hij heeft waarschijnlijk voor een duurdere verzendmethode gekozen waar je wel een trackingnummer bij krijgt.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:58 schreef ScofieldBurrows het volgende:
[..]
hoe kan je deze ding tracken, ik heb namelijk wat besteld via Ellen en ze heeft het verstuurd naar NL paar dagen terug. Ik vroeg om een trackingnummer maar ze zei dat USPS die niet heeft meegegeven.. Kan je me alsjeblieft vertellen hoe jij je pakketje zo kon traceren??
whehehe daar in de vs vinden velen de A&F shopping experience juist geweldig.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:50 schreef sefer het volgende:
Ik ben ook net terug van NY en natuurlijk weer wat dingen bij A&F gehaald! Ik werd trouwens GEK van de winkel op fifth, de muziek stond keihard, de lichten waren gedimd en de hele winkel stonk naar hun luchtje (zelfs mijn kledingstukken roken ernaar toen ze urenlang in een vieze koffer hadden gezeten (hoewel ik het toen wel weer kon waarderen)).
ik moest schreeuwen naar de verkopers om me verstaanbaar te maken!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:34 schreef Adelante het volgende:
ik moet zeggen dat ik die store op fifth ook wel erg leuk vond, weer eens wat anders dan zo'n dertien-in-een-dozijn shopplus leuke vrouwelijke modellen
Dus wat je zegt is da tje met die cookie changer wel kan bestellen op ANF ?quote:Op donderdag 28 juni 2007 08:58 schreef SatanicWarrior het volgende:
Als je FireFox gebruikt dan moet je deze plugin installeren:
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/573
Na de installatie staat er dan in het menu Extra een menuoptie genaamd Cookie Editor en daarmee moet je de cookie anf-country opzoeken en daarna de waarde ervan wijzigen van NL naar US.
Als je dit hebt gedaan moet je eerst de A&F website refreshen voordat de CLEARANCE link er pas bij komt te staan.
wat ik zeg is dat je met die cookie editor de uitverkoop pagina kan bekijken, maar om te kunnen bestellen van abercrombie.com moet je al wel een account hebben waar je ooit je adresgegevens in hebt opgeslagen met Netherlands als country, heb je dat niet dan kun je nog altijd bestellingen plaatsen via de service van Ellen: http://www.fromus2eu.com en kan je dus ook artikelen in de uitverkoop bestellen.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:09 schreef PinPine het volgende:
[..]
Dus wat je zegt is da tje met die cookie changer wel kan bestellen op ANF ?
Wat zou het aan verzendkosten zijn als je bijv 2 t-shirts en een overhemd bestelt?quote:Op maandag 2 juli 2007 18:17 schreef StrikerZeljko het volgende:
Is er nog iemand die samen met mij bij Ellen wil bestellen?
Liefst regio Eindhoven.
Jij hebt er dus goede ervaringen mee?quote:Op maandag 2 juli 2007 22:38 schreef kookie_monster het volgende:
stuur haar ff een mailtje, je krijgt gelijk die dag nog antwoord en je weet precies hoeveel je kwijt bent
Inderdaad nep dus. Ze adverteren met dezeflde afbeeldingen dan die op de Abercrombie site. Je kunt je dus afvragen waarom dit gedaan is? Lijkt me toch een kleine moeite om gewoon even wat foto's te maken van je koopwaar.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:53 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Jij hebt er dus goede ervaringen mee?
Trouwens, dit soort sites heeft dus dan een lijntje met China ofzo?
http://www.trendymerkkleding.nl/
De algemene voorwaarden van "trendymerkkleding.nl" zijn ook lekker:quote:Op maandag 2 juli 2007 23:02 schreef Ace1 het volgende:
Die kleding is gewoon nep... verkopen onder de prijs.
Lol, die site heette eerst abercrombie45you oid. Die vent heb heel veel verschillende sites gehad al met Abercrombie shitquote:Op maandag 2 juli 2007 22:53 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Jij hebt er dus goede ervaringen mee?
Trouwens, dit soort sites heeft dus dan een lijntje met China ofzo?
http://www.trendymerkkleding.nl/
Heb (nog) geen credit cardquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:07 schreef StrikerZeljko het volgende:
@ edvandeberg:
heb je interesse om te bestellen? kunnen we samen een bestelling doen, scheelt in de kosten.
Maar je vergeet dat als een partij laat komen, de douane invoerrechten heft. Nevertheless kan het voor iemand hier met een leuk bedragje op de bank misschien interessant zijn zelf een handeltje te beginnen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:18 schreef Elwood1802 het volgende:
Heb net eens gekeken hoe goedkoop je die Abercrombie zooi kan kopen.
Polo's kwam ik op 10dollar per stuk uit met een min. afname van 20stuks
Die shorts (kortebroeken) krijg je voor 20dollar.
En zwembroeken voor 14 dollar.
Reken er verzendkosten en kom tot de conclusie dat het een goeie handel is
Nee, auto's worden volgens mij niet gecontroleerd. Maar als je dan toch een handeltje gaat beginnen, dan kan je beter iets zoeken wat je voor inkoopprijs gaat inkopen, want op deze manier wordt de winstmarge ook niet erg groot en betwijfel ik zelf of het alle moeite wel waard is. Voordeel met de spullen uit Amerika is gunstige dollar/euro koers. Die valt met de pond compleet weg, dus in dat opzicht is het ook al niet aantrekkelijk.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:44 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Heb (nog) geen credit card![]()
[..]
Maar je vergeet dat als een partij laat komen, de douane invoerrechten heft. Nevertheless kan het voor iemand hier met een leuk bedragje op de bank misschien interessant zijn zelf een handeltje te beginnen.
In Londen zit toch ook een A&F winkel? Stel dat iemand hier dus centjes op de bank heeft en iemand in Londen kent...
Neem een grote auto mee op de ferry en koop daar allerlei gangbare artikelen in gangbare maten die je vervolgens hier kunt verpatsen. Risico is dat het spul in de UK misschien al flink duurder is dan in de USA en dat het personeel in de winkel misschien niet toestaat dat je met hun halve voorraad weggaat. Worden auto's op de ferry door de douane gecheckt?
Da's mijn zus. Ze stuurt me af en toe een t-shirt op via USPS, gewoon in zo'n grote "Jiffylite" envelop. Op de customs declaration staat meestal gift, contents 1 t-shirt, weight 9.3 oz., value $ 40.- en een verklaring dat er geen gevaarlijk spul in zit. Kost $7.95 om te versturen. Misschien verstuurd Ellen het anders, via USPS duurt het 8-10 dagen. Ik betaal mijn zus in drop en hagelslag, denk niet dat Ellen daar genoegen mee neemtquote:Op woensdag 4 juli 2007 05:38 schreef Cinch het volgende:
Ik las een stukje terug in dit topic dat iemand vertelde dat zijn zus voor een paar euro zo'n shirt hiernaartoe kan sturen, waarom moet je bij Ellen dan zulke achterlijke prijzen betalen?
Ik ben niet iemand die gelijk 10 dingen bestelt (meestal hoogstens 2) en daarom is het voor mij niet echt geschikt om via ellen te bestellen omdat ik dan meer kwijt ben dan de prijs van de artikelen zelf![]()
Dus is er misschien iemand hier die in amerika woont of iemand in amerika kent die af en toe wat dingen kan sturen?
je hebt het nu over namaak mag ik aannemen aangezien A&F geen kleding verkoopt aan winkels.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:18 schreef Elwood1802 het volgende:
Heb net eens gekeken hoe goedkoop je die Abercrombie zooi kan kopen.
Polo's kwam ik op 10dollar per stuk uit met een min. afname van 20stuks
Die shorts (kortebroeken) krijg je voor 20dollar.
En zwembroeken voor 14 dollar.
Reken er verzendkosten en kom tot de conclusie dat het een goeie handel is
Duh, maar toch valt er genoeg mee te verdienenquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:50 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
je hebt het nu over namaak mag ik aannemen aangezien A&F geen kleding verkoopt aan winkels.
Hoeft niet Ed, je kan gewoon geld op ellen dr bankrekening storten..quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:44 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Heb (nog) geen credit card![]()
[..]
Maar je vergeet dat als een partij laat komen, de douane invoerrechten heft. Nevertheless kan het voor iemand hier met een leuk bedragje op de bank misschien interessant zijn zelf een handeltje te beginnen.
In Londen zit toch ook een A&F winkel? Stel dat iemand hier dus centjes op de bank heeft en iemand in Londen kent...
Neem een grote auto mee op de ferry en koop daar allerlei gangbare artikelen in gangbare maten die je vervolgens hier kunt verpatsen. Risico is dat het spul in de UK misschien al flink duurder is dan in de USA en dat het personeel in de winkel misschien niet toestaat dat je met hun halve voorraad weggaat. Worden auto's op de ferry door de douane gecheckt?
is dan wel interessant om geld mee te verdienen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:20 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Duh, maar toch valt er genoeg mee te verdienen
Die douane hoef je je vaak geen zorgen over te maken als je weet hoe je het moet versturen
Het is niet aan te raden om het via eBay te kopen (Marktplaats begin ik niet eens aan) maar soms wel lachen. O.a. een muscle fit tee size L "VALT RUIM!!!", een gast die opeens meer dan 30 van die tuggershorts heeft (in een A&F store mag je niet eens meer dan 20 items tegelijk kopen) en weer die dressed-2-chill die een "oversized L" in de aanbieding heeftquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:58 schreef men_in_red het volgende:
Ik zou toch nooit A&F kleren kopen buiten de (internet)winkel, (bijna) alles op ebay en markplaats is namak
Geen ervaring mee, maar de meeste items staan ook op veel van de wholesale sites en dat maakt het op z'n minst verdacht.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:30 schreef 12bhippy het volgende:
Ik heb goede ervaringen met deze webshop in de UK: QCUM Clothing
Levert origineel A&F spul, alleen is de keuze vrij beperkt!
Met 4 pond (5,50 euro) zijn de verzendkosten goedkoper dan in sommige NL Webshops.
Iemand ervaring met UKKolours.com?
ze zijn inderdaad niet allemaal hetzelfde, de één is iets langer of korter en soms is de één weer iets breder dan de ander. dit viel me meteen op aangezien ik een best grote collectie Logo Tees heb.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:05 schreef ScofieldBurrows het volgende:
ik vroeg me af of die Logo Tees van A&F van de verschillende modellen allemaal dezelfde fit hebben, of zijn ze per model verschillend.. zitten ze bij de ene model strak en bij de ene model wat wijder? kan iemand hier misschien antwoord op geven
welke size/maat koop jij die Logo Tees? en zit ie dan strak?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:25 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
ze zijn inderdaad niet allemaal hetzelfde, de één is iets langer of korter en soms is de één weer iets breder dan de ander. dit viel me meteen op aangezien ik een best grote collectie Logo Tees heb.
ik draag A&F tees in maat M, al het andere in maat S, tees in maat S zitten me net iets te strak, in maat M sluiten ze precies goed aan alleen zijn ze vaak wat aan de lange kant. maar in maat S zijn ze ook nog steeds lang, ik denk dat dit zo is omdat A&F jeans allemaal laag op de heupen zitten.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:12 schreef ScofieldBurrows het volgende:
[..]
welke size/maat koop jij die Logo Tees? en zit ie dan strak?
Van A&F heb je maat S en van abercrombie kids kan je maat L en XL hebben. Longsleeves en t-shirts in maat L en overhemden, truien en vesten in maat XL.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:28 schreef Undergod het volgende:
Ik zit er dus over te denken wat via ellen te bestellen samen met een mede fokker uit dit topic.
Weet iemand hoe het zit met de maten?
Het gaat dan wat mij betreft om de tshirt maten en vooral de fleece maten.
Ik ben 1m75 en weeg ca 67 kilo.
Is het ook mogelijk voor mij om bij abercrombiekids te bestellen?
Maat L, maar dat kan al te klein zijn. Ik heb maat 38 in NL, heb maat L bij Abercrombie en dat zit gewoon goed. M pas ik niet, want dat valt meer als een S (dat shirtje heeft m'n zusje nu dan ookquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:14 schreef StrikerZeljko het volgende:
Vraagje voor de dames:
Mijn vriendin wil graag abercrombie bestellen (polo's en shirtjes).
Ze heeft in Nederland maat 40-42 ongeveer hebben jullie een idee wat voor maat ze bij abercrombie moet nemen?
Is inderdaad een behoorlijke rip-off van A&F en Hollister. Binnenkort zal aan alles wel zo'n kaartje hangenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:26 schreef DennieXL het volgende:
Als je A&F niet kunt betalen, deze kwam ik tegen. Veel kleren zijn gewoon een rip-off van Abercrombie alleen dan -$25.
Aeorpostale
B.v. L = 40-42, betekent je borstomvang rondom gemeten over het breedste gedeelte. In inch, een inch is ca. 2 1/2 cm.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:43 schreef Undergod het volgende:
Nou gezien mijn post met die size charts ben ik toch weer gaan twijfelen aan het antwoord wat satanic mij gaf.
Weet iemand wat die getallen in de size chart betekenen en hoe die gemeten zijn?
Ah duidelijk! dank je.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:03 schreef DaveC het volgende:
[..]
B.v. L = 40-42, betekent je borstomvang rondom gemeten over het breedste gedeelte. In inch, een inch is ca. 2 1/2 cm.
Nee ik draag tees in maat M, S zit me net iets te krap bij mijn oksels maar misschien pas ik sommige tees van dit jaar wel in maat S aangezien de grootte niet altijd hetzelfde is, die van dit jaar zijn ook langer en ietsje breder.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:56 schreef Kakaa het volgende:
Hoi SatanicWarrior. Je draagt toch de tees in maat S?. Wat is de lengte van oksel tot oksel in cm? en van Schouder tot schouder?.
Ik ben 1.70 en weeg 60 kg. Misshien maat S is nog een beetje groot. Ik heb wel een paar kids tees gezien maar ik vind die minder mooi. Thanks
Als een S voor jou te groot is dan geldt dat ook voor mij.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:07 schreef kookie_monster het volgende:
Ik ben ook rond de 1.70 [1.74 en 60 kg] maar ik vind een S veuls te groot, vooral aan de onderkant, die kwam bij tot onder mijn kont. Kids XL zit beter maar die heeft een vage boord [heel dik met ribbels etc.] Heb nog wel een t-shirt is S liggen die ik behalve om te passen niet heb aangehad, wil jij die voor een aardig prijsje overnemen om te passen?
kan je een foto laten zien en de maten opmeten van oksel to oksel? komt ie uit de collectie van 2007?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:07 schreef kookie_monster het volgende:
Ik ben ook rond de 1.70 [1.74 en 60 kg] maar ik vind een S veuls te groot, vooral aan de onderkant, die kwam bij tot onder mijn kont. Kids XL zit beter maar die heeft een vage boord [heel dik met ribbels etc.] Heb nog wel een t-shirt is S liggen die ik behalve om te passen niet heb aangehad, wil jij die voor een aardig prijsje overnemen om te passen?
Misschien is die wat voor mij? Ik ben iets van 4 cm groterquote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:07 schreef kookie_monster het volgende:
America Today verkoopt ze niet. zelfde geldt voor Front Runner..quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:11 schreef Undergod het volgende:
Dat staat allemaal in de OP.
Hoe werkt dat nou eigenlijk precies? Bestel je het zelf of laat je ellen het bestellen? En zij geeft dan aan wat ze totaal wil hebben en dat maak je dan over ofzo? Of betaal je zelf de A&F factuur?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:11 schreef Roycoooooo het volgende:
Jeuj, ook weer een pakketje binnen van Ellen. 2 polo's en 1 humor tees.![]()
![]()
je kan haar alles laten doen nadat je aan haar hebt doorgegeven wat je wilt hebben, zij rekent uit wat het gaat kosten en als je ermee akkoord gaat en hebt betaald dan plaatst zij de bestelling. Maar je kan ook aan haar doorgeven dat je wat op abercrombie.com gaat bestellen en het naar haar adres laten sturen, dan brengt ze alleen de verzendkosten naar NL en de service kosten in rekening, dit is goedkoper aangezien Ellen vaak een veel te hoge valutakoers berekent.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:04 schreef jap85 het volgende:
[..]
Hoe werkt dat nou eigenlijk precies? Bestel je het zelf of laat je ellen het bestellen? En zij geeft dan aan wat ze totaal wil hebben en dat maak je dan over ofzo? Of betaal je zelf de A&F factuur?
Thnx!
polo's en t-shirts zijn er het hele jaar door te koop.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:49 schreef Cutie het volgende:
Wie weet of je in oktober alleen nog winterkleding kunt kopen of dat dezomerspullen (polo's etc.) ook gewoon nog te koop zij in de winkels?
de mouwen zijn weer aan de lange kant heb ik gelezen op een forum, en ik denk dat je gewoon een maat S kan hebben.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:30 schreef Ace1 het volgende:
Ik vind eze wel hipjes:
[afbeelding]
Weet iemand hoe het zit met de maat van deze dingen? Ik heb tshirts in M en overhemden in S....
A&F is geen merk voor de pc hoofd.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:38 schreef ScofieldBurrows het volgende:
komt A&F nog naar Nederland (PC Hooftstr.), wat is het laatste nieuws ?
ik denk het niet, waarschijnlijk vinden velen het te duur voor een merk dat ze niet kennen. dan mag er eerst wel heel veel jaar over heen gaan. ik zie nu al heel veel mensen met A&F lopen in nederland, dus ook zonder een winkel hier is het over een aantal jaar een merk waarin je heel veel mensen ziet lopen.quote:Op maandag 30 juli 2007 13:33 schreef Ace1 het volgende:
Dan wordt het net als gsus enzo, loopt iedereen ermee. blegh.
ebay....quote:Op maandag 30 juli 2007 18:03 schreef ScofieldBurrows het volgende:
hoe komen die mensen allemaal aan A&F als er geen winkels zijn die het verkopen... ik zie sommige mensen met A&F op straat waarvan ik zeker weet dat ze die niet via de site hebben besteld..
Ik heb 'm (in een andere kleur) in M besteld, dus ik laat het over 2 weken wetenquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:30 schreef Ace1 het volgende:
Ik vind eze wel hipjes:
[afbeelding]
Weet iemand hoe het zit met de maat van deze dingen? Ik heb tshirts in M en overhemden in S....
Okay coolquote:Op maandag 30 juli 2007 19:04 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
[..]
Ik heb 'm (in een andere kleur) in M besteld, dus ik laat het over 2 weken wetenheb t-shirts (en polo's) ook M en overhemden S
m'n bestelling bij Ellen van gisteren:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
't is immers weer bijna winter
zo'n track jacket kan je nu ook al dragen met dit weer. doe ik ook.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:04 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
[afbeelding]
't is immers weer bijna winter
FOK! V&A of marktplaatsquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:49 schreef s0k het volgende:
Dat bestellen via ellen klinkt allemaal best leuk, maar wat nou als het niet past?
ongeveer 14 dagen, staat ook in de OP.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:49 schreef s0k het volgende:
Hoelang duurt het ongeveer als je het besteld via die Ellen? Een week?
TVP for that! Al ben ik meer voor Hollister. Binnenkort misschien maar eens dit bestellen:quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:33 schreef Ednet het volgende:
Wilt er iemand of is er iemand van plan om een IA te starten?
ik wil eigenlijk nog wel wat gaan bestellen, ik kan gewoon via abercrombie.com bestellen met mijn account, dan hebben we het ook snel binnen, ik kan maximaal 15 items per keer bestellen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:33 schreef Ednet het volgende:
Wilt er iemand of is er iemand van plan om een IA te starten?
Ik ben bij mijn laatste bestelling ook nog wat vergeten, zou makkelijk zijn als het zo nageleverd kan worden.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:45 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk nog wel wat gaan bestellen, ik kan gewoon via abercrombie.com bestellen met mijn account, dan hebben we het ook snel binnen, ik kan maximaal 15 items per keer bestellen.
dus...wie wil mee doen?
Goed geschat: 128 euro!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:22 schreef StrikerZeljko het volgende:
een groot deel van de verzendkosten mag je wegstrepen ivm de gunstige dollarkoers.
denk dat je in totaal rond de 125 euro uit zal komen ofzo incl alle kosten..
gewoon ellen even mailen
Broeken zijn dezelfde maat als in Nederland , hier in Nederland heb ik 32/34 en soms 32/32 , ik heb A&F broeken , beide 32/34 en zitten perfectquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:42 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
TVP for that! Al ben ik meer voor Hollister. Binnenkort misschien maar eens dit bestellen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb in NL alles large, dus hier ook maar L bestellen neem ik aan? Weet iemand hoe die broeken vallen. Heb normaal gesproken 32 x 32. En iemand die een idee heeft wat dit allemaal betekent?
"100% cotton, rides low for the show, subtle inconsistent scarring, button fly, Vintage Hollister Wash, Low Rise Boot Fit, Imported"![]()
Oja, het is $84,50 bij elkaar. Enig idee hoeveel dit via Ellen gaat zijn? Zal haar binnenkort wel even een mail sturen.
Heb je toevallig ook tees en polos? Ik kwam een paar keer in dit topic tegen dat je hiervoor verschillende maten moet bestellen. Hier in NL heb ik normaal gesproken L.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:59 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Broeken zijn dezelfde maat als in Nederland , hier in Nederland heb ik 32/34 en soms 32/32 , ik heb A&F broeken , beide 32/34 en zitten perfect![]()
welke modellen zijn dit dan? want ik heb gehoord dat de breedtemaat wel overeenkomt met in Nederland gekochte broeken maar de lengte maat niet, iemand die een A&F broek, model Remsen, in lengtemaat 30 had gekocht zij dat de lengte precies goed was, hij draagt normaal een lengtemaat 32. ik wil heel graag broeken van het model Baxter hebben, maar vraag me af of die broeken net zo lang zijn als Remsens met dezelfde lengtemaat omdat A&F de Remsen broeken juist extra lang had gemaakt zodat de broekspijpen bij je voeten opproppen. dat moest weer mooi zijn volgens A&F.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:59 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Broeken zijn dezelfde maat als in Nederland , hier in Nederland heb ik 32/34 en soms 32/32 , ik heb A&F broeken , beide 32/34 en zitten perfect![]()
Ik heb 5 polo's of zo , allemaal large , 't zelfde als in Nederland dus.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:18 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook tees en polos? Ik kwam een paar keer in dit topic tegen dat je hiervoor verschillende maten moet bestellen. Hier in NL heb ik normaal gesproken L.
Een van de 2 A&F broeken is model Baxter , gewoon 32/34 , geen enkel probleem dus.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:23 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
welke modellen zijn dit dan? want ik heb gehoord dat de breedtemaat wel overeenkomt met in Nederland gekochte broeken maar de lengte maat niet, iemand die een A&F broek, model Remsen, in lengtemaat 30 had gekocht zij dat de lengte precies goed was, hij draagt normaal een lengtemaat 32. ik wil heel graag broeken van het model Baxter hebben, maar vraag me af of die broeken net zo lang zijn als Remsens met dezelfde lengtemaat omdat A&F de Remsen broeken juist extra lang had gemaakt zodat de broekspijpen bij je voeten opproppen. dat moest weer mooi zijn volgens A&F.![]()
Mooi, ik weet genoeg. Bedankt!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:21 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik heb 5 polo's of zo , allemaal large , 't zelfde als in Nederland dus.
Ik weet niet hoe idereen er bij komt dat de maten anders zijn , het enige is met longsleeves en overhemden , dat de mouwen een stuk langer zijn (af en toe wel iirtant , en het nut daarvan is me niet helemaal duidelijk)
[..]
Een van de 2 A&F broeken is model Baxter , gewoon 32/34 , geen enkel probleem dus.
O nee, toch niet. Kan iemand mij nog vertellen hoe lang die shorts zijn? Ik kan nergens een plaatje vinden waar iemand hem aan heeft. Ik loop liever niet in hotpants rond.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:07 schreef De Wouzeraar het volgende:
Oh ja, en kan iemand mij vertellen hoe lang die shorts zijn? (boven de knie, op de knie, onder de knie?)
Dan ga ik misschien ook even deze bestellen om de pijn van de verzendkosten te verzachten.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |