Zeg Ian.. als je toch weer aan t knutslen gaat... maak dan de text ff bold... dat cursief maakt het al niet zo leesbaar, en dan lijkt het nog watquote:
Te laat!quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zeg Ian.. als je toch weer aan t knutslen gaat... maak dan de text ff bold... dat cursief maakt het al niet zo leesbaar, en dan lijkt het nog wat![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:28 schreef Leandra het volgende:
Staan alle newbies nu gewoon onderaan?? Sug4r hoort iig in de bovenste rij![]()
Moet je er maar achter gaan zitten en niet achter je pc, dan zie je dat ze water nodig hebbenquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:30 schreef petraa het volgende:
Ik wil ff zeggen dat me geraniums alweer dood zijn. En ik ben Boozzzzzzzzzzz op de redaktie ze hebben ons genaaid.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:32 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Moet je er maar achter gaan zitten en niet achter je pc, dan zie je dat ze water nodig hebben![]()
Ik wacht even met een rangschikking tot we ongeveer iedereen er in hebben...quote:
Trustequote:Op donderdag 3 mei 2007 23:34 schreef petraa het volgende:
Ik ga maar eens slapen in me bed enzo!!!!!!!!!!!!!!
Bye all
Ik ben al vereerd dat ik erbij staquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wacht even met een rangschikking tot we ongeveer iedereen er in hebben...
Jij heb geloof ik geen idee hoeveel werk dit was?![]()
Lieverd, serieus...quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:40 schreef Leandra het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Die van Petraa en Sug4r moet je ff van een Printscreen wegplukken want die kloppen qua formaat niet.
En die van Eisenheim klopt qua formaat helemaal niet dus die moet je ook nog ff aanpassen
[afbeelding] Eisenheim [afbeelding]
*aait over Ians bolletjequote:Op donderdag 3 mei 2007 23:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wacht even met een rangschikking tot we ongeveer iedereen er in hebben...
Jij heb geloof ik geen idee hoeveel werk dit was?![]()
Juist..... die moet je ff ergens vandaan plukken die moet dan helaas maar midden in de onderste rij... tussen PT en Eisenheim.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:42 schreef Ian_Nick het volgende:
En prospera moet er godverdomme ook nogsteeds bij!
Laat die nog maar ff staan... geen inspiratie op dit moment, komt nog wel, voorlopig dan die wel.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:47 schreef Ian_Nick het volgende:
En het tekst gedeelte?
Ik heb de volgorde bijna hetzelfde gehoudenquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:50 schreef Leandra het volgende:
Of wil je zelf aan t eind?? Dan begint en eindigt het met een donkere avatar.
Dat weet ik niet of ik dat goed vindquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb de volgorde bijna hetzelfde gehouden
Enkel een paar icons omgeruild.
Is dat goed?
Het is jammer dat er maar 3 echt groene icons bovenin staan, anders hadden die mooi in het midden gekunt met Leandra en Sug4r daar naast en Ian_Nick en debuurvrouw als donkere icons aan begin en eind.quote:
Het zijn er sowieso 8 dus er is geen echt midden...quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is jammer dat er maar 3 echt groene icons bovenin staan, anders hadden die mooi in het midden gekunt met Leandra en Sug4r daar naast en Ian_Nick en debuurvrouw als donkere icons aan begin en eind.
APK post hier ook toch?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:02 schreef Leandra het volgende:
En dan blijkt dat morgen weer iemand zijn vergeten
Meestal tegen zijn zinquote:
Daarom juistquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Meestal tegen zijn zin![]()
Ik denk dat ik APK een groot plezier doe hem NIET in de OP te zetten...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |