abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 juni 2007 @ 11:27:17 #201
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_50964122
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 10:58 schreef ScofieldBurrows het volgende:

[..]

hoe kan je deze ding tracken, ik heb namelijk wat besteld via Ellen en ze heeft het verstuurd naar NL paar dagen terug. Ik vroeg om een trackingnummer maar ze zei dat USPS die niet heeft meegegeven.. Kan je me alsjeblieft vertellen hoe jij je pakketje zo kon traceren??
hij heeft waarschijnlijk voor een duurdere verzendmethode gekozen waar je wel een trackingnummer bij krijgt.
The truth is relative, pick one that works!
  vrijdag 29 juni 2007 @ 11:29:51 #202
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_50964212
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 01:50 schreef sefer het volgende:
Ik ben ook net terug van NY en natuurlijk weer wat dingen bij A&F gehaald! Ik werd trouwens GEK van de winkel op fifth, de muziek stond keihard, de lichten waren gedimd en de hele winkel stonk naar hun luchtje (zelfs mijn kledingstukken roken ernaar toen ze urenlang in een vieze koffer hadden gezeten (hoewel ik het toen wel weer kon waarderen)).
whehehe daar in de vs vinden velen de A&F shopping experience juist geweldig.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 11:34:13 #203
3185 Adelante
To let it go now
pi_50964363
ik moet zeggen dat ik die store op fifth ook wel erg leuk vond, weer eens wat anders dan zo'n dertien-in-een-dozijn shop plus leuke vrouwelijke modellen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 29 juni 2007 @ 13:27:03 #204
30203 sefer
Larrios
pi_50968342
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 11:34 schreef Adelante het volgende:
ik moet zeggen dat ik die store op fifth ook wel erg leuk vond, weer eens wat anders dan zo'n dertien-in-een-dozijn shop plus leuke vrouwelijke modellen
ik moest schreeuwen naar de verkopers om me verstaanbaar te maken!
maar de mannelijke modellen waren inderdaad ook erg leuk jammer dat ze allemaal zo klein zijn
ik ben het mannetje in de chinese kamer
  maandag 2 juli 2007 @ 00:09:08 #205
181454 PinPine
Have to return some videotapes
pi_51045230
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 08:58 schreef SatanicWarrior het volgende:
Als je FireFox gebruikt dan moet je deze plugin installeren:
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/573

Na de installatie staat er dan in het menu Extra een menuoptie genaamd Cookie Editor en daarmee moet je de cookie anf-country opzoeken en daarna de waarde ervan wijzigen van NL naar US.

Als je dit hebt gedaan moet je eerst de A&F website refreshen voordat de CLEARANCE link er pas bij komt te staan.
Dus wat je zegt is da tje met die cookie changer wel kan bestellen op ANF ?
God Dammit Loch Ness Monster, I ain't gonna give you no tree fiddy!
  maandag 2 juli 2007 @ 01:29:25 #206
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_51046944
quote:
Op maandag 2 juli 2007 00:09 schreef PinPine het volgende:

[..]

Dus wat je zegt is da tje met die cookie changer wel kan bestellen op ANF ?
wat ik zeg is dat je met die cookie editor de uitverkoop pagina kan bekijken, maar om te kunnen bestellen van abercrombie.com moet je al wel een account hebben waar je ooit je adresgegevens in hebt opgeslagen met Netherlands als country, heb je dat niet dan kun je nog altijd bestellingen plaatsen via de service van Ellen: http://www.fromus2eu.com en kan je dus ook artikelen in de uitverkoop bestellen.
  maandag 2 juli 2007 @ 18:17:24 #207
47513 StrikerZeljko
Hala Madrid!
pi_51065517
Is er nog iemand die samen met mij bij Ellen wil bestellen?
Liefst regio Eindhoven.

[ Bericht 77% gewijzigd door StrikerZeljko op 02-07-2007 20:36:27 ]
Op zaterdag 10 juli 2010 13:47 schreef Guus_Geluk:
"Eindhoven, dat is de voetbalhoofdstad van Nederland"
Op woensdag 28 juli 2010 20:06 schreef heywoodu:
"En anders zal ik die Guus eens even vingeren, van achteren, met een stoelpoot.."
  maandag 2 juli 2007 @ 22:32:48 #208
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_51076246
quote:
Op maandag 2 juli 2007 18:17 schreef StrikerZeljko het volgende:
Is er nog iemand die samen met mij bij Ellen wil bestellen?
Liefst regio Eindhoven.
Wat zou het aan verzendkosten zijn als je bijv 2 t-shirts en een overhemd bestelt?
Scratch a liberal and you will find a fascist
  maandag 2 juli 2007 @ 22:38:05 #209
151621 kookie_monster
En ik houd van koekjes..
pi_51076520
stuur haar ff een mailtje, je krijgt gelijk die dag nog antwoord en je weet precies hoeveel je kwijt bent
  maandag 2 juli 2007 @ 22:53:35 #210
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_51077181
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:38 schreef kookie_monster het volgende:
stuur haar ff een mailtje, je krijgt gelijk die dag nog antwoord en je weet precies hoeveel je kwijt bent
Jij hebt er dus goede ervaringen mee?

Trouwens, dit soort sites heeft dus dan een lijntje met China ofzo?

http://www.trendymerkkleding.nl/
pi_51077602
Die kleding is gewoon nep... verkopen onder de prijs.
pi_51078950
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:53 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Inderdaad nep dus. Ze adverteren met dezeflde afbeeldingen dan die op de Abercrombie site. Je kunt je dus afvragen waarom dit gedaan is? Lijkt me toch een kleine moeite om gewoon even wat foto's te maken van je koopwaar.

Wanneer je onderstaande link volgt zie je dus een (andere) aanbieder die wel 'echte' foto's heeft gepubliceerd. En zie je dus ook snel dat het hoogstwaarschijnlijk nep is.

Aanbieder Abercrombie kleding op Ebay

Bekijk bijvoorbeeld de een na laatste foto. Hier zie je het Abercrombie logo duidelijk niet midden in van de blauwe streep. Terwijl dit bij de laatste foto wel weer is. En zo zijn er meerdere verschillen tussen de foto's te ontdekken.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 19:07:49 #213
47513 StrikerZeljko
Hala Madrid!
pi_51103185
@ edvandeberg:
heb je interesse om te bestellen? kunnen we samen een bestelling doen, scheelt in de kosten.
"En anders zal ik die Guus eens even vingeren, van achteren, met een stoelpoot.."
pi_51114025
quote:
Op maandag 2 juli 2007 23:02 schreef Ace1 het volgende:
Die kleding is gewoon nep... verkopen onder de prijs.
De algemene voorwaarden van "trendymerkkleding.nl" zijn ook lekker:

"Op het moment dat u een bestelling verzendt, gaat u een wettelijk bindende overeenkomst aan.
Mocht u aangegeven hebben het bedrag van tevoren over te maken, heeft u hiervoor 8 dagen,daarna wordt uw bestelling onder rembours toegezonden. Hiervoor wordt 7,50 extra in rekening gebracht."

Je moet er niet aan denken wat er gebeurd als je daarna nog niet betaald hebt
pi_51116771
Heb net eens gekeken hoe goedkoop je die Abercrombie zooi kan kopen.
Polo's kwam ik op 10dollar per stuk uit met een min. afname van 20stuks
Die shorts (kortebroeken) krijg je voor 20dollar.
En zwembroeken voor 14 dollar.

Reken er verzendkosten en kom tot de conclusie dat het een goeie handel is
pi_51116788
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:53 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Lol, die site heette eerst abercrombie45you oid. Die vent heb heel veel verschillende sites gehad al met Abercrombie shit
pi_51118609
Ik las een stukje terug in dit topic dat iemand vertelde dat zijn zus voor een paar euro zo'n shirt hiernaartoe kan sturen, waarom moet je bij Ellen dan zulke achterlijke prijzen betalen?

Ik ben niet iemand die gelijk 10 dingen bestelt (meestal hoogstens 2) en daarom is het voor mij niet echt geschikt om via ellen te bestellen omdat ik dan meer kwijt ben dan de prijs van de artikelen zelf

Dus is er misschien iemand hier die in amerika woont of iemand in amerika kent die af en toe wat dingen kan sturen ?
Bier hier.
pi_51121662
komt dit jaar nog inkoopactie ?
what colour shall the day after tomorrow be............
  woensdag 4 juli 2007 @ 10:44:06 #219
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_51122180
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 19:07 schreef StrikerZeljko het volgende:
@ edvandeberg:
heb je interesse om te bestellen? kunnen we samen een bestelling doen, scheelt in de kosten.
Heb (nog) geen credit card
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 01:18 schreef Elwood1802 het volgende:

Maar je vergeet dat als een partij laat komen, de douane invoerrechten heft. Nevertheless kan het voor iemand hier met een leuk bedragje op de bank misschien interessant zijn zelf een handeltje te beginnen.

In Londen zit toch ook een A&F winkel? Stel dat iemand hier dus centjes op de bank heeft en iemand in Londen kent...

Neem een grote auto mee op de ferry en koop daar allerlei gangbare artikelen in gangbare maten die je vervolgens hier kunt verpatsen. Risico is dat het spul in de UK misschien al flink duurder is dan in de USA en dat het personeel in de winkel misschien niet toestaat dat je met hun halve voorraad weggaat. Worden auto's op de ferry door de douane gecheckt?
pi_51123000
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 10:44 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

[..]

Maar je vergeet dat als een partij laat komen, de douane invoerrechten heft. Nevertheless kan het voor iemand hier met een leuk bedragje op de bank misschien interessant zijn zelf een handeltje te beginnen.

In Londen zit toch ook een A&F winkel? Stel dat iemand hier dus centjes op de bank heeft en iemand in Londen kent...

Neem een grote auto mee op de ferry en koop daar allerlei gangbare artikelen in gangbare maten die je vervolgens hier kunt verpatsen. Risico is dat het spul in de UK misschien al flink duurder is dan in de USA en dat het personeel in de winkel misschien niet toestaat dat je met hun halve voorraad weggaat. Worden auto's op de ferry door de douane gecheckt?
Nee, auto's worden volgens mij niet gecontroleerd. Maar als je dan toch een handeltje gaat beginnen, dan kan je beter iets zoeken wat je voor inkoopprijs gaat inkopen, want op deze manier wordt de winstmarge ook niet erg groot en betwijfel ik zelf of het alle moeite wel waard is. Voordeel met de spullen uit Amerika is gunstige dollar/euro koers. Die valt met de pond compleet weg, dus in dat opzicht is het ook al niet aantrekkelijk.

Maar goed, reken het na zou ik zeggen en misschien dat er toch nog een winst in zit.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_51123090
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 05:38 schreef Cinch het volgende:
Ik las een stukje terug in dit topic dat iemand vertelde dat zijn zus voor een paar euro zo'n shirt hiernaartoe kan sturen, waarom moet je bij Ellen dan zulke achterlijke prijzen betalen?

Ik ben niet iemand die gelijk 10 dingen bestelt (meestal hoogstens 2) en daarom is het voor mij niet echt geschikt om via ellen te bestellen omdat ik dan meer kwijt ben dan de prijs van de artikelen zelf

Dus is er misschien iemand hier die in amerika woont of iemand in amerika kent die af en toe wat dingen kan sturen ?
Da's mijn zus. Ze stuurt me af en toe een t-shirt op via USPS, gewoon in zo'n grote "Jiffylite" envelop. Op de customs declaration staat meestal gift, contents 1 t-shirt, weight 9.3 oz., value $ 40.- en een verklaring dat er geen gevaarlijk spul in zit. Kost $7.95 om te versturen. Misschien verstuurd Ellen het anders, via USPS duurt het 8-10 dagen. Ik betaal mijn zus in drop en hagelslag, denk niet dat Ellen daar genoegen mee neemt

Maar of je iemand kunt vinden die dat gratis voor vreemden wil doen? Denk 't niet, je bent met het kopen en verzenden een paar uur bezig. Tel daar de kosten van het betalingsverkeer bij en dan is het via Ellen nog niet eens zo onredelijk. Of je gaat gokken via eBay.

Het leukste is om het gewoon zelf in een A&F winkel te kopen, vooral omdat de combinatie van de winkelinrichting en de keiharde eurotrash muziek totaal bezopen is.
  woensdag 4 juli 2007 @ 14:50:55 #222
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_51131665
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 01:18 schreef Elwood1802 het volgende:

je hebt het nu over namaak mag ik aannemen aangezien A&F geen kleding verkoopt aan winkels.
pi_51132884
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 14:50 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

je hebt het nu over namaak mag ik aannemen aangezien A&F geen kleding verkoopt aan winkels.
Duh, maar toch valt er genoeg mee te verdienen
Die douane hoef je je vaak geen zorgen over te maken als je weet hoe je het moet versturen
pi_51138751
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 10:44 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

[..]

Hoeft niet Ed, je kan gewoon geld op ellen dr bankrekening storten..
als we dat combineren kunnen de kosten door midden..
heb je MSN?

Ps. london heeft geen zin, alle artikelen hebben daar dezelfde prijs als in de states alleen is het dollar teken vervangen voor een pond, so forget it
  woensdag 4 juli 2007 @ 19:48:34 #225
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_51142452
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 15:20 schreef Elwood1802 het volgende:

[..]

Duh, maar toch valt er genoeg mee te verdienen
Die douane hoef je je vaak geen zorgen over te maken als je weet hoe je het moet versturen
is dan wel interessant om geld mee te verdienen.
pi_51142785
Ik zou toch nooit A&F kleren kopen buiten de (internet)winkel, (bijna) alles op ebay en markplaats is namak
pi_51177524
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 19:58 schreef men_in_red het volgende:
Ik zou toch nooit A&F kleren kopen buiten de (internet)winkel, (bijna) alles op ebay en markplaats is namak
Het is niet aan te raden om het via eBay te kopen (Marktplaats begin ik niet eens aan) maar soms wel lachen. O.a. een muscle fit tee size L "VALT RUIM!!!", een gast die opeens meer dan 30 van die tuggershorts heeft (in een A&F store mag je niet eens meer dan 20 items tegelijk kopen) en weer die dressed-2-chill die een "oversized L" in de aanbieding heeft

Er zit wel een Duitser in Chicago die echt spul verkoopt, niet echt goedkoop maar misschien intereressant voor de mensen die alleen maar een paar shirts willen hebben.
pi_51180678
Ik heb goede ervaringen met deze webshop in de UK: QCUM Clothing
Levert origineel A&F spul, alleen is de keuze vrij beperkt!
Met 4 pond (5,50 euro) zijn de verzendkosten goedkoper dan in sommige NL Webshops.

Iemand ervaring met UKKolours.com?

[ Bericht 20% gewijzigd door 12bhippy op 05-07-2007 21:36:18 ]
pi_51182147
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 21:30 schreef 12bhippy het volgende:
Ik heb goede ervaringen met deze webshop in de UK: QCUM Clothing
Levert origineel A&F spul, alleen is de keuze vrij beperkt!
Met 4 pond (5,50 euro) zijn de verzendkosten goedkoper dan in sommige NL Webshops.

Iemand ervaring met UKKolours.com?
Geen ervaring mee, maar de meeste items staan ook op veel van de wholesale sites en dat maakt het op z'n minst verdacht.
  donderdag 5 juli 2007 @ 22:46:18 #230
142782 Joncho
PopMartian
pi_51183786
Grappig, op Hyves hebben de meeste mensen namaakspul. 10.000 Hyves zijn namelijk fan van Abercombie & Fitch
pi_51225125
ik vroeg me af of die Logo Tees van A&F van de verschillende modellen allemaal dezelfde fit hebben, of zijn ze per model verschillend.. zitten ze bij de ene model strak en bij de ene model wat wijder? kan iemand hier misschien antwoord op geven
  zaterdag 7 juli 2007 @ 13:25:47 #232
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_51229305
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 10:05 schreef ScofieldBurrows het volgende:
ik vroeg me af of die Logo Tees van A&F van de verschillende modellen allemaal dezelfde fit hebben, of zijn ze per model verschillend.. zitten ze bij de ene model strak en bij de ene model wat wijder? kan iemand hier misschien antwoord op geven
ze zijn inderdaad niet allemaal hetzelfde, de één is iets langer of korter en soms is de één weer iets breder dan de ander. dit viel me meteen op aangezien ik een best grote collectie Logo Tees heb.
pi_51233417
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 13:25 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

ze zijn inderdaad niet allemaal hetzelfde, de één is iets langer of korter en soms is de één weer iets breder dan de ander. dit viel me meteen op aangezien ik een best grote collectie Logo Tees heb.
welke size/maat koop jij die Logo Tees? en zit ie dan strak?
  zondag 8 juli 2007 @ 03:15:00 #234
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_51252282
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 16:12 schreef ScofieldBurrows het volgende:

[..]

welke size/maat koop jij die Logo Tees? en zit ie dan strak?
ik draag A&F tees in maat M, al het andere in maat S, tees in maat S zitten me net iets te strak, in maat M sluiten ze precies goed aan alleen zijn ze vaak wat aan de lange kant. maar in maat S zijn ze ook nog steeds lang, ik denk dat dit zo is omdat A&F jeans allemaal laag op de heupen zitten.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 23:26:34 #235
158018 DennieXL
PSV & VVV
pi_51344518
Als je A&F niet kunt betalen, deze kwam ik tegen. Veel kleren zijn gewoon een rip-off van Abercrombie alleen dan -$25.
Aeorpostale
  donderdag 12 juli 2007 @ 17:28:23 #236
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_51400360
Ik zit er dus over te denken wat via ellen te bestellen samen met een mede fokker uit dit topic.
Weet iemand hoe het zit met de maten?
Het gaat dan wat mij betreft om de tshirt maten en vooral de fleece maten.
Ik ben 1m75 en weeg ca 67 kilo.
Is het ook mogelijk voor mij om bij abercrombiekids te bestellen?
Noise is all relative to the silence preceding it
  donderdag 12 juli 2007 @ 17:34:36 #237
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_51400538
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 17:28 schreef Undergod het volgende:
Ik zit er dus over te denken wat via ellen te bestellen samen met een mede fokker uit dit topic.
Weet iemand hoe het zit met de maten?
Het gaat dan wat mij betreft om de tshirt maten en vooral de fleece maten.
Ik ben 1m75 en weeg ca 67 kilo.
Is het ook mogelijk voor mij om bij abercrombiekids te bestellen?
Van A&F heb je maat S en van abercrombie kids kan je maat L en XL hebben. Longsleeves en t-shirts in maat L en overhemden, truien en vesten in maat XL.
pi_51402654
kan je A&F maat S vergelijken met abercrombie kids L of XL.. welke is groter, welke kleiner?
  donderdag 12 juli 2007 @ 19:14:35 #239
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_51403706

Zo te zien sluit t prima aan, maar ik weet niet in wat voor eenheid die getallen van "chest" zijn.
En is dat omtrek of de breedte van de trui als je hem neerlegt.....
pi_51403713
Vraagje voor de dames:
Mijn vriendin wil graag abercrombie bestellen (polo's en shirtjes).
Ze heeft in Nederland maat 40-42 ongeveer hebben jullie een idee wat voor maat ze bij abercrombie moet nemen?
  donderdag 12 juli 2007 @ 19:15:33 #241
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_51403734
Ha striker
pi_51404179
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 19:14 schreef StrikerZeljko het volgende:
Vraagje voor de dames:
Mijn vriendin wil graag abercrombie bestellen (polo's en shirtjes).
Ze heeft in Nederland maat 40-42 ongeveer hebben jullie een idee wat voor maat ze bij abercrombie moet nemen?
Maat L, maar dat kan al te klein zijn. Ik heb maat 38 in NL, heb maat L bij Abercrombie en dat zit gewoon goed. M pas ik niet, want dat valt meer als een S (dat shirtje heeft m'n zusje nu dan ook ). Ik ben overigens 1.75 lang, dus als ze ook nog langer is, kan het te kort zijn in lengte.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_51404293
Ze is 1.75 dus ze is net zo lang als jij avani..
Denk dat ze beter XL kan nemen want een verschil van 2 maten hier rechtvaardigd dat maatje meer daar toch wel..

Ha Undergod
Je bestelling al compleet?
  donderdag 12 juli 2007 @ 19:43:49 #244
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_51404695
Nou gezien mijn post met die size charts ben ik toch weer gaan twijfelen aan het antwoord wat satanic mij gaf.

Weet iemand wat die getallen in de size chart betekenen en hoe die gemeten zijn?
pi_51423243
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 23:26 schreef DennieXL het volgende:
Als je A&F niet kunt betalen, deze kwam ik tegen. Veel kleren zijn gewoon een rip-off van Abercrombie alleen dan -$25.
Aeorpostale
Is inderdaad een behoorlijke rip-off van A&F en Hollister. Binnenkort zal aan alles wel zo'n kaartje hangen

pi_51429274
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 19:43 schreef Undergod het volgende:
Nou gezien mijn post met die size charts ben ik toch weer gaan twijfelen aan het antwoord wat satanic mij gaf.

Weet iemand wat die getallen in de size chart betekenen en hoe die gemeten zijn?
B.v. L = 40-42, betekent je borstomvang rondom gemeten over het breedste gedeelte. In inch, een inch is ca. 2 1/2 cm.

Nog even een aanvulling: Voor de dames kun je volstaan met ongeveer de BH-maat minus de cupgrootte, je hoeft dan de borstomvang niet te meten, alleen als je het leuk vind om te doen

[ Bericht 20% gewijzigd door DaveC op 13-07-2007 14:15:15 ]
  vrijdag 13 juli 2007 @ 14:19:01 #247
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_51429873
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 14:03 schreef DaveC het volgende:

[..]

B.v. L = 40-42, betekent je borstomvang rondom gemeten over het breedste gedeelte. In inch, een inch is ca. 2 1/2 cm.
Ah duidelijk! dank je.

@ Striker: Ik heb hier geen centimeterlint.
Dus die ga ik morgen bij mij meten en dan kan je mail verwachten.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 17:40:49 #248
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_51436738
Ik heb vandaag de nieuwe Back To School 2007 catalogus binnengekregen, had niet verwacht dat ze die nog naar NL zouden versturen.

Ik kende de collectie natuurlijk al van de online shop maar wat me opviel was dat er in de catalogus wel gestreepte crewneck longsleeves (Sargent Pond) staan maar nog niet op de site. Ook zonder streep genaamd Skylight Mountain stonden in de catalogus maar nog niet op de site.
pi_51448511
Hoi SatanicWarrior. Je draagt toch de tees in maat S?. Wat is de lengte van oksel tot oksel in cm? en van Schouder tot schouder?.
Ik ben 1.70 en weeg 60 kg. Misshien maat S is nog een beetje groot. Ik heb wel een paar kids tees gezien maar ik vind die minder mooi. Thanks
pi_51450566
Denk dat de S tees perfect voor jou zijn.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 05:17:14 #251
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_51454364
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 23:56 schreef Kakaa het volgende:
Hoi SatanicWarrior. Je draagt toch de tees in maat S?. Wat is de lengte van oksel tot oksel in cm? en van Schouder tot schouder?.
Ik ben 1.70 en weeg 60 kg. Misshien maat S is nog een beetje groot. Ik heb wel een paar kids tees gezien maar ik vind die minder mooi. Thanks
Nee ik draag tees in maat M, S zit me net iets te krap bij mijn oksels maar misschien pas ik sommige tees van dit jaar wel in maat S aangezien de grootte niet altijd hetzelfde is, die van dit jaar zijn ook langer en ietsje breder.
Maat S is voor jou wel goed lijkt me.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 09:07:23 #252
151621 kookie_monster
En ik houd van koekjes..
pi_51454910
Ik ben ook rond de 1.70 [1.74 en 60 kg] maar ik vind een S veuls te groot, vooral aan de onderkant, die kwam bij tot onder mijn kont. Kids XL zit beter maar die heeft een vage boord [heel dik met ribbels etc.] Heb nog wel een t-shirt is S liggen die ik behalve om te passen niet heb aangehad, wil jij die voor een aardig prijsje overnemen om te passen?
pi_51455643
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 09:07 schreef kookie_monster het volgende:
Ik ben ook rond de 1.70 [1.74 en 60 kg] maar ik vind een S veuls te groot, vooral aan de onderkant, die kwam bij tot onder mijn kont. Kids XL zit beter maar die heeft een vage boord [heel dik met ribbels etc.] Heb nog wel een t-shirt is S liggen die ik behalve om te passen niet heb aangehad, wil jij die voor een aardig prijsje overnemen om te passen?
Als een S voor jou te groot is dan geldt dat ook voor mij.
Ja, niet elke S is zelfde. Ik draag veel shirts van Diesel en de een zit precies goed en de andere S is net iets te groot, stom. Jammmer dat ze geen XS hebben
  zaterdag 14 juli 2007 @ 11:50:19 #254
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_51456969
quote:
kan je een foto laten zien en de maten opmeten van oksel to oksel? komt ie uit de collectie van 2007?
  zaterdag 14 juli 2007 @ 14:28:12 #255
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_51460566
quote:
Misschien is die wat voor mij? Ik ben iets van 4 cm groter . Maar wel 7 kilo zwaarder
pi_51464436
Hopelijk is er iemand die mij kan helpen. Ik wil een aantal T-shirts en een Fleece bestellen op de abercrombie site, maar ik zit een beetje te rommelen met de maten. Ik heb alles opgemeten met behulp van de MEXX-site en heb dit omgerekend naar inches voor de tabel van A&F. MEXX zet ook de US maten in hun kleding en die zijn allemaal een maatje kleiner, een europese L is bij Mexx een amerikaanse M, maar ik weet niet zeker of dat klopt

Voor Tops heb ik Maat 50 (L), maar op de A&F-site zit er een overlap. M is 48-50, L is 50-52. Wat moet ik nu pakken? Ik ben 1.84 lang en heb een normaal postuur.

Alvast bedankt voor de hulp.
pi_51466682
50-52 pakken, na een paar keer wassen krimpt het toch altijd nog een beetje en dan is het perfect!
of je moet willen dat het heel strak zit
pi_51569756
Jeuj, ook weer een pakketje binnen van Ellen. 2 polo's en 1 humor tees.
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_51627817
zijn er in Amsterdam (Centrum) of Amstelveen (Centrum) winkels die simpele logo tees van Abercrombie & Fitch verkopen?
  donderdag 19 juli 2007 @ 15:11:40 #260
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_51628004
Dat staat allemaal in de OP.
pi_51629210
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 15:11 schreef Undergod het volgende:
Dat staat allemaal in de OP.
America Today verkoopt ze niet. zelfde geldt voor Front Runner..
heb er al gekeken, maar niets.
  donderdag 19 juli 2007 @ 16:23:47 #262
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_51630363
Je moet ook echt mazzel hebben wil je daar wat vinden.
Officieel verkoopt A&F niet aan winkels.
pi_51662595
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 20:11 schreef Roycoooooo het volgende:
Jeuj, ook weer een pakketje binnen van Ellen. 2 polo's en 1 humor tees.
Hoe werkt dat nou eigenlijk precies? Bestel je het zelf of laat je ellen het bestellen? En zij geeft dan aan wat ze totaal wil hebben en dat maak je dan over ofzo? Of betaal je zelf de A&F factuur?

Thnx!
  vrijdag 20 juli 2007 @ 15:43:53 #264
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_51664052
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 15:04 schreef jap85 het volgende:

[..]

Hoe werkt dat nou eigenlijk precies? Bestel je het zelf of laat je ellen het bestellen? En zij geeft dan aan wat ze totaal wil hebben en dat maak je dan over ofzo? Of betaal je zelf de A&F factuur?

Thnx!
je kan haar alles laten doen nadat je aan haar hebt doorgegeven wat je wilt hebben, zij rekent uit wat het gaat kosten en als je ermee akkoord gaat en hebt betaald dan plaatst zij de bestelling. Maar je kan ook aan haar doorgeven dat je wat op abercrombie.com gaat bestellen en het naar haar adres laten sturen, dan brengt ze alleen de verzendkosten naar NL en de service kosten in rekening, dit is goedkoper aangezien Ellen vaak een veel te hoge valutakoers berekent.
pi_51865706
Wie weet of je in oktober alleen nog winterkleding kunt kopen of dat dezomerspullen (polo's etc.) ook gewoon nog te koop zij in de winkels?
  donderdag 26 juli 2007 @ 21:32:58 #266
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_51867135
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 20:49 schreef Cutie het volgende:
Wie weet of je in oktober alleen nog winterkleding kunt kopen of dat dezomerspullen (polo's etc.) ook gewoon nog te koop zij in de winkels?
polo's en t-shirts zijn er het hele jaar door te koop.
pi_51869557
Ik vind eze wel hipjes:

Weet iemand hoe het zit met de maat van deze dingen? Ik heb tshirts in M en overhemden in S....
  vrijdag 27 juli 2007 @ 00:08:38 #268
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_51873228
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 22:30 schreef Ace1 het volgende:
Ik vind eze wel hipjes:

[afbeelding]

Weet iemand hoe het zit met de maat van deze dingen? Ik heb tshirts in M en overhemden in S....
de mouwen zijn weer aan de lange kant heb ik gelezen op een forum, en ik denk dat je gewoon een maat S kan hebben.

[ Bericht 1% gewijzigd door SatanicWarrior op 27-07-2007 00:17:46 ]
  zondag 29 juli 2007 @ 16:46:49 #269
130456 CrookedEye
Keizer der Plebs
pi_51936706
zit er over na te denken om ook wat via ellen te bestellen probleem is alleen dat ik al over anderhalf week op vakantie ga ach ja doe ik wel na der hand dan.
"Veni, vidi, vici."
pi_51941269
Tijd voor een IA ofzo:)
pi_51953653
komt A&F nog naar Nederland (PC Hooftstr.), wat is het laatste nieuws ?
pi_51956671
Ik mag hopen van niet.
  maandag 30 juli 2007 @ 12:49:43 #273
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_51957091
hoezo niet? juist relaxed
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_51958349
Dan wordt het net als gsus enzo, loopt iedereen ermee. blegh.
  maandag 30 juli 2007 @ 13:46:20 #275
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_51958667
quote:
Op maandag 30 juli 2007 10:38 schreef ScofieldBurrows het volgende:
komt A&F nog naar Nederland (PC Hooftstr.), wat is het laatste nieuws ?
A&F is geen merk voor de pc hoofd.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 30 juli 2007 @ 13:56:13 #276
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_51958892
quote:
Op maandag 30 juli 2007 13:33 schreef Ace1 het volgende:
Dan wordt het net als gsus enzo, loopt iedereen ermee. blegh.
ik denk het niet, waarschijnlijk vinden velen het te duur voor een merk dat ze niet kennen. dan mag er eerst wel heel veel jaar over heen gaan. ik zie nu al heel veel mensen met A&F lopen in nederland, dus ook zonder een winkel hier is het over een aantal jaar een merk waarin je heel veel mensen ziet lopen.
pi_51965318
hoe komen die mensen allemaal aan A&F als er geen winkels zijn die het verkopen... ik zie sommige mensen met A&F op straat waarvan ik zeker weet dat ze die niet via de site hebben besteld..
pi_51966005
quote:
Op maandag 30 juli 2007 18:03 schreef ScofieldBurrows het volgende:
hoe komen die mensen allemaal aan A&F als er geen winkels zijn die het verkopen... ik zie sommige mensen met A&F op straat waarvan ik zeker weet dat ze die niet via de site hebben besteld..
ebay....
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_51966755
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 22:30 schreef Ace1 het volgende:
Ik vind eze wel hipjes:

[afbeelding]

Ik heb 'm (in een andere kleur) in M besteld, dus ik laat het over 2 weken weten heb t-shirts (en polo's) ook M en overhemden S

m'n bestelling bij Ellen van gisteren:

en

't is immers weer bijna winter

[ Bericht 4% gewijzigd door El_Hijo_Del_Jefe op 30-07-2007 19:09:38 ]
pi_51972126
quote:
Op maandag 30 juli 2007 19:04 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:

[..]

Ik heb 'm (in een andere kleur) in M besteld, dus ik laat het over 2 weken weten heb t-shirts (en polo's) ook M en overhemden S

m'n bestelling bij Ellen van gisteren:

[afbeelding]

en

[afbeelding]

Okay cool Ben benieuwd... ook naar de maat van dat vest trouwens
  dinsdag 31 juli 2007 @ 00:49:03 #281
32402 s0k
..............................
pi_51977567
Dat bestellen via ellen klinkt allemaal best leuk, maar wat nou als het niet past?
..................................................................................................................................................
  dinsdag 31 juli 2007 @ 01:08:39 #282
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_51977891
quote:
Op maandag 30 juli 2007 19:04 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:

[afbeelding]

zo'n track jacket kan je nu ook al dragen met dit weer. doe ik ook.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 09:58:46 #283
3185 Adelante
To let it go now
pi_51981704
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 00:49 schreef s0k het volgende:
Dat bestellen via ellen klinkt allemaal best leuk, maar wat nou als het niet past?
FOK! V&A of marktplaats
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 31 juli 2007 @ 10:49:32 #284
32402 s0k
..............................
pi_51982835
Hoelang duurt het ongeveer als je het besteld via die Ellen? Een week?
..................................................................................................................................................
  dinsdag 31 juli 2007 @ 16:58:38 #285
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_51993587
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 10:49 schreef s0k het volgende:
Hoelang duurt het ongeveer als je het besteld via die Ellen? Een week?
ongeveer 14 dagen, staat ook in de OP.
pi_51998794
tvp
pi_51999164
Wilt er iemand of is er iemand van plan om een IA te starten?
pi_52003314
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 20:33 schreef Ednet het volgende:
TVP for that! Al ben ik meer voor Hollister. Binnenkort misschien maar eens dit bestellen:

Heb in NL alles large, dus hier ook maar L bestellen neem ik aan? Weet iemand hoe die broeken vallen. Heb normaal gesproken 32 x 32. En iemand die een idee heeft wat dit allemaal betekent?

"100% cotton, rides low for the show, subtle inconsistent scarring, button fly, Vintage Hollister Wash, Low Rise Boot Fit, Imported"

Oja, het is $84,50 bij elkaar. Enig idee hoeveel dit via Ellen gaat zijn? Zal haar binnenkort wel even een mail sturen.
Dat je niet paranoide bent wil nog niet zeggen dat ze je niet achtervolgen
Pain heals, chicks dig scars, glory lasts forever.
Pain is only temporary, quitting lasts forever.
pi_52004821
een groot deel van de verzendkosten mag je wegstrepen ivm de gunstige dollarkoers.
denk dat je in totaal rond de 125 euro uit zal komen ofzo incl alle kosten..
gewoon ellen even mailen
  woensdag 1 augustus 2007 @ 21:45:22 #290
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_52028773
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 20:33 schreef Ednet het volgende:
ik wil eigenlijk nog wel wat gaan bestellen, ik kan gewoon via abercrombie.com bestellen met mijn account, dan hebben we het ook snel binnen, ik kan maximaal 15 items per keer bestellen.

dus...wie wil mee doen?
pi_52028911
Me, Me waarschijnlijk 1 artikel maar Max. 3:)
  donderdag 2 augustus 2007 @ 08:52:31 #292
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_52036726
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 21:45 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

ik wil eigenlijk nog wel wat gaan bestellen, ik kan gewoon via abercrombie.com bestellen met mijn account, dan hebben we het ook snel binnen, ik kan maximaal 15 items per keer bestellen.

dus...wie wil mee doen?
Ik ben bij mijn laatste bestelling ook nog wat vergeten, zou makkelijk zijn als het zo nageleverd kan worden.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_52038077
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 23:22 schreef StrikerZeljko het volgende:
een groot deel van de verzendkosten mag je wegstrepen ivm de gunstige dollarkoers.
denk dat je in totaal rond de 125 euro uit zal komen ofzo incl alle kosten..
gewoon ellen even mailen
Goed geschat: 128 euro!

Wel jammer dat de prijs van polo + shirt + broek 66 euro is, en de totale prijs incl. verzendkosten 128.

Even over denken nog. Ik neem aan dat dit wel ongeveer is wat de meeste Fok!ers hier zo'n beetje betalen.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 09:59:26 #294
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_52038082
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 22:42 schreef De Wouzeraar het volgende:

[..]

TVP for that! Al ben ik meer voor Hollister. Binnenkort misschien maar eens dit bestellen:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Heb in NL alles large, dus hier ook maar L bestellen neem ik aan? Weet iemand hoe die broeken vallen. Heb normaal gesproken 32 x 32. En iemand die een idee heeft wat dit allemaal betekent?

"100% cotton, rides low for the show, subtle inconsistent scarring, button fly, Vintage Hollister Wash, Low Rise Boot Fit, Imported"

Oja, het is $84,50 bij elkaar. Enig idee hoeveel dit via Ellen gaat zijn? Zal haar binnenkort wel even een mail sturen.
Broeken zijn dezelfde maat als in Nederland , hier in Nederland heb ik 32/34 en soms 32/32 , ik heb A&F broeken , beide 32/34 en zitten perfect
Ik ben inmiddels overleden
pi_52038260
Oh ja, en kan iemand mij vertellen hoe lang die shorts zijn? (boven de knie, op de knie, onder de knie?)

Dan ga ik misschien ook even deze bestellen om de pijn van de verzendkosten te verzachten.

pi_52038546
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 09:59 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Broeken zijn dezelfde maat als in Nederland , hier in Nederland heb ik 32/34 en soms 32/32 , ik heb A&F broeken , beide 32/34 en zitten perfect
Heb je toevallig ook tees en polos? Ik kwam een paar keer in dit topic tegen dat je hiervoor verschillende maten moet bestellen. Hier in NL heb ik normaal gesproken L.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 12:23:18 #297
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_52041862
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 09:59 schreef Enchanter het volgende:

[..]

welke modellen zijn dit dan? want ik heb gehoord dat de breedtemaat wel overeenkomt met in Nederland gekochte broeken maar de lengte maat niet, iemand die een A&F broek, model Remsen, in lengtemaat 30 had gekocht zij dat de lengte precies goed was, hij draagt normaal een lengtemaat 32. ik wil heel graag broeken van het model Baxter hebben, maar vraag me af of die broeken net zo lang zijn als Remsens met dezelfde lengtemaat omdat A&F de Remsen broeken juist extra lang had gemaakt zodat de broekspijpen bij je voeten opproppen. dat moest weer mooi zijn volgens A&F.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 13:21:03 #298
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_52043505
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 10:18 schreef De Wouzeraar het volgende:

[..]

Heb je toevallig ook tees en polos? Ik kwam een paar keer in dit topic tegen dat je hiervoor verschillende maten moet bestellen. Hier in NL heb ik normaal gesproken L.
Ik heb 5 polo's of zo , allemaal large , 't zelfde als in Nederland dus.
Ik weet niet hoe idereen er bij komt dat de maten anders zijn , het enige is met longsleeves en overhemden , dat de mouwen een stuk langer zijn (af en toe wel iirtant , en het nut daarvan is me niet helemaal duidelijk)
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 12:23 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

welke modellen zijn dit dan? want ik heb gehoord dat de breedtemaat wel overeenkomt met in Nederland gekochte broeken maar de lengte maat niet, iemand die een A&F broek, model Remsen, in lengtemaat 30 had gekocht zij dat de lengte precies goed was, hij draagt normaal een lengtemaat 32. ik wil heel graag broeken van het model Baxter hebben, maar vraag me af of die broeken net zo lang zijn als Remsens met dezelfde lengtemaat omdat A&F de Remsen broeken juist extra lang had gemaakt zodat de broekspijpen bij je voeten opproppen. dat moest weer mooi zijn volgens A&F.
Een van de 2 A&F broeken is model Baxter , gewoon 32/34 , geen enkel probleem dus.
Ik ben inmiddels overleden
pi_52044842
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 13:21 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Ik heb 5 polo's of zo , allemaal large , 't zelfde als in Nederland dus.
Ik weet niet hoe idereen er bij komt dat de maten anders zijn , het enige is met longsleeves en overhemden , dat de mouwen een stuk langer zijn (af en toe wel iirtant , en het nut daarvan is me niet helemaal duidelijk)
[..]

Een van de 2 A&F broeken is model Baxter , gewoon 32/34 , geen enkel probleem dus.
Mooi, ik weet genoeg. Bedankt!

Ellen, hou je vast, here I come!
pi_52044920
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 10:07 schreef De Wouzeraar het volgende:
Oh ja, en kan iemand mij vertellen hoe lang die shorts zijn? (boven de knie, op de knie, onder de knie?)

Dan ga ik misschien ook even deze bestellen om de pijn van de verzendkosten te verzachten.

[afbeelding]
O nee, toch niet. Kan iemand mij nog vertellen hoe lang die shorts zijn? Ik kan nergens een plaatje vinden waar iemand hem aan heeft. Ik loop liever niet in hotpants rond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')