Tjek die gstar icon!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:44 schreef Leandra het volgende:
Sjezus, zit ik ff de bonus DVD van m'n nieuwe CD te kijken, wordt de SC volgebaggerd![]()
Ik kan ook niet een half uurtje weg zijn hè
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:50 schreef mootie het volgende:
Ik laat je zsm weten wat ik morgen aantrek!
Morgen gewoon je Burberry rokjequote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:50 schreef mootie het volgende:
Ik heb gewoon een stylist........ echt wel cool......
Maikuuul toevallig ookquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik kan gewoon hendig sjiek peenten...
Meer verzoekjes?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:56 schreef mootie het volgende:
[..]
![]()
Moet ik nu morgen zo'n rokje gaan scoren?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:58 schreef mootie het volgende:
hmmmmmm morgen een verjaardag
ik denk........ zwarte broek en zwart shirtje met v-hals, makkie toch?
Als Burberry kan dan moet een Paisley print ook geen probleem zijn... wel zo classyquote:
Iets van het groene gedeelte eromheen wegwerken, hij moet nu te veel verkleind worden.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:05 schreef Ian_Nick het volgende:
De kwaliteit van de afbeelding begint wel af te nemen...
Daar zal ik toch even naar moeten kijken ^^
De Paisley?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:09 schreef Leandra het volgende:
Wel een beetje kerst zo... is die er niet in het blauw ofzo![]()
Lean, heb je mn voetjes gezien?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:09 schreef Leandra het volgende:
Wel een beetje kerst zo... is die er niet in het blauw ofzo![]()
Dat wist je niet hèquote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:08 schreef mootie het volgende:
IK HEB VOETJES!!!!!!
.......... ga je me nu pakken op mn huidskleur??????? Makkelijk hoor...... heel makkelijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja die... dit jurkje is met haar complex leuk voor kerst, maar dat duurt nog 7½ maand![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja die... dit jurkje is met haar complex leuk voor kerst, maar dat duurt nog 7½ maand![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |