truste medewikimasterquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
een shitload aan dingen moet ik regelen
Maar goed, I'm off
Fijne avond nog allemaal
Ik doe meequote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
en nu het allerbeste nummer....
LOS.....![]()
![]()
![]()
komt ie dan.....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:21 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik doe mee
Stoere solo zit er in ook.
Ik krijg al stroom als ik de pc aanraak !quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:13 schreef crossover het volgende:
Wie krijgt er ook wel eens stroom als je met je voet op de verwarming zit en de usb kabel aanraakt?
vooral live he...OMG..zooooo goed....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:21 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik doe mee
Stoere solo zit er in ook.
MPG doet ook meequote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
en nu het allerbeste nummer....
LOS.....![]()
![]()
![]()
Allemaal een goede smaak qua drankquote:
Lol.. wilde juust al eens vragen of de kids het wel kunnne waarderenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
oeps....heb em denk ik een beetje te hard staan......er was ineens een kleine jongentje die ff kwam vragen of de muziek wat zachter kon....
![]()
we zijn echt voor elkaar bestemd.....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Allemaal een goede smaak qua drank
Allemaal een goede smaak qua muziek
Wat willen we nog meer?
Absoluut... Als eer-ik en ik miljonairs zijn kopen we een heel groot landgoed, waar we met de hele koffie-club kunnenn gaan wonenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
we zijn echt voor elkaar bestemd.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mijn zoon kan het zeker waarderen.....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Lol.. wilde juust al eens vragen of de kids het wel kunnne waarderen
dan ben ik zeker van de partij....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Absoluut... Als eer-ik en ik miljonairs zijn kopen we een heel groot landgoed, waar we met de hele koffie-club kunnenn gaan wonen
Straks nog een lekkere kop koffie.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Allemaal een goede smaak qua drank
Allemaal een goede smaak qua muziek
Wat willen we nog meer?
die van mij hangt lekker te ruiken in het trappengat, zodat morgen als lars komt ik lekker frisse lakens op mijn bed hebquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
coooool....![]()
![]()
...ik moet ook zo mijn was ophangen...
!!!
huh....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
If You Want To Kiss The Sky...Better Learn How To Kneel...!
wat was nou de diepere betekenis?
en waarom negeer je me op msn?
ken ik....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:31 schreef Muck het volgende:
[..]
die van mij hangt lekker te ruiken in het trappengat, zodat morgen als lars komt ik lekker frisse lakens op mijn bed heb
Prima... neem Papier je bezoek maar meequote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dan ben ik zeker van de partij....![]()
![]()
maar ik kom wss niet alleen.....![]()
Papier Bezoek?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ken ik.......zondag ook lakens verschonen...
![]()
....jeweets....
![]()
wheheh... ik had al zo'n vermoedenquote:
frisse lakens....net onder de douche vandaan...en het juiste gezelschap.....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:36 schreef Muck het volgende:
ik ben echt dol op frisse lakens
vooral als ze buiten aan de waslijn hebben gehangen
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
frisse lakens....net onder de douche vandaan...en het juiste gezelschap.....![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kon er mijn klok op gelijk zettenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
vermoeden of wist je het eigenlijk al zeker....![]()
?????
zucht....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
frisse lakens....net onder de douche vandaan...en het juiste gezelschap.....![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, ik liep wat achterquote:
3 dagen....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:39 schreef Muck het volgende:
[..]
zucht....
morgen
of eh, eigenlijk vandaag dus
Maar dan wel de hele week toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|