Ik dacht dat jij er zo graag voor zou willen betalen??quote:
is dat voor gratis streams? dat wil ik welquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:41 schreef Day het volgende:
Ik heb nog 10 abbo's!
Iemand? Scan? Eend? Soury?
Idd... gelijk een PM gestuurd toen ik thuis wasquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik snel moest zijn...![]()
Kan je er een voor me reserveren of moet dat echt nu?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:41 schreef Day het volgende:
Ik heb nog 10 abbo's!
je hebt niet om mijn pm geantwoordquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:41 schreef Day het volgende:
Ik heb nog 10 abbo's!
Ik wil wel hoor!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:41 schreef Day het volgende:
Ik heb nog 10 abbo's!
Daar zit eigenlijk wel wat in...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:42 schreef mootie het volgende:
Day, misschien wil disana er wel een, die is er normaal veel, maar vandaag niet gezien.
noekje heb ik ook niet gezien vandaag.
Nog net deze twee gemaakt van de TVquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:39 schreef BuffyJan het volgende:
Hard huilende Brain op televe nu! Ff kijken hoe ze t allemaal in beeld gaan brengenSlaap lekker fokkers
![]()
but im specialquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Day gaat toch niet 100 pm's beantwoorden, gekkie!
Ik ben een topkikkertje!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar zit eigenlijk wel wat in...
Klote voor de die-hards die er niet zijn vanavond...![]()
Nee hoor. Hij pakte het heel goed op en wist dat hij door het spel overbluft was. Ook met het niet-roken zag hij in dat het gewoon bij het spel hoort en deed niet moeilijk. Als hij echt vond dat hij mister gouden kooi was, had hij zich van dat rook verbod niets aangetrokken en was gewoon door gaan roken.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Omdat hij iedereen te pas en te onpas altijd weet te vertellen dat hij het lievelingetje van achter is en dat hij daarom alles kan maken.
En nu ff een dreun krijgt omdat hij nu een keer word 'tegengewerkt'
En Eric neemt het aanbod niet aanquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda: Eric het slaat toch nergens op dat je homo bent?
Eric: Hoezo?
Amanda: Anders had je vanavond sex gehad..
Dus...
ja schat als eht goed is had ik je een pm gestuurd met me mailquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:46 schreef Day het volgende:
Mootie: Disana staat al op de lijst
Scan: PM me even je e-mailadres voor Tien.
PC-eend, je krijgt nog een uur om je te registreren op Tien. Ik reserveer een plekje.
Dogga: je hebt je al opgegeven. Toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |