Ik had dat nog niet eens door.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:14 schreef du_ke het volgende:
Ik zag dat HVV ook naar jullie autistenforumpje linkt, eindelijk wat erkenning voelt goed he?
Niks voor Floripas om zo ongefundeerd een stelling te poneren.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:12 schreef Klopkoek het volgende:
Eigenlijk zou je moeten uitzoeken in hoeverre de PVV die website financieert, dan is er een punt.
Ja ze is een van de topcontributanten.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:35 schreef Bluesdude het volgende:
Had Lucida niet een column ofzo op die hatesite?
Waarom noem je het een hatesite? Omdat je zelf niet kunt schrijven en alleen maar huilt over racisme van die arme moslimmetjes?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:35 schreef Bluesdude het volgende:
Had Lucida niet een column ofzo op die hatesite?
Hoe wou je die site dan omschrijven? Aan veel meer dan haatzaaien doen ze niet toch?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waarom noem je het een hatesite? Omdat je zelf niet kunt schrijven en alleen maar huilt over racisme van die arme moslimmetjes?
Ik noem het geen haatzaaien, ik noem het de waarheid vertellen. Haatzaaien doen die kenkarmoslimmetjes van je wel.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hoe wou je die site dan omschrijven? Aan veel meer dan haatzaaien doen ze niet toch?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik noem het geen haatzaaien, ik noem het de waarheid vertellen. Haatzaaien doen die kenkarmoslimmetjes van je wel.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:07 schreef du_ke het volgende:
[..]De waarheid zelfs poeh, poeh. is dat niet wat erg ambitieus voor een site die zich toch vooral richt op het ongefundeerd zaaien van haat? Als ze zelfs de moorden op Virginia Tech aan moslims proberen toe te schrijven
.
Zozo je bent weer gepest door een kutmarokkaantje vandaagquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
ongefundeerd zaaien van haat
Vertel dat de nabestaanden van 9/11 maar eens.
Er komt een dag dat dat kenkarvolk de wereld afgevaagd wordt. Met jou en ik erbij. Heb je dan ook aan je zelf te danken.
Ik had er eentje bijna van de weg (en de wereld) afgereden. Helaas mistte ik hem omdat zijn kenkarhoofddoekje ernaast nog net aan hem trok.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zozo je bent weer gepest door een kutmarokkaantje vandaag?
Ja, lekker bezig manquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik had er eentje bijna van de weg (en de wereld) afgereden. Helaas mistte ik hem omdat zijn kenkarhoofddoekje ernaast nog net aan hem trok.![]()
Ik zou die gasten met plezier kapotrijden.![]()
Maar verder zaaien ze geen haat daar, toch?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik had er eentje bijna van de weg (en de wereld) afgereden. Helaas mistte ik hem omdat zijn kenkarhoofddoekje ernaast nog net aan hem trok.![]()
Ik zou die gasten met plezier kapotrijden.![]()
Geen turkenvanger vooropquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
![]()
![]()
![]()
Alsof ik mijn auto aan dat ongedierte zou laten schampen.![]()
Dit zijn er wel een paar om in te lijsten hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Boehoe, de arme moslimmetjes worden weer gepest.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sinds wanneer vallen kakkerlakken onder een beschermd diersoort?![]()
![]()
![]()
Niet nodig, mijn wielen doen alles.quote:
Wat bedoel je hier nou precies mee?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
ongefundeerd zaaien van haat
Vertel dat de nabestaanden van 9/11 maar eens.
Er komt een dag dat dat kenkarvolk de wereld afgevaagd wordt. Met jou en ik erbij. Heb je dan ook aan je zelf te danken.
Uit liefde -dus zeker geen haat, haatzaaien of superioriteitswaan..maar heus waar uit echte liefde -denken aan een Endlosung...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |