Wat zou ik met 1 reusachtige IM halen?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:29 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat je te veel middenveld gaat verliezen? Ook al heb je één super middenvelder. Ik heb voor mijn switch naar scoren ook veel nagedacht over winger trainen. Misschien een overweging om in de comp. 4-4-2 te spelen?
Ik had het in een vroegere topic eerder gepost, een linkje, moment.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:44 schreef Ruudt het volgende:
Skillraise tool werkt niet meer bij mij, heeft iemand een linkje om het werkende te maken?
kom maar, kan nog wel een 3 sterren def gebruiken... Waarom scout mijn scouts niet gewoon spitsen als ik ze nodig heb? ! hoort spitsen te scouten, de ander van alles, en ze komen alle 3 met defs aanzetten...quote:Wel, Teunis van Rijt is 16 jaar oud en hetgeen ik van hem gezien heb, heeft toch wel indruk op me gemaakt.
Zonder extra training blijft hij wellicht matig wat betreft Verdedigen. Wat zijn Vleugelspel betreft, moet ik zeggen dat deze jongen twijfelachtig is.
Wat denk je? Geven we hem een kans?
Sta nu 6e, maar moet nog te halen zijnquote:Top 5 in VII
Mislukt voor de 6e keer achter elkaarquote:Tweede ronde beker
uiteraardquote:Vrolijk doortrainen op def
Zit nu rond de 160 oid, moet dus ook lukken...quote:Naar 170+ hatstats doorgroeien
Alweerquote:
Commentaar van de scout
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Kor Kat heet en 16 jaar oud is.
quote:Terzake. De kandidaat van deze week is 15 jaar en heet Evert-Jan van Pas.
Kijken we naar zijn Scoren-vaardigheden, dan is deze jongeman hopeloos. Zijn overall vaardigheden zijn zwak. Dus wellicht is hij wat voor ons. Zonder verdere training denk ik dat hij slecht zal blijven in Positiespel. Coach dit jongetje goed en je krijgt een spelertje die in 'no time' redelijk op het gebied van Positiespel wordt!
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Yep....ben benieuwd!quote:Ja? Oh, hallo yurtjuh!
Hoor eens, Robertus Gezelle is 15 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Volgens mij is deze speler bemoedigend op het gebied van Verdedigen. Coach dit jongetje goed en je krijgt een spelertje die in 'no time' goed op het gebied van Passen wordt! Ik zou zeggen dat het een matig allrounder is.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
5 sterrenquote:
Tof, m'n beste pull tot nu toe.quote:Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Gauke Pieter Struikman is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 17 jaar.
Coach dit jongetje goed en je krijgt een spelertje die in 'no time' redelijk op het gebied van Passen wordt!
Geven we hem een contract, baas?
Dat zijn mooie spelertjesquote:Op zondag 6 mei 2007 15:24 schreef komrad het volgende:
Clarence Grooten heeft volgens mij potentieel. Hij is 16 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Deze speler is matig in Vleugelspel op dit moment in zijn loopbaan. Ik zou zeggen dat het een matig allrounder is. Volgens mij is deze speler twijfelachtig op het gebied van Scoren. Coach dit jongetje goed en je krijgt een spelertje die in 'no time' goed op het gebied van Verdedigen wordt!
ik verwacht heel wat van die speler van deze weekquote:Op zondag 6 mei 2007 15:50 schreef Grumpey het volgende:
ik heb in de 1e week een matig weggedaan omdat ik dacht dat wel heel bagger was
quote:Verkopen
Lucian Ionescu
07-05-2007 om 17:59
0.0 ¤
(0.0 ¤)
Jorge Verea
07-05-2007 om 17:58
minus totale vergoedingen: - 8,52%
90 000 ¤
(82 332 ¤)
Vincent Amy
07-05-2007 om 17:58
0.0 ¤
(0.0 ¤)
Ludovít Stupka
07-05-2007 om 16:18
0.0 ¤
(0.0 ¤)
Marius Nilssen
07-05-2007 om 16:17
minus totale vergoedingen: - 14,59%
1 000 ¤
(854 ¤)
Disvandis Raposo
07-05-2007 om 15:36
minus totale vergoedingen: - 11,38%
8 000 ¤
(7 090 ¤)
Joachim Sewalski
07-05-2007 om 15:35
0.0 ¤
(0.0 ¤)
César Cerqueira
06-05-2007 om 19:16
0.0 ¤
(0.0 ¤)
Bij mij zou ie ook op de 4e plaats komen oid...quote:
Komt wel op 4 miljoen uit denk ik zoquote:Kapitaal: 1 539 477 ¤ (2 671 270) ¤
volledige training is het sleutelwoordquote:Op zondag 6 mei 2007 22:42 schreef TheVulture het volgende:
hehe, lekker getennist net en bij thuiskomst zie ik dat ik eindelijk weer eens gewonnen heb met 4-0 van een directe concurrent voor lijfsbehoud. Heb wel drie strafschoppen gekregenwaarvan 2 raak
4-4-2 is het sleutelwoord134 hatstats, een record
Hattrick is weer leuk
Ik heb 9 trainees... en ik wil toch ook blijven presteren, 4-4-2 levert in de competitie het meest uitgebalanceerde elftal op... doordeweeks wordt het 5-3-2 of 5-4-1.... die ene trainee geef ik dan op maar goed...quote:Op zondag 6 mei 2007 22:50 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
volledige training is het sleutelwoord
ik heb ook 9 trainees, maar dat is ook uit geld nood... ik kan niet nog een 10de betalen.. en ach 442 of 433 gaat ook lekker in de competitie.. ik sta eerste en heb slechts 1 tegendoelpunt hoeven incasseren...quote:Op zondag 6 mei 2007 23:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb 9 trainees... en ik wil toch ook blijven presteren, 4-4-2 levert in de competitie het meest uitgebalanceerde elftal op... doordeweeks wordt het 5-3-2 of 5-4-1.... die ene trainee geef ik dan op maar goed...
Herkenbaar. Hier alleen al op redelijk vorm, meteen 6*quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:37 schreef nicomart het volgende:
mijn wereldklasse keeper komt eindelijk in vorm. Ik kocht hem en meteen ging zijn vorm naar waardeloos. Nu eindelijk teruggekrabbelt tot matig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |