Tja, vanavond valt idd tegen, wat 't onweer betreft. Maar zoals je zelf al zegt,quote:Op maandag 11 juni 2007 23:06 schreef DT-PiSanG het volgende:
Vanavond helaas niks meer zo te zien. Rond 18.00 uur was er slechts 1 grote felle flits net boven de tuin gevolg door lang zwaar gerommel (beetje zoals die ene met moederdag). Helaas, maar zal vast wel meer volgen komende tijd.
quote:Helaas, maar zal vast wel meer volgen komende tijd.
Oh ja! Ik kan vanavond niet!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:00 schreef Maureentje het volgende:
en gaan wdn en tism vanaaf nog meeten ???![]()
![]()
Tja, maar we hebben ook niks concreets meer afgesproken, hé!?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:18 schreef Maureentje het volgende:
[..]
nou ja zegzit die arme wdn daar straks alleen
![]()
Dus...quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:12 schreef Tism het volgende:
Oh ja! En er moeten wel meer Fok!kers mee gaan, niet alleen ik en wdn, want met 2 man is 't geen "Meet"![]()
ik deedquote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:22 schreef Tism het volgende:
[..]
Tja, maar we hebben ook niks concreets meer afgesproken, hé!?
En ik zei al eerder,
[..]
Dus...
![]()
Dan moeten ze het ook wel bekend makenquote:Op zondag 17 juni 2007 15:45 schreef Tism het volgende:
Corvette-meeting van ± 70 - 80 corvettes op de Markt in Roermond in het kader van Roermond promotie.
Ben net al terug, mijn god, wat een volk daar...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:11 schreef Sjoerd102 het volgende:
Had liever op die markt wat mooie ford puma's gezien. Oh ja gaat er morgen nog iemand naar het stationsplein. Sterren palet live met oa: Thomas Berge, Rene Schuurmans, Frank van Etten en Jacques Herb. www.sterrenpalet-live.nl
Dus het was geslaagd?quote:Op zondag 24 juni 2007 22:26 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ben net al terug, mijn god, wat een volk daar...Meer goud daar aanwezig dan bij een grote goudopslagplaats
JA??????quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:14 schreef Tism het volgende:
[..]
Nee hoor! Maar er bestaat ook nog zoiets als RL!![]()
Is dat de kroeg waar de Roermondse Fok!ker meets, dan?quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:31 schreef Metalfreak het volgende:
Ik was trouwens zaterdagavond nog met een vrijgezellenfeest bij Jill Murphy's, maar geen Fokker die zich meldde
Idd, heb daar heel wat jaartjes vertoeft. Was echt een unieke tent in Roermond! Dat had nooit mogen verdwijnen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:35 schreef wdn het volgende:
PandoraZucht jammer dat die weg is. Was toch een kroeg met een eigen sfeer en eigen type kroeptijgers. Pooltafel is ook altijf leuk
![]()
Daar draait dan ook de beste DJ van Roermond.quote:Azijnfabriek. Daar word teveel gerookt maar is ook leuk. Maar dan meer vanwege de herrie die uit de boxen komtEnige tent in Roermond waar ze Blue Monday draaien. Van Orgy wel te verstaan
ben er wel langs gestrompeld om 2u45quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:31 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
JA??????![]()
Op welke site kun je dat vinden???![]()
Ik was trouwens zaterdagavond nog met een vrijgezellenfeest bij Jill Murphy's, maar geen Fokker die zich meldde
Woooo! Bestaat dit topic nog?quote:Fokkers uit Roermond en omstreken:
-Maureentje
-Tism
-smammela
-Sjoerd 102
-DT-PiSanG
-Denka
-Bellah
-Wim
-Koningin
-knep
-Metalfreak
-Timmie2
-Sextreme
Ja, man! Nog steeds!quote:Op zondag 1 juli 2007 17:54 schreef Sextreme het volgende:
[..]
Woooo! Bestaat dit topic nog?En mijn sjieke banner is ook nog in gebruik
![]()
keep it alive!!!quote:Back in dit topic and kicking!![]()
OLSquote:Op maandag 2 juli 2007 19:04 schreef Sjoerd102 het volgende:
Geef mij maar liever het OLS. Ool, Merum, Asenray en Maasniel zijn nog in de race.
Ja!? Echt waar?quote:Op maandag 2 juli 2007 19:04 schreef Sjoerd102 het volgende:
Geef mij maar liever het OLS. Ool, Merum, Asenray en Maasniel zijn nog in de race.
Wat is Kanters ook alweer? Komt me bekend voorquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:07 schreef knep het volgende:
Ja was Kanters erop vorige week? Jammer dat ik dat gemist heb.
De Maasstraat in Oolquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:27 schreef Sextreme het volgende:
[..]
Wat is Kanters ook alweer? Komt me bekend voor
Ohja, ik ken iemand die daar werkt! Nu weet ik 't weerquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:20 schreef knep het volgende:
[..]
De Maasstraat in Ool. Ehm en dan dus een cafe
.
Stappen in Roermond..quote:
Je zegt het zelf alquote:
Ach, Eindhoven is best dichtbijquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:50 schreef wdn het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al
Stappen en Roermond gaan gewoon niet samen.
Ja!?quote:
Ha, Teunebeun!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:29 schreef Teunebeun het volgende:
Heey luitjes ik woon vlakbij de A73 bouwput! Coowl he
Ja, lekker!quote:
Leg mij eens uit wat je bedoelt maar dan in noobtaal Un???quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:34 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja, lekker!
Heb je je UN nog niet toegevoegd aan 't Fokkers uit Roermond-lijstje!?
Komt bij 't volgende Topic in de OP, naar een idee van Maureentje!![]()
UserName.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:36 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Leg mij eens uit wat je bedoelt maar dan in noobtaal Un???
En ik bedoel dit lijstje!quote:Fokkers uit Roermond en omstreken:
-Maureentje
-Tism
-smammela
-Sjoerd 102
-DT-PiSanG
-Denka
-Bellah
-Wim
-Koningin
-knep
-Metalfreak
-Timmie2
-Sextreme
Oh ik heb metalfreak al gePMtquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:42 schreef Tism het volgende:
[..]
Gewoon ff lijstje quoten, en je Username toevoegen!![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:17 schreef Metalfreak het volgende:
Fokkers uit Roermond en omstreken:
-Maureentje
-Tism
-smammela
-Sjoerd 102
-DT-PiSanG
-Denka
-Bellah
-Wim
-Koningin
-knep
-Metalfreak
-Teunebeun
quote:
Ja, wel ff 't goede lijstje Quoten, hé!?quote:Fokkers uit Roermond en omstreken:
-Maureentje
-Tism
-smammela
-Sjoerd 102
-DT-PiSanG
-Denka
-Bellah
-Wim
-Koningin
-knep
-Metalfreak
-Timmie2
-Sextreme
-Teunebeun
Oeh die had ik over het hoofd gezienquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:48 schreef Tism het volgende:
[..]
[..]
Ja, wel ff 't goede lijstje Quoten, hé!?![]()
Is al goed!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:49 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Oeh die had ik over het hoofd gezien![]()
Vind je Eindhoven niets? Ach, 't heeft best leuke uitgaansgelegenhedenquote:
Je kunt er goed winkelenquote:Op maandag 9 juli 2007 09:27 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Vind je Eindhoven niets? Ach, 't heeft best leuke uitgaansgelegenhedenIn elk geval beter dan Roermond...
Dat zeker! Voor vrouwen is in Roermond nog wel wat te vinden, maar herenkleding is een ramp... Bijna geen fatsoenlijke winkels daarvoor. Als ik kleren moet hebben, ga ik altijd naar Eindhoven ja.quote:
quote:Op maandag 9 juli 2007 09:27 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Vind je Eindhoven niets? Ach, 't heeft best leuke uitgaansgelegenhedenIn elk geval beter dan Roermond...
quote:Stratumseimd is het uitgaansleven van Eindhoven maar ge moet er wel oppassen da ge er nie op oewe bakkes geslagen wordt.. maar jah als da gebeurt dan gebeurt da natuurlijk wel gemoedelijk.
Komende week is 't nog wat rustig met hier en daar een Duitser, maar in 't weekend van 20 & 21 Juli is er weer vanalles te doen (zie eerdere post hierboven), in de week die daarop volgt kun je (als je van richtig shoppen houd) op 25 & 26 juli genieten van de jaarlijks terug kerende Sjommelmert. De week die daarop volgt wordt weer wat rustiger met wederom kans op hier en daar een Duitser.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:00 schreef Metalfreak het volgende:
Is er nog wat te doen de komende tjid in Roermond? Heb na volgende week vakantie, wil wel wat te doen hebben
Ja, jammer dat ik niet bij die Jazznight kan zijn, lijkt me best interessant. Misschien dat ik wel nog ff naar de pre-party ga op vrijdagavond bij café &zo met een Jazz DJ, saxofonist en percussionistquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:28 schreef Tism het volgende:
[..]
Komende week is 't nog wat rustig met hier en daar een Duitser, maar in 't weekend van 20 & 21 Juli is er weer vanalles te doen (zie eerdere post hierboven), in de week die daarop volgt kun je (als je van richtig shoppen houd) op 25 & 26 juli genieten van de jaarlijks terug kerende Sjommelmert. De week die daarop volgt wordt weer wat rustiger met wederom kan op hier en daar een Duitser.
Meer info volgt.....
![]()
Jammer idd.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:34 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, jammer dat ik niet bij die Jazznight kan zijn, lijkt me best interessant.
Cool!quote:Misschien dat ik wel nog ff naar de pre-party ga op vrijdagavond bij café &zo met een Jazz DJ, saxofonist en percussionistZaterdag ga ik naar Extrema Outdoor namelijk
Geen idee, ben ook al jaren niet geweest overdag ivm werk e.d, maar s'avonds was 't altijd nog wel goed zuipen geblazen, ter hoogte van 't Smoesje, Azijn en Zaal8.quote:Sjommelmert? Is dat nog wat? Ben er al jaren niet meer geweest (was steeds op vakantie) Valt daar nog wat te zuipen??
Klinkt goed, eens kijken of er nog wat vrienden zijn die tijd en zin over hebbenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:38 schreef Tism het volgende:
Geen idee, ben ook al jaren niet geweest overdag ivm werk e.d, maar s'avonds was 't altijd nog wel goed zuipen geblazen, ter hoogte van 't Smoesje, Azijn en Zaal8.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |