ik doe dat nooitquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:13 schreef crossover het volgende:
Wie krijgt er ook wel eens stroom als je met je voet op de verwarming zit en de usb kabel aanraakt?
een beetje boelquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jij en ik horen toch een beetje bij elkaar Muck.....![]()
![]()
???
Ik heb mijn apparatuur geaardquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:13 schreef crossover het volgende:
Wie krijgt er ook wel eens stroom als je met je voet op de verwarming zit en de usb kabel aanraakt?
oh jaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:14 schreef MPG het volgende:
[..]
en jij natuurlijk ook... Voordat eer-ik miljonair wordt zijn wij toch nog samen?
jullie ondertitelsquote:
Dat is wel fijn dan! Moet je werken morgen? MIsschien kom ik ff een bakkie doen namelijk!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:16 schreef eer-ik het volgende:
ik denk dat ik maar eens opsodemieter zo.
Begein wel een beetje moe te worden...
nu al...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:16 schreef eer-ik het volgende:
valt het nu pas op?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:16 schreef MPG het volgende:
[..]
jullie ondertitels....
* ]Knuffel voor allebei[/me]
En dan is er altijd nog FRITSquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nu al......maar..maar..ik ben er net....
![]()
![]()
![]()
Neem nog een koffiequote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:16 schreef eer-ik het volgende:
dat is zekers waar....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En dan is er altijd nog FRITS O*
Ik ben er toch nog lieverd?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
wel druk morgen...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is wel fijn dan! Moet je werken morgen? MIsschien kom ik ff een bakkie doen namelijk!
ja ,sorry...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
jaquote:
Dan houdt het ff over, wat moet je allemaal doen dan??quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wel druk morgen...
[..]
ja ,sorry...
Ben echt moet...
ik dacht, ik kop eens een makkelijk balletje inquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mannen zijn een beetje traag van begrip Muck.....jeweets...
![]()
een shitload aan dingen moet ik regelenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan houdt het ff over, wat moet je allemaal doen dan??
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:19 schreef Muck het volgende:
[..]
ik dacht, ik kop eens een makkelijk balletje in
Dat weet ik nietquote:
Trusten lieverd...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
een shitload aan dingen moet ik regelen
Maar goed, I'm off
Fijne avond nog allemaal
sgoed...quote:
truste medewikimasterquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
een shitload aan dingen moet ik regelen
Maar goed, I'm off
Fijne avond nog allemaal
Ik doe meequote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
en nu het allerbeste nummer....
LOS.....![]()
![]()
![]()
komt ie dan.....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:21 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik doe mee
Stoere solo zit er in ook.
Ik krijg al stroom als ik de pc aanraak !quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:13 schreef crossover het volgende:
vooral live he...OMG..zooooo goed....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:21 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik doe mee
Stoere solo zit er in ook.
MPG doet ook meequote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
en nu het allerbeste nummer....
LOS.....![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |