Is die grap niet gisteren ook al gemaakt?quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Komen je posts hierbinnen per postduif?
ik snap je wat betreft de sc
hooguit hetro om in de rijmelogie van rat te blijvenquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:15 schreef Black_king het volgende:
[..]
Man wel, maar metro ???? Dacht het niet... Alles behalve dat.![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:31 schreef voyeur het volgende:
[..]
Waar komen al die ideeen over de producente vandaan? Ze was er tegen om Huub weer terug te laten, maar verder is er toch niets over haar invloed op of inmenging in het programma bekend? Of heb ik iets gemist?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:23 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Sorry maar ik vind Lieke nou niet een stoer wijf, eerder een hitsige mediageile golddigger.
Alle Japen weg graag.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:37 schreef daWeasel het volgende:
Ach gelukkig vertouwt Huub Lieke niet blind. TerrorJaap mag van mij ook wel blijven, PC-Jaap niet.
Graag nu meteen. Terwijl ze haar slaapje houdt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:39 schreef Disana het volgende:
Huub gaat 'out en open' de oorlog verklaren aan Natasia. Hij weet dat ze dan helemaal doordraait.
Ah, was ze op de streams! Nooit iets over gelezen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:35 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
![]()
Herhaaldelijk is op de streams gebleken dat die mevrouw Pannekoek erg pro-Brian en pro-Natasja is, en tegelijkertijd was ze erg anti-Sylvia en dus ook anti-Huub.
ook! Maar een beetje mensen hun lichaamstaal aflezen doet wonderen. Jammer dat jij dat vannachter de pc niet kan. Groetjesquote:
Strak plan. Ik vraag me af hoeveel hij zich aan gaat trekken van de behoudendheid van de andere HELlers.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Graag nu meteen. Terwijl ze haar slaapje houdt.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:41 schreef Wopper1 het volgende:
Wanneer is vanavond toevallig de stemronde? 21.00 uur?
Momenteel geen hond. Of het zou Amanda moeten zijn, die tegen Natasia zei dat ze Lieke lief vond.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:41 schreef Marrije het volgende:
Lieke ziethet goed, als zij Huub niet dekt wie zal haar eigenlijk dekken?
Een bak stront is het.quote:
My idea, my dear Pietje.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:40 schreef PietjePuk63 het volgende:
Het mag duidelijk zijn dat Huub opdracht heeft van 'achter' om Jaap er niet uit te stemmen.
Een zelfdenkende Huub zou dit soort lulkoek nooit kunnen verzinnen.
Ga eens een dagje per week in een willekeurige kleutergroep rondkijken, daar zie je humor van een volwassener niveau.quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:41 schreef Marrije het volgende:
Precies, dus ze kan ook niet veel anders dan Huub dekken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Momenteel geen hond. Of het zou Amanda moeten zijn, die tegen Natasia zei dat ze Lieke lief vond.
Brian wil vast wel.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:41 schreef Marrije het volgende:
Figuurlijk dan he.... toch?quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies, dus ze kan ook niet veel anders dan Huub dekken.
Och, ik geloof nog wel dat dit uit Huub zelf zou kunnen komen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:40 schreef PietjePuk63 het volgende:
Het mag duidelijk zijn dat Huub opdracht heeft van 'achter' om Jaap er niet uit te stemmen.
Een zelfdenkende Huub zou dit soort lulkoek nooit kunnen verzinnen.
Ik kan daar ook met mijn petje niet bij hoor, maar ik snap ook helemaal niks van de bescherming die Brian en Natasja genieten.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:42 schreef Black_king het volgende:
[..]
My idea, my dear Pietje.
Jammer hoor; alléén voor die fake-wedding ?![]()
Denk ik nou verkeerd? Ik heb het wrs over een ander soort dekken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies, dus ze kan ook niet veel anders dan Huub dekken.
Jij denkt verdorven. Nette frisse meisjes doen zulke dingen niet... met name niet op drukke feesten in voor het oog van camera's.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Denk ik nou verkeerd? Ik heb het wrs over een ander soort dekken.![]()
Hoi Palma!quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij denkt verdorven. Nette frisse meisjes doen zulke dingen niet... met name niet op drukke feesten in voor het oog van camera's.
jij hebt me doorquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij denkt verdorven. Nette frisse meisjes doen zulke dingen niet... met name niet op drukke feesten in voor het oog van camera's.
AAAaaaah joOOOoohhhh, ga toch lekker fietsen jij! De hondjes, de hondjes!!quote:
zeker in ruil voor sex, dan kan ie amanda laten vallen, is zijn moeder ook weer blij.quote:
Ik ben er ook benieuwd naar. Amanda die klip en klaar uitlegt wat haar filosofie was...quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:46 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik kan daar ook met mijn petje niet bij hoor, maar ik snap ook helemaal niks van de bescherming die Brian en Natasja genieten.
Misschien dat er ooit, als DGK is afgelopen, een documentaire komt 'DGK, het ware verhaal en zijn achtergronden'.
Ik heb de hoop zo langzamerhand opgegeven wat haar betreft....quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:51 schreef Disana het volgende:
Bah, wat zit Amanda weer lief bewonderend naar Brians stoere taal te luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |