hij is al verkocht (aan mij)quote:Op zondag 20 mei 2007 14:24 schreef Forburgah het volgende:
Ik bied 25 euro inclusief verzendkosten voor het shirt.
ja sorry, als hij me niet past laat ik je het weten.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:41 schreef Forburgah het volgende:
Hmm jammer. Veel plezier met je aankoop!
Het zijn geruchten en dat zal ook wel zo blijven denk ik, volgens mij wilde A&F eerst nog een winkel in azië hebben voordat ze verder gaan met openen buiten de USA. Ik zie hem nog niet komen de eerste 2 jaar.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:19 schreef Gerard-Joling het volgende:
PS: Hoor trouwens geruchten over de komst van een A&F shop in de de PC Hoofdstraat te Amsterdam, iemand die hier meer van weet?
Van wat ik heb gehoord vallen de overhemden van A&F wat ruim. Heb zelf via www.fromus2eu.com dit overhemdquote:Op maandag 21 mei 2007 17:19 schreef Gerard-Joling het volgende:
Mensen een vriend van me zit in Miami en neemt een erg fraai overhemd mee.
Is maatje M, valt dit net als Nederlandse overhemden met maatje M?
Ik heb zelf ook die witte polo van A&F van de vorige pagina en is M en zit prima.
Maar meen me te herinneren dat de overhemden anders vallen?
De overhemden vallen inderdaad wel wat ruim, ik heb XL polo's maar L overhemd.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:49 schreef Forburgah het volgende:
[..]
Van wat ik heb gehoord vallen de overhemden van A&F wat ruim. Heb zelf via www.fromus2eu.com dit overhemd [afbeelding] besteld in de maat S terwijl ik normaal Medium draag.
Is er al iemand die via dit trucje een bestelling heeft geplaatst en deze heeft ontvangen?quote:Op zondag 6 mei 2007 13:05 schreef Ontopic het volgende:
Oke, hier komt het trucje.
Als eerst heb je FireFox nodig i.s.m. Web Developer toolbar.
Ga nu naar Abercrombie (met FireFox) en selecteer wat je wilt bestellen en ga naar de checkout.
Vul vervolgens in dat je in Germany woont en vul de rest van het formulier gewoon in zoals je ook zou doen als je Nederland had geselecteerd.
Ga nu naar Forms in de toolbar en klik op Convert Select Elements To Text Inputs en zoek naar het veld waar DE staat.
Vul hier nu gewoon NL in en verstuur.
Succes!
jawel, als je in de UK woont kom je daar automatisch in, maar ik zou als ik jou was dat niet proberen. Ze hebben er nl de dollartekens vervangen door pondtekens, wat de kleren dus ongeveer 2 keer zo duur maakt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:00 schreef W2O het volgende:
Heeft de UK store geen online shop?
zekerquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:44 schreef Avani het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
In de meeste gevallen geldt dat voor mij ook, alhoewel de fleece (lumber road bv) vesten wel erg groot uitvallen. Vooral de mouwlengte is hugequote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:44 schreef Gerard-Joling het volgende:
Nou een maat van me zit nu in de US en heeft daar wat gehaald. Hij zegt juist dat de maten gewoon overeenkomen. Zijn maten zijn gelijk en die van 2 vrienden daar ook.
Dus daarom gok ik ook maar op een M, wat ik hier ook heb. Al zegt de sizechart wat anders maar ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |