Jij had tenminste nog hoopquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:51 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ik heb de hoop zo langzamerhand opgegeven wat haar betreft....![]()
Fijn dat hij dat zegt in het bijzijn van Japio. Volgende weblog is al in de maak.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:54 schreef Disana het volgende:
Je kan toch ook zeggen dat hij je gevingerd heeft. Zeg het toch gewoon.
Brian tegen Amanda.
Ze is gewoon naïef. Ze leert wel, maar het gaat een beetje langzaam, en ze komt moeilijk los van haar oude omgeving.quote:
dat geplak aan brian..quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:51 schreef Disana het volgende:
Bah, wat zit Amanda weer lief bewonderend naar Brians stoere taal te luisteren.
Zou hij daarop geilen, gezien de mate waarin hij op bekentenissen blijft hameren?quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:54 schreef Disana het volgende:
Je kan toch ook zeggen dat hij je gevingerd heeft. Zeg het toch gewoon.
Brian tegen Amanda.
Ja, dat denk ik wel. Op een perverse manier, zelfkwelling is lekker.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou hij daarop geilen, gezien de mate waarin hij op bekentenissen blijft hameren?
Helaas is ze dat over een uurtje weer vergeten en gaat ze weer in de 'geen oorlog, maar vrede'-modus.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:59 schreef petraa het volgende:
Jaap ik wil gewoon zeggen dat jij een vuile vieze gore stoephoer bent. Brian lacht en amanda is kwaad op Brian, want ze vindt het respectloos.
Wat roept die jongen CONJO een hoop agressie opquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:00 schreef Varen het volgende:
Brian is zooooooo gemeen!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |