Een scriptje is zo geschreven.quote:
Idd...quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is best wel ziekelijk ja
De klap van huub waar het allemaal om begon was er doelbewust uitgeknipt.
IK WORD HELEMAAL PARA BROTHER![]()
![]()
Waarom is een meisje spugen erger dan een man spugen? Dat meppen is nog niet onomstotelijk bewezen en kan dus niet meegeteld worden.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:09 schreef schatje het volgende:
[..]
Brian zat extra fout omdat hij een meisje in het gezicht spuugde en sloeg.
Als hij dat niet had gedaan was Huub exit geweest. Dat zei hij gisteren op de streams. Alleen volgens hem was het een duw en geen klap.
Een vreemde eend die bijtquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:22 schreef Dark het volgende:
[..]
En omdat Jaap het ook doet, is het goed?![]()
Ben jij ook zo'n beschermengel die een vriendin uitscheldt voor k*thoer, vuile sloerie en de dekens van haar aftrekt? Wat voor eendje ben jij?
Hij heeft haar geduwd en gespuugd, vind ik opzich al walgelijk overigens maar aangezien slaan slechter wordt geacht moet ik zeggen dat hij dat niet heeft gedaan.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zeg het nog maar eens, de beelden zijn onduidelijk en niemand die er live bijstond heeft het over een klap, huub zou hem direct daarop pakken, en dat deed hij dus niet, hij had het alleen over spugen en hij stond er bovenop.
Ik denk trouwens dat als brian een hoek uitdeelt aan een klein meisje zoals amanda ze wel onmiddelijk knock out zal gaan en meer schade heeft dan een wondje in haar mond en er op zijn minst een blauwe plek achtergelaten zou moeten hebben.
Ik denk dat hij haar weg duwde en dat daarbij misschien haar tanden haar wang raakte en daarbij een wondje veroorzaakte en dat ze daarom even pijn had.
Tis raar maar idd wel een feit...Rijkaard bijvoorbeeld is er een nationaal Icoon mee geworden..quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
Waarom is een meisje spugen erger dan een man spugen? Dat meppen is nog niet onomstotelijk bewezen en kan dus niet meegeteld worden.
Dat heb ik al tig keer gedaan....waar het mee begint is een dekens wegtrekkende en scheldende Brian......of waren die 3 onafhankelijke filmpjes die op youtube hebben gestaan alle 3 op dezelfde manier verknipt ?quote:
Brian komt binnen en trekt de deken omhoog en zegt: ben je haar aan het neuken? Gadverdamme vieze hoer.quote:
Weet je wat ik nu zo maf vind vrijdagochtend op stream hadden ze een gesprek ,Eric Silvia , enquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Neeheede onderkant van de tong kan toch door een klap tegen de tanden aan zijn gekomen en daardoor een wondje hebben veroorzaakt.
Ik ga niet zeggen dat Brian haar een mep vol in het gelaat heeft gegeven maar het was duidelijk dat hij uithaalde.
Als Amanda zit te liegen in tweede instantie ben ik benieuwd welke reden jij daarvoor kan verzinnen![]()
Allemaal heel begrijpelijk ja.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind dat spugen ook wel te begrijpen.
En het feit dat hij Amanda opeist als zijn neukslet, en daarom zo kwaad werd, en haar voor smerige hoer, slet etc uitmaakt, snap ik ook nog wel. Slapen met de concurrent: au!
Dat Brian vergeet dat hij als enige met een ander heeft genéukt, en Amanda niet, ach...
Ook dat hij Amanda het heel kwalijk neemt dat ze dronken was, terwijl hij zelf ook dronken was, is wel te snappen.
Maar sympathiek vind ik het niet.
We zijn het eens.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Brian komt binnen en trekt de deken omhoog (rukt ze vervolgens helemaal weg) en zegt schreeuwt: "ben je haar aan het neuken? Gadverdamme vieze hoer."
Huub veert op en zegt ja, heb je daar problemen mee.
Brian blijft rustig deinst terug en zegt "ja best wel ja" (wat hij ook al eerder aangaf), heeft het onder andere over dronken voeren.
Huub ziet dat brian rustig blijft, terwijl hij op een klap hoopte, getuige van zijn ('verlekkerde') uitspraak: 'hij zou me nu slaan'.
Daarop begint huub hem (tegen de afspraak in) toch weer fysiek uit te dagen, door hem weer zachte tikjes in zijn gezicht te geven, waarop Brian hem "aan zijn haar trekt", waarop huub 2x uithaalt (gehinderd door Natasia's aanwezigheid) in zijn gezicht slaat.
De dekens wegtrekken word vaker gedaan, daar word helemaal niks over gezegd, ik weet niet eens zeker of dat echt niet mag.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat heb ik al tig keer gedaan....waar het mee begint is een dekens wegtrekkende en scheldende Brian......of waren die 3 onafhankelijke filmpjes die op youtube hebben gestaan alle 3 op dezelfde manier verknipt ?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:25 schreef maril het volgende:
[..]
Hij heeft haar geduwd en gespuugd, vind ik opzich al walgelijk overigens maar aangezien slaan slechter wordt geacht moet ik zeggen dat hij dat niet heeft gedaan.
Scherpquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:32 schreef maril het volgende:
[..]
Weet je wat ik nu zo maf vind vrijdagochtend op stream hadden ze een gesprek ,Eric Silvia , en
Amanda, op eeen gegeven moment zei ze, ik heb een kapotte mond ik weet niet hoe ik daar aan kom, toen kwamen ze allemaal tot de conclussie omdat ze het allemaal niet wisten, dat he hw was gekomen dat Eric haar wegsleepten overal weg van Brain in ieder geval, een ongelukje, en nu ineens na 4 dagen zegt Madam dat ze geslagen is![]()
Hmm ik had jou iets taaier verwachtquote:
Nee...dat recht heeft ie niet.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
De dekens wegtrekken word vaker gedaan, daar word helemaal niks over gezegd, ik weet niet eens zeker of dat echt niet mag.
Volgens mij waren de regels dat je niet mocht 'rotzooien' met beddegoed ingesteld nadat huub en eric het beddegoed van jaap verstopte....
Nogmaals, huub ging naast amanda liggen (die daar niet heel erg blij mee was, anders zegt ze niet zovaak nee tegen hem) in het bed van brian en amanda.
Amanda was het (seks)vriendinnetje van brian, dus brian zag zijn dat zijn (seks)vriendinnetje in zijn eigen bed met zijn grootste rivaal en dan zou hij daar niet even de dekens vanaf mogen trekken om te kijken wat daar gebeurd![]()
Met name Natasia heeft een groot aandeel in de ontstane hysterie....je zou er bijkans moordneigingen van krijgen van dat gebler de hele tijd.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:41 schreef Talitha het volgende:
Persoonlijk vind ik dat de rol die Natasia en Amanda hebben gespeeld sterk wordt onderschat. En dat meen ik serieus!![]()
Ze wilde Brian naar eigen zeggen beschermen. Ze wilde niet dat Huub hem voor wifebeater kon uitmaken. Het kwam uit omdat Brian's moeder in een brief aan Amanda zei dat het spugen en de klap haar goed deed. Niet zomaar ineensquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:32 schreef maril het volgende:
[..]
Weet je wat ik nu zo maf vind vrijdagochtend op stream hadden ze een gesprek ,Eric Silvia , en
Amanda, op eeen gegeven moment zei ze, ik heb een kapotte mond ik weet niet hoe ik daar aan kom, toen kwamen ze allemaal tot de conclussie omdat ze het allemaal niet wisten, dat he hw was gekomen dat Eric haar wegsleepten overal weg van Brain in ieder geval, een ongelukje, en nu ineens na 4 dagen zegt Madam dat ze geslagen is![]()
Whehehe...het enige wat ik daar zei was dat we nagenoeg dezelfde beelden met ditto interpretatie hadden gezien...neemt niet weg dat ik Brian een slappe zak vindquote:
Het is een vorm van onzichtbaar geweld waar ze wat mij betreft een exit voor had moeten krijgen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Met name Natasia heeft een groot aandeel in de ontstane hysterie....je zou er bijkans moordneigingen van krijgen van de gebler de hele tijd.![]()
Zwak argument, want dat deed huub daarvoor zelfs al, maar het is zo verwonderlijk dat hij er juist op het moment dat het gebeurd zou zijn huub er helemaal niks van zei, terwijl hij er met zijn neus bovenop stond.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze wilde Brian naar eigen zeggen beschermen. Ze wilde niet dat Huub hem voor wifebeater kon uitmaken. Het kwam uit omdat Brian's moeder in een brief aan Amanda zei dat het spugen en de klap haar goed deed. Niet zomaar ineens.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |