Jij had tenminste nog hoopquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:51 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ik heb de hoop zo langzamerhand opgegeven wat haar betreft....![]()
Fijn dat hij dat zegt in het bijzijn van Japio. Volgende weblog is al in de maak.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:54 schreef Disana het volgende:
Je kan toch ook zeggen dat hij je gevingerd heeft. Zeg het toch gewoon.
Brian tegen Amanda.
Ze is gewoon naïef. Ze leert wel, maar het gaat een beetje langzaam, en ze komt moeilijk los van haar oude omgeving.quote:
dat geplak aan brian..quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:51 schreef Disana het volgende:
Bah, wat zit Amanda weer lief bewonderend naar Brians stoere taal te luisteren.
Zou hij daarop geilen, gezien de mate waarin hij op bekentenissen blijft hameren?quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:54 schreef Disana het volgende:
Je kan toch ook zeggen dat hij je gevingerd heeft. Zeg het toch gewoon.
Brian tegen Amanda.
Ja, dat denk ik wel. Op een perverse manier, zelfkwelling is lekker.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou hij daarop geilen, gezien de mate waarin hij op bekentenissen blijft hameren?
Helaas is ze dat over een uurtje weer vergeten en gaat ze weer in de 'geen oorlog, maar vrede'-modus.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:59 schreef petraa het volgende:
Jaap ik wil gewoon zeggen dat jij een vuile vieze gore stoephoer bent. Brian lacht en amanda is kwaad op Brian, want ze vindt het respectloos.
Wat roept die jongen CONJO een hoop agressie opquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:00 schreef Varen het volgende:
Brian is zooooooo gemeen!!!!!
Precies, maar dat is volgens sommigen een positieve eigenschap, dat ze zo lief kan zijn. Dat ze niet hatdragend is maar zo vergevingsgezind. Je zult er maar mee gezegend zijn!quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Helaas is ze dat over een uurtje weer vergeten en gaat ze weer in de 'geen oorlog, maar vrede'-modus.
Ik heb van die stream het geluid niet aan, maar zijn er nog Jaap-liefhebbers die dit lompe en onbeschofte gedrag willen goedpraten?quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:00 schreef Marrije het volgende:
Jaap noemt Amanda een hoer en Brian lacht daarom, Amanda zegt dat ze dat respectloos vindt van Brian. Brian doet alsof hij niet begrijpt wat Amanda bedoelt, Jaap zegt het toch, dus kan hij daar gewoon om lachen??!!
Brian: je bent door ie-de-reen hier in het huis al hoer genoemd, zelfs door Natasia.
Amanda: Natasia heeft nooit zo over mij gepraat
Jaap ondertussen: je bent gewoon een vieze vuile stoephoer met neptieten
Het kan een goede eigenschap zijn, maar beslist niet in combinatie met onderwerping en een gebrek aan zelfrespect.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies, maar dat is volgens sommigen een positieve eigenschap, dat ze zo lief kan zijn. Dat ze niet hatdragend is maar zo vergevingsgezind. Je zult er maar mee gezegend zijn!
komt door je usericonquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:01 schreef Reza-impreza het volgende:
Heeft iedereen ook zo'n last van haperende streams?
Peter6000 en Dynabite, ik vergeet vast nog mensen, zijn niet aanwezig op dit moment. Kan niet lang meer duren.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:02 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik heb van die stream het geluid niet aan, maar zijn er nog Jaap-liefhebbers die dit lompe en onbeschofte gedrag willen goedpraten?
erg he, en amanda praat weer normaal met hemquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:04 schreef Black_king het volgende:
Brian weet dat hij te ver is gegaan, en gaat nu weer in de slijm-modus....
quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:03 schreef itsme het volgende:
Dat koppie van amanda. Meisie laat die rat toch. Hoe kan je je zo laten vernederen?
Etienne en Hilde bij elkaar opgeteld, en dat in het kwadraat.....quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:02 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Wat roept die jongen CONJO een hoop agressie op
Ja, maar aan haar gezicht zie je dat hij toch weer te ver is gegaan, zelfs in haar visie. Het is bijna niets, maar het is bijna ietsquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:04 schreef itsme het volgende:
[..]
erg he, en amanda praat weer normaal met hem![]()
Och, dit is nog niksquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:03 schreef itsme het volgende:
Dat koppie van amanda. Meisie laat die rat toch. Hoe kan je je zo laten vernederen?
Mooie cap.quote:
Ik hoop echt op een kaartenactie voor Amanda. Ik doe mee.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:06 schreef Copycat het volgende:
Misschien dat ik straks toch maar even een kaart ga kopen voor Amanda.
Ze heeft het ook ZO druk met twee kindjes.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:07 schreef Black_king het volgende:
Eric: "Ze mag tegenwoordig slapen omdat ze tot rust mag komen" over Natasja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |