Heb ik jou écht op msn dan!?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat had ik zelfs geantwoord als ik Ian niet eens in m'n MSN had![]()
Standaard reactie![]()
Hoe vond je mij?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten![]()
Dus ik moet onze filmpjes ook offline halen!?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Shit, was jij dat???
* Leandra duikt weg voor de pedopolitie![]()
GVD filmpjes??? Welke filmpjes??quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus ik moet onze filmpjes ook offline halen!?![]()
Jezus, dat gaat je ook niet in de koude kleren zitten...quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:33 schreef Talitha het volgende:
Even tussendoor en geheel ongepast gezien het huidige onderwerp.![]()
Ik kan me niet druk maken over DGK en aanverwante ellende. Had vandaag een dossier in behandeling van een mevrouw met twee gehandicapte kinderen. Haar man was vorig jaar overleden. En nu kwam er een bericht binnen dat één van haar kindjes ook is overleden. Jaap in of uit de kooi lijkt dan opeens erg onbelangrijk.
Sorry voor de moodkiller.![]()
En weer verder!![]()
Dat hakt er wel ff inquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:33 schreef Talitha het volgende:
Ik kan me niet druk maken over DGK en aanverwante ellende. Had vandaag een dossier in behandeling van een mevrouw met twee gehandicapte kinderen. Haar man was vorig jaar overleden. En nu kwam er een bericht binnen dat één van haar kindjes ook is overleden. Jaap in of uit de kooi lijkt dan opeens erg onbelangrijk.
En weer verder!![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:33 schreef Talitha het volgende:
En weer verder!![]()
Jammer! Ik ben juist daardoor in een sterke 'make love not war'-mood.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:37 schreef Ian_Nick het volgende:
De geyle nuecqsex mood is er nu wel uit...
Ga maar liggen...quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jammer! Ik ben juist daardoor in een sterke 'make love not war'-mood.![]()
Making love is dan ook wat anders dan geyle neucqsex hèquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik dacht dat we ook wel een beetje konden knuffelen?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Making love is dan ook wat anders dan geyle neucqsex hè
Hebben wij wel hetzelfde in gedachten?quote:
Ik dank u voor de toestemming en Trusten!quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hebben wij wel hetzelfde in gedachten?Ach, maakt het uit. Als het maar prettige gedachten zijn.
Trusten voor straks iedereen en 'love, peace and happiness'.![]()
![]()
Ian en Leandra, begin maar te roddelen.![]()
Truste Talithaquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hebben wij wel hetzelfde in gedachten?Ach, maakt het uit. Als het maar prettige gedachten zijn.
Trusten voor straks iedereen en 'love, peace and happiness'.![]()
![]()
Ian en Leandra, begin maar te roddelen.![]()
Ik vind haar oude avatar mooier eigenlijkquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan avonne hier wat vaker posten?
Ik wil haar avatar in onze OP!
Ohja, shit, ze heeft een nieuwe!quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind haar oude avatar mooier eigenlijk![]()
Haaaaaaaaaaaai!quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:21 schreef petraa het volgende:
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
En waarom niet?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Sug4r!!! Jij staat nog niet in de OP!
Hooooooooiii kikkertquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:23 schreef mootie het volgende:
Hoooooooooooooooooooooi suikerding!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |