quote:
zogenaamd meedoen en dan frontaal uitlachen...quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Denk even logisch met mij mee: Jij zit zo op het politiebureau... En je wordt hierover gebeld.
Wat zou jij doen?
Nogmaals, voor iedereen die in eerste instantie het verkeerde adres had toegevoegd.quote:
hoop ik van welquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Alsof dit de poltiie ook maar enigzins boeit.![]()
En wat kunnen wij dus uit jouw kleine ontdekking constateren?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:38 schreef Hanstin het volgende:
[..]
zogenaamd meedoen en dan frontaal uitlachen...
dat ik dom ben...quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
En wat kunnen wij dus uit jouw kleine ontdekking constateren?
Jij hebt het toch gepost?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:29 schreef Hanstin het volgende:
[..]
verkeerde e-mail adres net zoals de hele topic die mij een beetje probeerde te stangen... wat eigenlijk niet meer lukt... maar als ze de politie bellen ga ik alleen maar meer genieten... dus in feiten zouden ze mij een dienst doen...
wel want ik snap je nu niet meer O.Oquote:
Daar zal Bubba van onder de indruk zijn als hij je anaal penetreertquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:42 schreef Hanstin het volgende:
[..]
wel want ik snap je nu niet meer O.O
ik kan teminste wel zeggen dat ik een stormloop topic op FOK! had !
Stoere jongen, wil je nu een koninklijke onderscheiding ofsow?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:42 schreef Hanstin het volgende:
Ja, dat kan je wel zeggen tegen oom agent ja.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:42 schreef Hanstin het volgende:
[..]
makkelijkquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:43 schreef yvonne het volgende:
Wacht ff trouwens, ze gaan naar de pllitie omdat dat MSN adres er staat, dat is alles?
Niet dat je d'r een makkelijke breezerslet noemt?
dat weet ze nog niet dat ik haar zo noemde....quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:43 schreef yvonne het volgende:
Wacht ff trouwens, ze gaan naar de pllitie omdat dat MSN adres er staat, dat is alles?
Niet dat je d'r een makkelijke breezerslet noemt?
Nee, als jij bij politie zou werken, zou jij eerst meedoen en daarna jezelf uitlachen als jij zou bellen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:42 schreef Hanstin het volgende:
[..]
nu volg ik het ook niet meer.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, als jij bij politie zou werken, zou jij eerst meedoen en daarna jezelf uitlachen als jij zou bellen.
Boefje.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb op 2 verschillende mail adres link van dit topic gegeven dus ze komt er wel achterook linkje naar jou reactie met mailadres
Nu wel, offline messaging ftwquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:46 schreef Hanstin het volgende:
ze weet ook nog steeds niet welke forum...
Ik denk dat er vast heel vriendelijke users zitten die haar dit allang gemeld hebbenquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:46 schreef Hanstin het volgende:
[..]
dat weet ze nog niet dat ik haar zo noemde....
ze weet ook nog steeds niet welke forum...
oh en ik word echt niet door bubba gepenetreerd![]()
nsb je meequote:Op donderdag 3 mei 2007 23:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb op 2 verschillende mail adres link van dit topic gegeven dus ze komt er wel achterook linkje naar jou reactie met mailadres
quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat er vast heel vriendelijke users zitten die haar dit allang gemeld hebben
Dus leer maar vast goed te spreiden![]()
Dabedoelik,quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
wat willen ze dan doen?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat er vast heel vriendelijke users zitten die haar dit allang gemeld hebben
Dus leer maar vast goed te spreiden![]()
quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Denk even logisch met mij mee: Jij zit zo op het politiebureau... En je wordt hierover gebeld.
Wat zou jij doen?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:38 schreef Hanstin het volgende:
[..]
zogenaamd meedoen en dan frontaal uitlachen...
quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
En wat kunnen wij dus uit jouw kleine ontdekking constateren?
quote:
quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:42 schreef Hanstin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, als jij bij politie zou werken, zou jij eerst meedoen en daarna jezelf uitlachen als jij zou bellen.
Smaad en lasterquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:51 schreef Hanstin het volgende:
[..]
wat willen ze dan doen?
dan mag je wel een rood naampje hebben maar je maakt geen indruk...
Weet jij niet wat Bubba's doen?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:51 schreef Hanstin het volgende:
[..]
wat willen ze dan doen?
dan mag je wel een rood naampje hebben maar je maakt geen indruk...
*Raap jij dat zeepje even op?*quote:
Tsja, dan gaat het zeer doen, je kunt maar beter beginnen met wat oprek oefeningen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:54 schreef Hanstin het volgende:
[..]
wil ik niet weten!
on en kneusjes ik ben minderjarig...
15?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:54 schreef Hanstin het volgende:
[..]
wil ik niet weten!
quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tsja, dan gaat het zeer doen, je kunt maar beter beginnen met wat oprek oefeningen.
je brengt me op een ideequote:Op donderdag 3 mei 2007 23:57 schreef IHVK het volgende:
Seksueel getinte opmerkingen maken naar minderjarigen. Foei!
Misschien moeten jullie straks ook naar Bubba toe.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:57 schreef IHVK het volgende:
Seksueel getinte opmerkingen maken naar minderjarigen. Foei!
Misschien moeten jullie straks ook naar Bubba toe.
Dat was al vrij duidelijk, btw:quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:54 schreef Hanstin het volgende:
ja gelukig ben ik geen vriend van haar en kent zij mij in totaliteit niet...:')quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:58 schreef Solidius het volgende:
[..]
Dat was al vrij duidelijk, btw:
Solidius says:
Je vraagt je misschien af hoe ik aan je e-mail adres ben gekomen
Solidius says:
Hanstin (een lid van het Fok! forum) heeft jouw e-mail adres daar in het openbaar neergezet, en zei dat je een "goedkoop breezer sletje" bent (l)
Solidius says:
Van je vrienden moet je het hebben
stalking, bedreiging etc... gaat nog een leuke zaak wordenquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij hebt het toch gepost?
Ik zie smaad en laster sowieso, je bent de lul
Leugensch! Je zit nog in de ontkenningsfasequote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:02 schreef Hanstin het volgende:
[..]
ja gelukig ben ik geen vriend van haar en kent zij mij in totaliteit niet...:')
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zit jij niet op je verkeerde account met je_! smiley
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |