Komt wel op 4 miljoen uit denk ik zoquote:Kapitaal: 1 539 477 ¤ (2 671 270) ¤
volledige training is het sleutelwoordquote:Op zondag 6 mei 2007 22:42 schreef TheVulture het volgende:
hehe, lekker getennist net en bij thuiskomst zie ik dat ik eindelijk weer eens gewonnen heb met 4-0 van een directe concurrent voor lijfsbehoud. Heb wel drie strafschoppen gekregenwaarvan 2 raak
4-4-2 is het sleutelwoord134 hatstats, een record
Hattrick is weer leuk
Ik heb 9 trainees... en ik wil toch ook blijven presteren, 4-4-2 levert in de competitie het meest uitgebalanceerde elftal op... doordeweeks wordt het 5-3-2 of 5-4-1.... die ene trainee geef ik dan op maar goed...quote:Op zondag 6 mei 2007 22:50 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
volledige training is het sleutelwoord
ik heb ook 9 trainees, maar dat is ook uit geld nood... ik kan niet nog een 10de betalen.. en ach 442 of 433 gaat ook lekker in de competitie.. ik sta eerste en heb slechts 1 tegendoelpunt hoeven incasseren...quote:Op zondag 6 mei 2007 23:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb 9 trainees... en ik wil toch ook blijven presteren, 4-4-2 levert in de competitie het meest uitgebalanceerde elftal op... doordeweeks wordt het 5-3-2 of 5-4-1.... die ene trainee geef ik dan op maar goed...
Herkenbaar. Hier alleen al op redelijk vorm, meteen 6*quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:37 schreef nicomart het volgende:
mijn wereldklasse keeper komt eindelijk in vorm. Ik kocht hem en meteen ging zijn vorm naar waardeloos. Nu eindelijk teruggekrabbelt tot matig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |