd graag in kilo's![]()
Jij volgt de hele nacht Nicolaas tijdens zijn slaap?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:53 schreef Veulen het volgende:
Ik hoorde nicolaas zeggen dat ie zo slecht sliep ergens. Dacht toen dat het onzin was (gevalletje Brian) maar nu ik er op let zie ik dat ie vaak 's nachts af en toe wakker word en dan weer in dommelt...
Soms als ik zelf niet kan slapen kijk ik slapende bewoners (zonder dat hier te melden ja)quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:54 schreef Frasier het volgende:
Jij volgt de hele nacht Nicolaas tijdens zijn slaap?
De opzet van DGK was dat iedereen, die op enig moment in de eerste 12 maanden in de villa gaat, kans maakt op de hoofdprijs. Nicolaas is wellicht een geval apart (omdat hij eruit gezet was) maar voor Lieke zie ik geen aparte situatie.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:57 schreef STAP01 het volgende:
Ik weet niet hoe de mensen hier bij FOK er precies over denken maar ik denk dat zowel Nicolaas als Lieke in DGK zijn gezet om de boel op te stoken en tv te maken. Ze zitten er niet meer om te winnen. De volgende bewoner/miljonair zal dezelfde status krijgen denk ik.
De bewoners worden gecast op een bepaald gedrag/karakter. Zo is er een idioot, een bitch, buitenbeentje, een stoker, een moederkloek, het dommoortje, een freak enne een slachtoffer.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:57 schreef STAP01 het volgende:
Ik weet niet hoe de mensen hier bij FOK er precies over denken maar ik denk dat zowel Nicolaas als Lieke in DGK zijn gezet om de boel op te stoken en tv te maken. Ze zitten er niet meer om te winnen. De volgende bewoner/miljonair zal dezelfde status krijgen denk ik.
Ik geloof niet dat een Nicolaas, Lieke, Jaap zal gaan winnen. Ik ben echt bang dat een van de die hards gaat winnen. Natas of die geestelijk gestoorde.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:04 schreef Veulen het volgende:
[..]
De bewoners worden gecast op een bepaald gedrag/karakter. Zo is er een idioot, een bitch, buitenbeentje, een stoker, een moederkloek, het dommoortje, een freak enne een slachtoffer.
(Vul zelf maar in wie wie is.)
Daar worden ze dus op uitgezocht. Natuurlijk heeft het ene karakter meer kans om te winnen dan de ander. En de redactie maakt ook wel is een fout. Maar ik denk niet dat ze uitgezocht worden op figurantrollen of stokerij.
Pisnijdig?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:17 schreef Black_king het volgende:
blaasontsteking die doorgetrokken is naar de nieren...... Oei.... Pijnlijke zaak....
Sanctie heeft toch te maken met contactpunten of niet? Zoja, wat kan het je eigenlijk schelen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:18 schreef Desii het volgende:
hahaha, nicolaas tegen Herma we hebben een rookverbod gekregen... en steekt er nog eentje op
tis toch wel een kanjer![]()
ja 200 cp per sigaret.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:20 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Sanctie heeft toch te maken met contactpunten of niet? Zoja, wat kan het je eigenlijk schelen.
Ach zo..... leuk probleem gaat dit worden, zijn we misschien even verlost van dat gezeik tussen Brian en Amanda.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:22 schreef Desii het volgende:
[..]
ja 200 cp per sigaret.
De contactpuntenbox is gisterenavond al leeg gemaakt, doordat nicolaas er gisteravond al 2 opgestoken heeft... ben benieuwd hoe dit opgelost gaat worden.
Ik ook welquote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:22 schreef Desii het volgende:
[..]
ja 200 cp per sigaret.
De contactpuntenbox is gisterenavond al half leeggemaakt, doordat nicolaas er gisteravond al 2 opgestoken heeft... ben benieuwd hoe dit opgelost gaat worden.
Bij deze: Palma 't ga je goed.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:24 schreef PietjePuk63 het volgende:
Nicolaas gaat Palma een beterschapskaartje sturen.
Misschien ook een ideetje voor de Palma-liefhebbers alhier?![]()
Mogguh allemaal!
Als "achter" er iemand uitzet omdat hij rookt maakt "achter" zich helemaal belachelijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:23 schreef Reza-impreza het volgende:
Als 'achter' wil laten zien wie er de baas is vindt ik dat ze Nicolaas direct een officiële waarschuwing moeten geven. Luistert hij niet , doei
Maar na het knokpartijtje is toch afgesproken dat de sancties vanaf dat moment wel weer gaan geldenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:26 schreef blomst het volgende:
[..]
Als "achter" er iemand uitzet omdat hij rookt maakt "achter" zich helemaal belachelijk.
Fysiek geweld doen ze niets aan en dan om roken er iemand uitsturen zeker.
'k Vond belagelijk wel een toepasselijke woordspeling.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:26 schreef blomst het volgende:
[..]
Als "achter" er iemand uitzet omdat hij rookt maakt "achter" zich helemaal belachelijk.
Fysiek geweld doen ze niets aan en dan om roken er iemand uitsturen zeker.
Dat er een sanctie is bedacht op het zomaar wegflikkeren van peuken vind ik op zich nog niet zo verkeerd. En die stok achter de deur werkte ook prima.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:31 schreef FSR het volgende:
Het is gewoon triest dat er een rookverbod is, het zjn geen kleine kinderen, maar "volwassen" mensen.Laten ze eens een kook, sport en schoonmaak verbod maken..
Wedden dat het dan zo voorbij is.. !
Het is het beproefde BB concept om wat stress in de groep te gooien.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:31 schreef FSR het volgende:
Het is gewoon triest dat er een rookverbod is, het zjn geen kleine kinderen, maar "volwassen" mensen.Laten ze eens een kook, sport en schoonmaak verbod maken..
Wedden dat het dan zo voorbij is.. !
Dat slaat inderdaad nergens op.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:37 schreef PietjePuk63 het volgende:
Dat een niet-roker gewoon wat peuken op de grond kan pleuren en zo de rokers een rookverbod kan aansmeren is te belachelijk voor woorden
Zou idd wel een leuke actie voor Nicolaas zijn, is helemaal zijn stijl.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:20 schreef petraa het volgende:
Wat ik trouwens niet snap, is dat nog niemand op het idee is gekomen om aan tafel de stemming te veranderen, de redaktie kan daar niets tegen doen omdat het live op de streams is.
Daar zal wel een straf op staan, een exit oid.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:20 schreef petraa het volgende:
Wat ik trouwens niet snap, is dat nog niemand op het idee is gekomen om aan tafel de stemming te veranderen, de redaktie kan daar niets tegen doen omdat het live op de streams is.
wat vergeten word is dat er alleen een bepaalde groep een sanctie krijgt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:25 schreef Desii het volgende:
ik vind het belachelijk dat niet-rokers mogen mee doen om dat verbod te krijgen... het was bedoeld om het schooner in en om het huis te houden; doordat er veel sigaretten werden neergegooid.
Een week niet roken, als je echt verslaafd ben is lang (zeker in die omgeving)
Jaap had ook een sanctie moeten krijgen, een week niet achter de pc o.i.d.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:28 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
wat vergeten word is dat er alleen een bepaalde groep een sanctie krijgt.
want het maakt de niet rokers niks uit kost ze niks.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:29 schreef blomst het volgende:
[..]
Jaap had ook een sanctie moeten krijgen, een week niet achter de pc o.i.d.
Mis ik wat, hummie ???quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:31 schreef farceman het volgende:
ben benieuwd of hummie nu ook zo snel is als gisteren met het opleggen van een sanctie voor het roken.
Hef het verbod gewoon op, dan worden Brian en Jaap gek van hun verloren contactpunten!
Hummie van Bigbrother is toegevoegd aan redactieteam.quote:
Dat is toch zeker wel een grapje he!!!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:34 schreef farceman het volgende:
[..]
Hummie van Bigbrother is toegevoegd aan redactieteam.
Ze krijgen straks oook weer weekopdrachten
De enige straf die Jaap heeft is het inleveren van cp'en, die hij niet eens heeftquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:29 schreef blomst het volgende:
[..]
Jaap had ook een sanctie moeten krijgen, een week niet achter de pc o.i.d.
Waar haal je die wijsheid vandaan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:34 schreef farceman het volgende:
[..]
Hummie van Bigbrother is toegevoegd aan redactieteam.
En die moeten dan uit de gemeenschappelijke pot komen?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:35 schreef Marrije het volgende:
De enige straf die Jaap heeft is het inleveren van cp'en, die hij niet eens heeft
Die is al leeg.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
En die moeten dan uit de gemeenschappelijke pot komen?
If so: stug doorroken Nicolaas. Rook die hele gezamenlijke pot maar leeg.
gadver lijkt wel een misvormde kutquote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is echt drie keer niks, die 21 cm is bluf .....
[afbeelding]
Nog stugger doorroken dan!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:38 schreef Ning het volgende:
Die is al leeg.
Volgens mij, maar ik kan ernaast zitten, die van Jaap niet. Volgens mij geldt dat alleen voor de sigaretten die nog worden gerookt (cp'en uit de gemeenschappelijk pot).quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
En die moeten dan uit de gemeenschappelijke pot komen?
If so: stug doorroken Nicolaas. Rook die hele gezamenlijke pot maar leeg.
quote:Nicolaas neemt de krant door. Daar heeft hij, aangezien hij er wederom vroeg bij is, alle tijd voor. Helaas zal hij het, dankzij de acties van Jaap van gister, deze ochtend zonder sigaret moeten doen. Hij zal niet nog eens de fout maken een sigaret op te steken, want dat zal hem opnieuw 200 contactpunten kosten. Blijft hij vandaag zonder zonden?
08:46 - Gesnapt! Inleveren maar 200 contactpunten Nicolaas.
Dat was wel een leuk cameramomentje voor Natas.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:46 schreef fredfik het volgende:
tjeetje wat een kont heeft tas !!!!
Dat doet ie straks, één op één.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:46 schreef Marrije het volgende:
Hahaha, Natas tegen Brian: en hoesow dan zeg jij dan niks????
Brian reageert niet.
Dan komt ie in de min en kan ie dus niet meer bellen of mensen uitnodigen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:47 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Hoe lever je punten in die je niet hebt?
Deze sanctie is zó simpel en zó triest dat het lachwekkend wordt.
Volgens mij is Nicolaas daar helemaal niet rouwig om.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:48 schreef Marrije het volgende:
Dan komt ie in de min en kan ie dus niet meer bellen of mensen uitnodigen.
Ja, als we die gaan meemaken. Vanaf 12 uur moeten we betalen, gaan we dat redden met die gratis code? Om 12 uur gaan ze golfen dus misschien dat Brian er nog aantoe komt vóór het golfen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:48 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik kijk alweer uit naar die discussie die minstens een uur gaat duren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |