Stappen in Roermond..quote:
Je zegt het zelf alquote:
Ach, Eindhoven is best dichtbijquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:50 schreef wdn het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al
Stappen en Roermond gaan gewoon niet samen.
Ja!?quote:
Ha, Teunebeun!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:29 schreef Teunebeun het volgende:
Heey luitjes ik woon vlakbij de A73 bouwput! Coowl he
Ja, lekker!quote:
Leg mij eens uit wat je bedoelt maar dan in noobtaal Un???quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:34 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja, lekker!
Heb je je UN nog niet toegevoegd aan 't Fokkers uit Roermond-lijstje!?
Komt bij 't volgende Topic in de OP, naar een idee van Maureentje!![]()
UserName.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:36 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Leg mij eens uit wat je bedoelt maar dan in noobtaal Un???
En ik bedoel dit lijstje!quote:Fokkers uit Roermond en omstreken:
-Maureentje
-Tism
-smammela
-Sjoerd 102
-DT-PiSanG
-Denka
-Bellah
-Wim
-Koningin
-knep
-Metalfreak
-Timmie2
-Sextreme
Oh ik heb metalfreak al gePMtquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:42 schreef Tism het volgende:
[..]
Gewoon ff lijstje quoten, en je Username toevoegen!![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:17 schreef Metalfreak het volgende:
Fokkers uit Roermond en omstreken:
-Maureentje
-Tism
-smammela
-Sjoerd 102
-DT-PiSanG
-Denka
-Bellah
-Wim
-Koningin
-knep
-Metalfreak
-Teunebeun
quote:
Ja, wel ff 't goede lijstje Quoten, hé!?quote:Fokkers uit Roermond en omstreken:
-Maureentje
-Tism
-smammela
-Sjoerd 102
-DT-PiSanG
-Denka
-Bellah
-Wim
-Koningin
-knep
-Metalfreak
-Timmie2
-Sextreme
-Teunebeun
Oeh die had ik over het hoofd gezienquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:48 schreef Tism het volgende:
[..]
[..]
Ja, wel ff 't goede lijstje Quoten, hé!?![]()
Is al goed!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:49 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Oeh die had ik over het hoofd gezien![]()
Vind je Eindhoven niets? Ach, 't heeft best leuke uitgaansgelegenhedenquote:
Je kunt er goed winkelenquote:Op maandag 9 juli 2007 09:27 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Vind je Eindhoven niets? Ach, 't heeft best leuke uitgaansgelegenhedenIn elk geval beter dan Roermond...
Dat zeker! Voor vrouwen is in Roermond nog wel wat te vinden, maar herenkleding is een ramp... Bijna geen fatsoenlijke winkels daarvoor. Als ik kleren moet hebben, ga ik altijd naar Eindhoven ja.quote:
quote:Op maandag 9 juli 2007 09:27 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Vind je Eindhoven niets? Ach, 't heeft best leuke uitgaansgelegenhedenIn elk geval beter dan Roermond...
quote:Stratumseimd is het uitgaansleven van Eindhoven maar ge moet er wel oppassen da ge er nie op oewe bakkes geslagen wordt.. maar jah als da gebeurt dan gebeurt da natuurlijk wel gemoedelijk.
Komende week is 't nog wat rustig met hier en daar een Duitser, maar in 't weekend van 20 & 21 Juli is er weer vanalles te doen (zie eerdere post hierboven), in de week die daarop volgt kun je (als je van richtig shoppen houd) op 25 & 26 juli genieten van de jaarlijks terug kerende Sjommelmert. De week die daarop volgt wordt weer wat rustiger met wederom kans op hier en daar een Duitser.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:00 schreef Metalfreak het volgende:
Is er nog wat te doen de komende tjid in Roermond? Heb na volgende week vakantie, wil wel wat te doen hebben
Ja, jammer dat ik niet bij die Jazznight kan zijn, lijkt me best interessant. Misschien dat ik wel nog ff naar de pre-party ga op vrijdagavond bij café &zo met een Jazz DJ, saxofonist en percussionistquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:28 schreef Tism het volgende:
[..]
Komende week is 't nog wat rustig met hier en daar een Duitser, maar in 't weekend van 20 & 21 Juli is er weer vanalles te doen (zie eerdere post hierboven), in de week die daarop volgt kun je (als je van richtig shoppen houd) op 25 & 26 juli genieten van de jaarlijks terug kerende Sjommelmert. De week die daarop volgt wordt weer wat rustiger met wederom kan op hier en daar een Duitser.
Meer info volgt.....
![]()
Jammer idd.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:34 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, jammer dat ik niet bij die Jazznight kan zijn, lijkt me best interessant.
Cool!quote:Misschien dat ik wel nog ff naar de pre-party ga op vrijdagavond bij café &zo met een Jazz DJ, saxofonist en percussionistZaterdag ga ik naar Extrema Outdoor namelijk
Geen idee, ben ook al jaren niet geweest overdag ivm werk e.d, maar s'avonds was 't altijd nog wel goed zuipen geblazen, ter hoogte van 't Smoesje, Azijn en Zaal8.quote:Sjommelmert? Is dat nog wat? Ben er al jaren niet meer geweest (was steeds op vakantie) Valt daar nog wat te zuipen??
Klinkt goed, eens kijken of er nog wat vrienden zijn die tijd en zin over hebbenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:38 schreef Tism het volgende:
Geen idee, ben ook al jaren niet geweest overdag ivm werk e.d, maar s'avonds was 't altijd nog wel goed zuipen geblazen, ter hoogte van 't Smoesje, Azijn en Zaal8.![]()
Dat zeker, alvast bij voorbaat mijn welgemeende excuses als je door mij niet kunt slapen op de campingquote:
Natuurlijk, en daar zal ik persoonlijk, en een paar anderen fanatieke creatievelingen voor gaan zorgen, net als de afgelopen 2 jaar!quote:
Wat ga je doen dan?quote:Op maandag 16 juli 2007 20:30 schreef Tism het volgende:
[..]
Natuurlijk, en daar zal ik persoonlijk, en een paar anderen fanatieke creatievelingen voor gaan zorgen, net als de afgelopen 2 jaar!![]()
Podia opbouwen en 't festival aankleden! Ben onderdeel van 't decoratie team.quote:
Zijn dat die mensen die pas klaar zijn als het festival al is afgelopen??quote:Op maandag 16 juli 2007 23:03 schreef Tism het volgende:
[..]
Podia opbouwen en 't festival aankleden! Ben onderdeel van 't decoratie team.![]()
Wij zijn altijd klaar, ruim voor dat 't festival begint, sommige zijn erg fanatiek en doen nog wat tijdens 't festival, en een paar "Die-Hards" helpen na 't festival nog ff om de boel weer af te breken.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:23 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Zijn dat die mensen die pas klaar zijn als het festival al is afgelopen??
TVellefquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:12 schreef Sjoerd102 het volgende:
flinke brand, op l1, tvellef staan al de nodige foto's en video's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |