Gewoon effe wat nieuwe Amerikaanse TV series downloaden en je bent DGK zo vergetenquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:18 schreef admiraal_anaal het volgende:krijgen ze al ontwenningsverschijnselen
dan moeten er nog wel fokkers zijn die voor jou blijven kijken.......dat zal ik dus niet zijnquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:22 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Gewoon effe wat nieuwe Amerikaanse TV series downloaden en je bent DGK zo vergeten
Ik kijk al 2 weken niet meer, en moet zeggen dat het lezen van een COS 100x leuker is dan de streams zelf
Ik ben afgehaaktquote:Op zondag 6 mei 2007 22:43 schreef avonne het volgende:
Ik ben toch benieuwd hoeveel streamers er nu echt afgehaakt zijn en geen abonnement hebben.
En strakjes per 1 juni het gratis abonnement is afgelopen.
quote:Op zondag 6 mei 2007 23:37 schreef Kombucha het volgende:
ik wil best betalen alleen....
Uw postbank saldo: 1,19
Afgehaakt. Ik ga niet voor een enkel tv programma - als zodanig zie ik DGK uiteindelijk toch, gratis streams was echt geen liefdadigheid - betalen. Commerciële TV wil zeggen dat het kijkvee tussen de reclameblokken door vermaakt dient te worden.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:43 schreef avonne het volgende:
Ik ben toch benieuwd hoeveel streamers er nu echt afgehaakt zijn en geen abonnement hebben.
En strakjes per 1 juni het gratis abonnement is afgelopen.
't regentquote:Op maandag 7 mei 2007 14:03 schreef Danny het volgende:
ga lekker genieten van het mooie weer ofzo.
download een serie, ga naar de bios, huur een film, ga winkelen, lees een boek, doe IETSquote:
Nou, nou, dat is wel erg drastisch hoor.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:11 schreef Danny het volgende:
[..]
download een serie, ga naar de bios, huur een film, ga winkelen, lees een boek, doe IETS
en sloop tien uit de voorkeurzenders van je tv.
vanavond staat de nieuwe Heroes wel online en house MD is ook het kijken meer dan waard. verder kijk ik natuurlijk elke dag letterman en jay leno en ben ik langzaamaan entourage verslaafd aan het wordenquote:Op maandag 7 mei 2007 14:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou, nou, dat is wel erg drastisch hoor.
Gisteren was er nog een hele leuke voetbalwedstrijd op 10.
Maar wat de series betreft heb je gelijk
Vanavond even de nieuwe Amazing Race kijken, morgen weer een nieuwe 24, en Castaway is ook een hele leuke serie om te volgen.
![]()
Je keek toch al een maand niet meer ? Vanwaar dan je fascinatie ?quote:Op maandag 7 mei 2007 17:17 schreef Danny het volgende:
ik lees alleen maar af en toe het updates topic en kijk naar de topictitels van de COS'sen
En telkens weer ben ik niet verbaasd
bevestiging voor mezelf dat ik niets mis door niet te kijkenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je keek toch al een maand niet meer ? Vanwaar dan je fascinatie ?
Ja dahaag! Er is een PP belactie bezig! SMS HUUB naar 1010 en zo maak je de beste keus! Een stem op Huub is ook jouw kans op een verbetering van jouw uitstraling! Alles en iedereen die bij Huub in de buurt komt wint aan populariteit. Maak dan meteen kans op allereli geweldige prijzen!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:46 schreef Suikeroom het volgende:
misschien is dit een oplossing..
Tien prijsvraag: 2 maanden gratis streams
Welke Miljonair wordt ook wel de Godfather genoemd? sms zijn of haar naam naar 1010 en maak kans op 2 maanden gratis streams! Deze prijsvraag is actief van maandag 07 mei t/m zondag 13 mei, daarna kun je niet meer meedoen.
Regelmatig worden er door Tien TV acties georganiseerd waarbij je mee kan doen via SMS en/of een 0900-nummer. Deelname aan de actie betekent dat je akkoord gaat met de Algemene Spelvoorwaarden.
Ah, zo'n iemand die bevestiging nodig heeft. Je bent dus tóch niet helemaal zeker van je zaakquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:39 schreef Danny het volgende:
[..]
bevestiging voor mezelf dat ik niets mis door niet te kijken
elke dag word ik zekerder. maar zelfs al was ik dat niet, ik weiger te betalen dus het is hoe dan ook over voor me.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:26 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ah, zo'n iemand die bevestiging nodig heeft. Je bent dus tóch niet helemaal zeker van je zaak
nee die is over the hill en is alleen nog maar klef bezig met inlikke of hoe ze ook heet.. Jaap is de nieuwe anti-held.. geen groupie gedrag meer.. sms Jaap naar 1010 en de koning zal u belonenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:34 schreef Lieve het volgende:Ja dahaag! Er is een PP belactie bezig! SMS HUUB naar 1010
Dit is een instinker.....Want je denkt Jaap maar das niet zo....Want Jaap denk zelf dat hij de Godfather is. Sms dan Huub.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:46 schreef Suikeroom het volgende:
misschien is dit een oplossing..
Tien prijsvraag: 2 maanden gratis streams
Welke Miljonair wordt ook wel de Godfather genoemd? sms zijn of haar naam naar 1010 en maak kans op 2 maanden gratis streams! Deze prijsvraag is actief van maandag 07 mei t/m zondag 13 mei, daarna kun je niet meer meedoen.
Regelmatig worden er door Tien TV acties georganiseerd waarbij je mee kan doen via SMS en/of een 0900-nummer. Deelname aan de actie betekent dat je akkoord gaat met de Algemene Spelvoorwaarden.
stem dan gewoon op natasiaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:02 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nee die is over the hill en is alleen nog maar klef bezig met inlikke of hoe ze ook heet.. Jaap is de nieuwe anti-held.. geen groupie gedrag meer.. sms Jaap naar 1010 en de koning zal u belonen![]()
Same here.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:29 schreef Danny het volgende:
[..]
elke dag word ik zekerder. maar zelfs al was ik dat niet, ik weiger te betalen dus het is hoe dan ook over voor me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |