Gewoon effe wat nieuwe Amerikaanse TV series downloaden en je bent DGK zo vergetenquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:18 schreef admiraal_anaal het volgende:krijgen ze al ontwenningsverschijnselen
dan moeten er nog wel fokkers zijn die voor jou blijven kijken.......dat zal ik dus niet zijnquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:22 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Gewoon effe wat nieuwe Amerikaanse TV series downloaden en je bent DGK zo vergeten
Ik kijk al 2 weken niet meer, en moet zeggen dat het lezen van een COS 100x leuker is dan de streams zelf
Ik ben afgehaaktquote:Op zondag 6 mei 2007 22:43 schreef avonne het volgende:
Ik ben toch benieuwd hoeveel streamers er nu echt afgehaakt zijn en geen abonnement hebben.
En strakjes per 1 juni het gratis abonnement is afgelopen.
quote:Op zondag 6 mei 2007 23:37 schreef Kombucha het volgende:
ik wil best betalen alleen....
Uw postbank saldo: 1,19
Afgehaakt. Ik ga niet voor een enkel tv programma - als zodanig zie ik DGK uiteindelijk toch, gratis streams was echt geen liefdadigheid - betalen. Commerciële TV wil zeggen dat het kijkvee tussen de reclameblokken door vermaakt dient te worden.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:43 schreef avonne het volgende:
Ik ben toch benieuwd hoeveel streamers er nu echt afgehaakt zijn en geen abonnement hebben.
En strakjes per 1 juni het gratis abonnement is afgelopen.
't regentquote:Op maandag 7 mei 2007 14:03 schreef Danny het volgende:
ga lekker genieten van het mooie weer ofzo.
download een serie, ga naar de bios, huur een film, ga winkelen, lees een boek, doe IETSquote:
Nou, nou, dat is wel erg drastisch hoor.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:11 schreef Danny het volgende:
[..]
download een serie, ga naar de bios, huur een film, ga winkelen, lees een boek, doe IETS
en sloop tien uit de voorkeurzenders van je tv.
vanavond staat de nieuwe Heroes wel online en house MD is ook het kijken meer dan waard. verder kijk ik natuurlijk elke dag letterman en jay leno en ben ik langzaamaan entourage verslaafd aan het wordenquote:Op maandag 7 mei 2007 14:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou, nou, dat is wel erg drastisch hoor.
Gisteren was er nog een hele leuke voetbalwedstrijd op 10.
Maar wat de series betreft heb je gelijk
Vanavond even de nieuwe Amazing Race kijken, morgen weer een nieuwe 24, en Castaway is ook een hele leuke serie om te volgen.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |