maar ze gaat het toch allemaal pikken. ze zal misschien soms weer even boos worden maar niet voor langquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar aan haar gezicht zie je dat hij toch weer te ver is gegaan, zelfs in haar visie. Het is bijna niets, maar het is bijna iets![]()
Here too !quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop echt op een kaartenactie voor Amanda. Ik doe mee.
Oh mèn, ik pis in m'n broek. De humor. De finesse. De punchline.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:09 schreef Disana het volgende:
Brian is heel lollig bezig: bikini-contest voor moslimvrouwen, en het dan burkinis noemen.
Wat lollig joh!quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:09 schreef Disana het volgende:
Brian is heel lollig bezig: bikini-contest voor moslimvrouwen, en het dan burkinis noemen.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:09 schreef Disana het volgende:
Gewoon een lange strakke broek met een wijd shirt erop.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:11 schreef getl0st het volgende:
[..]
Wat lollig joh!
Burkinis bestaan al.. (Badpakken in burka vorm ofzo)
Zijn pas-de-deux met de weddingplanster was van een verfijnde elegantie!quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:02 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik heb van die stream het geluid niet aan, maar zijn er nog Jaap-liefhebbers die dit lompe en onbeschofte gedrag willen goedpraten?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:13 schreef Disana het volgende:
Amanda vindt Brian heel overheersend, dominant en afstraffend. Dit zegt ze semi-grappend tegen Jaap.
Tsja, het is maar wat voor humor je apprecieert, mijn waarde.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:11 schreef demins het volgende:
[..]
Zijn pas-de-deux met de weddingplanster was van een verfijnde elegantie!![]()
Al voor de zoveelste keer...quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:15 schreef Disana het volgende:
Brian: Amanda creeert haar eigen realiteit.
Moet je horen wie het zegt.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:15 schreef Disana het volgende:
In welk verband?quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:16 schreef Disana het volgende:
Brian: Ze duwde me niet weg, ze trok me mee.
Ze heeft het volgens mij wel een beetje door. Maar het is net alsof ze het niet wil of kan geloven.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:16 schreef beequeen het volgende:
Onbegrijpelijk dat Amanda bij dat stel schoften blijft zitten. Ze zetten haar zo voor joker, en ze heeft het echt niet door. Ik kan het niet meer aanhoren. MUTE.
dat heeft hij vandaag al 3 maal genoemd ook dit houdt hem blijkbaar bezigquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:15 schreef Disana het volgende:
Onduidelijk, maar ervoor ging het erover wat Brian en Jaap gezien zouden hebben van haar en Huub in bed.quote:
Pfff.. da's weer de nieuwe hype ofzo!?quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:16 schreef beequeen het volgende:
Onbegrijpelijk dat Amanda bij dat stel schoften blijft zitten. Ze zetten haar zo voor joker, en ze heeft het echt niet door. Ik kan het niet meer aanhoren. MUTE.
Waarschijnlijk dus om zijn eigen ego te strelen: Amanda duwde Huub weg, maar Brian trok ze maar wat graag naar zich toe.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:17 schreef Disana het volgende:
Onduidelijk, maar ervoor ging het erover wat Brian en Jaap gezien zouden hebben van haar en Huub in bed.
Er deugt niets aan Brian.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:18 schreef Nostalgist het volgende:
Wat een ranzigheid. Gadver ZIEK gewoon die lachende Brian.
Haat komt niet eens in de buurt.
Driewerf GADVER !
Een lelijke rotkop?quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:18 schreef Varen het volgende:
Amanda MOET de waarheid vertellen van Brian, wat heeft die goser toch
Die jongen heeft echt totaal geen gevoel voor humor he?quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:09 schreef Disana het volgende:
lieke bashen is leukquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Pfff.. da's weer de nieuwe hype ofzo!?
Naast het Lieke bashen!?
Ik denk dat ze zich niet wil laten kennen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze heeft het volgens mij wel een beetje door. Maar het is net alsof ze het niet wil of kan geloven.
Hij heeft niks, hij kan niks.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:19 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die jongen heeft echt totaal geen gevoel voor humor he?Wat lijkt me 't als vrouw verschikkelijk om met die humorloze kneus samen te zijn.
En vooral ontzettend lame als je het niet weet te motiveren maar gewoon meedoet met de kudde.quote:
Zou ook best kunnen. Maar geen zichzelf respecterende vrouw zou hierbij blijven zitten om het te ondergaan, mag ik toch hopen?quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zich niet wil laten kennen.
Zo'n dame verdient 't eigenlijk om verrot gescholden te worden...quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:16 schreef beequeen het volgende:
Begrijp je niet hoe gekwetst Brian is??quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:18 schreef Nostalgist het volgende:
Wat een ranzigheid. Gadver ZIEK gewoon die lachende Brian.
Haat komt niet eens in de buurt.
Driewerf GADVER !
Niet dat ie er verder nog mee bezig is.quote:
Ik hoop daar ook steeds op, maar helaas, dit kind is niet te redden.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:20 schreef Nostalgist het volgende:
Wat een denigrerend gedrag. Mijn hemel. Brian kapt haar gewoon af.
Amanda : Bekijk het ! Ga weg !
Ik denk echt dat Amanda denkt dat ze zwakte toont door erbij weg te sjokken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou ook best kunnen. Maar geen zichzelf respecterende vrouw zou hierbij blijven zitten om het te ondergaan, mag ik toch hopen?
Brian zou maar wat flippen als Amanda beslist en blijvend afstand van hem nam.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk echt dat Amanda denkt dat ze zwakte toont door erbij weg te sjokken.
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:22 schreef Marrije het volgende:
Ik denk echt dat Amanda denkt dat ze zwakte toont door erbij weg te sjokken.
ik ben een gezelschapsdier en voel me ook hier bij fok heel erg thuis. Een eigen mening heb ik trouwens ook niet nodig. Ik verrijk mijn geest door DGK te volgen en onder andere jouw commentaren te lezen waarvoor mijn dank alvastquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En vooral ontzettend lame als je het niet weet te motiveren maar gewoon meedoet met de kudde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |