Zeg kikkertje, niet om t een of ander maar ik denk dat je je lichtelijk verkijkt op mijn postuurquote:
Trustequote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb al rond 20.00 uur een PM gestuurd. Nr. 91, dus moet goed zitten.![]()
En echt weg.![]()
Ik ben zeg maar meer een........ padjequote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zeg kikkertje, niet om t een of ander maar ik denk dat je je lichtelijk verkijkt op mijn postuur![]()
Ja, dat was humorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:48 schreef Ian_Nick het volgende:
En dan ook gewoon stijlloos Moots achterna rennen naar de COS om die pet terug te vragen...![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je nu niet echt weg gaat doe ik je 2x in de volgende OP![]()
Ik bied 2 euro en een petquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Wie wil mijn gratis-streammaandje kopen?
Doe dat dan hardop, dan voel ik me ook weer goed!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Stiekem moest ik ook heul hard lachen...![]()
![]()
Als jij die pet terug geeft zeg ik hoe leuk ik het vond!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Doe dat dan hardop, dan voel ik me ook weer goed!![]()
*geeft petquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als jij die pet terug geeft zeg ik hoe leuk ik het vond!![]()
Ze is leuk hé!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:12 schreef Sug4r het volgende:
[..]
hahaha zo'n kikker wil ik wel in mijn vijver![]()
Ze is geplet door mn paddenlijfjequote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Is Leandra trouwens bezweken onder de rosé?
Een halfjaap-padje dan!?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:24 schreef mootie het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeh zo erg is het nou ook weer niet![]()
Ik hoorde wel ineens veel kikkers en padjes op de streams!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:26 schreef mootie het volgende:
Maar ook geen Huubkikkervisje!
Flubberpadjes!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:27 schreef mootie het volgende:
Maar nog steeds geen Tasiapad...... je kent ze wel die zwarte padden met van die flubberbuikjes, verwant aan de breedbekkikker.
Ohh zo'n brulkikker waar heel de wijk van wakker ligt, ja die zijn erg heb ik gehoordquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:27 schreef mootie het volgende:
Maar nog steeds geen Tasiapad...... je kent ze wel die zwarte padden met van die flubberbuikjes, verwant aan de breedbekkikker.
Heb je ook kikkerjurkjes!?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:32 schreef mootie het volgende:
Chocoladevlekken op mn bruin/wit gestreepte kikkerjurkje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |