Moet Brian die moie, stoere metroman voorstellen?quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:12 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ik heb even een quote van haar gevonden.....:
“De samenstelling van de groep is niet goed“, zegt producente Deborah Flens in De Telegraaf. “Natuurlijk, we hebben al een moeder. Dat hadden we niet kunnen bedenken, want welke ouder gaat nu minimaal een jaar weg bij de kinderen.”
“Maar met name bij de mannen zijn er leemtes, waar ik van wakker lig. We hebben de casting dan ook gewoon weer opengesteld.” Deborah is onder meer op zoek naar een soort Chris Zegers: een mooie, stoere metroman die de kijkcijfers moet opjagen. Verder zoekt Deborah naar een jonge, ambitieuze man met een frisse kijk op het leven en een hardwerkende man. Ook zijn de makers op zoek naar twee vrouwen. “In de groep zoeken we nog een jong stoer wijf à la Anouk, Ellen ten Damme, type Manuela Kemp en een sexy blondine als Pamela Anderson of Paris Hilton.”
Echt op de hand van Natasja kan ze dus ook niet zijn.....![]()
Man wel, maar metro ???? Dacht het niet... Alles behalve dat.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Moet Brian die moie, stoere metroman voorstellen?
Je post PRECIES wat ik net wilde posten maar weer had weggekliktquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Moet Brian die moie, stoere metroman voorstellen?
Ouderwetser zie je ze niet veelquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:15 schreef Black_king het volgende:
[..]
Man wel, maar metro ???? Dacht het niet... Alles behalve dat.![]()
Alleen had jij in de haast geen tweede o vergeten in mooiequote:Op donderdag 3 mei 2007 16:15 schreef Rens_Wilders het volgende:
Je post PRECIES wat ik net wilde posten maar weer had weggeklikt![]()
Hij is misschien van het mannelijk geslacht, maar een man gaat me te ver..quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:15 schreef Black_king het volgende:
[..]
Maar toen het wonder van een Natasia gevonden was, kon ze niet anders meer, dan daar grote bewondering voor hebben.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:12 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ik heb even een quote van haar gevonden.....:
Hilton.”
Echt op de hand van Natasja kan ze dus ook niet zijn.....![]()
Brian vind zichzelf wel een mooiboyquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:15 schreef Black_king het volgende:
[..]
In het brein van Flens is alles mogelijk.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:15 schreef Black_king het volgende:
Dat jonge stoere wijf hebben ze nu eindelijk weten te vinden in de persoon van ons Lief Liekje.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:12 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ook zijn de makers op zoek naar twee vrouwen. In de groep zoeken we nog een jong stoer wijf à la Anouk, Ellen ten Damme, type Manuela Kemp en een sexy blondine als Pamela Anderson of Paris Hilton.;
Er zal toch niets ergs met haar zijn gebeurd?quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:17 schreef mootie het volgende:
Palma is dus helemaal niet meer teruggekomen?
Dat zou wel heel erg sneu zijn....... toch?quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er zal toch niets ergs met haar zijn gebeurd?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er zal toch niets ergs met haar zijn gebeurd?
Hij ging toch voor de functie poolboy?quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:17 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Brian vind zichzelf wel een mooiboy
Nou!quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:19 schreef mootie het volgende:
Dat zou wel heel erg sneu zijn....... toch?
Stembanduitval vidn ik prima zatquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou!
Nee, iets ergs hoeft niet. Maar twee gebroken benen die maanden nodig hebben om te helen...
Wel iets anders graag. 2 gebroken benen hebben we niets aan. Dan gaat ze ergens op een stoel zitten, flesje erbij, sigaretten erbij, en maar commanderen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou!
Nee, iets ergs hoeft niet. Maar twee gebroken benen die maanden nodig hebben om te helen...
Sorry maar ik vind Lieke nou niet een stoer wijf, eerder een hitsige mediageile golddigger.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:18 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat jonge stoere wijf hebben ze nu eindelijk weten te vinden in de persoon van ons Lief Liekje.
En Neentje was natuurlijk de ideale sexy blondine. Wat was het toch mooi geweest als we ipv dat domme Amanda-ding die lieve en mooie Nena nog hadden gehad.
Je hebt hem toch wel in zijn ballen geschopt?quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:22 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Ik zag vanmiddag Brain's broer! Jakkes dat is in het echt ook zo,n engerd.
Hij was aan werk in het stadhuis, een soort onderhouds of schoonmaak werk volgens mij.
Hij vind zichzelf wel errug interessant want hij kijkt voortdurend om zich heen van "zien"
jullie mij.
Misschien een optie als nieuwe bewoner?! Ook mediageil.
En dan?quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:24 schreef farceman het volgende:
Kan nu echt niemand die een beetje om Amanda geeft haar waarschuwen voor iemand die haar geslagen en bespugd heeft?!!!!!!
Waarschuwen heeft geen zin. Haar geheugentermijn is mar beperkt tot een paar uur (hooguit)quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:24 schreef farceman het volgende:
Kan nu echt niemand die een beetje om Amanda geeft haar waarschuwen voor iemand die haar geslagen en bespugd heeft?!!!!!!
Ze had vast een streng knoflook om haar nek en vormde met haar vingers een kruis.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:24 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Je hebt hem toch wel in zijn ballen geschopt?
Oh ja, daar had ik niet aan gedacht. Ik zag haar al helemaal in een ziekenhuisbed liggen, met van die stellages.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:23 schreef mootie het volgende:
Wel iets anders graag. 2 gebroken benen hebben we niets aan. Dan gaat ze ergens op een stoel zitten, flesje erbij, sigaretten erbij, en maar commanderen.
Dat is niet de oplossing!
Dan ga ik voor een gebroken kaak.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel iets anders graag. 2 gebroken benen hebben we niets aan. Dan gaat ze ergens op een stoel zitten, flesje erbij, sigaretten erbij, en maar commanderen.
Dat is niet de oplossing!
was ie niet papiertjes aan t prikken in de tuin van het stadshuis.......????quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:22 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Hij was aan werk in het stadhuis, een soort onderhouds of schoonmaak werk volgens mij.
Hij vind zichzelf wel errug interessant want hij kijkt voortdurend om zich heen van "zien"
jullie mij.
Denk je dat die waarschuwingen zin hebben?quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:24 schreef farceman het volgende:
Dat durfde ik niet..quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:24 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Je hebt hem toch wel in zijn ballen geschopt?
aha daar kon ik haar van (zij is van Nemo ) met die korte termijn geheugenquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:25 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Waarschuwen heeft geen zin. Haar geheugentermijn is mar beperkt tot een paar uur (hooguit)
Ken het zijn , dat ik U kan?quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:27 schreef milk-shake het volgende:
[..]
aha daar kon ik haar van (zij is van Nemo ) met die korte termijn geheugen
Nee, die krijg je alleen als hij jou slaat. Wel opletten hoor!quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:26 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Dat durfde ik niet..Krijg ik ook zo'n brief van Netty.
Ze heeft dan ook heul geen internetquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:28 schreef Disana het volgende:
Lieke had een heel topic op nowlive. Maar ze heeft het niet zelf gelezen.
Ja ja.
Dat kan toch best?quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze heeft dan ook heul geen internet.
uhuh
Ze heeft geen internet, remember?quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:28 schreef Disana het volgende:
Lieke had een heel topic op nowlive. Maar ze heeft het niet zelf gelezen.
Ja ja.
Daarom is ze de Villa ingegaan, omdat ze daar wel internet heeft.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze heeft dan ook heul geen internet.
uhuh
Da's dan wel weer een originele reden...quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:30 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Daarom is ze de Villa ingegaan, omdat ze daar wel internet heeft.
Snap dat nou eensch!
Waar komen al die ideeen over de producente vandaan? Ze was er tegen om Huub weer terug te laten, maar verder is er toch niets over haar invloed op of inmenging in het programma bekend? Of heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
In het brein van Flens is alles mogelijk.
Komen je posts hierbinnen per postduif?quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat kan toch best?
Ik heb bijvoorbeeld heul geen toetsenbord op deze pc...
Oh ja!quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:30 schreef PietjePuk63 het volgende:
Daarom is ze de Villa ingegaan, omdat ze daar wel internet heeft.
Snap dat nou eensch!
Ik doe aan morse.....quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Komen je posts hierbinnen per postduif?
ik snap je wat betreft de sc
Ben jij een medium dan?quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:22 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
jullie mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |