abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48999435
HBO-kantoor omgeving?

Als je daar al kledingvoorschiften krijgt _!
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_49000744
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 16:47 schreef Kreator het volgende:
ter info: ik werk in een HBO-kantoor omgeving, niet in de fabriek
Een HBO-kantoor omgeving

Waar zijn alle werkende mensen dan?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_49004500
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 07:20 schreef Juicyhil het volgende:
En je weet zeker dat het 'TerrorCassie' niet is?
Dat kan toch niet, die is toch dood?
pi_49009187
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 16:47 schreef Kreator het volgende:
Ik vind het echt kansloos dat daar door een werkgever niets van gezegd mag/kan worden. Iedereen die in 2007 Lonsdale draagt wéét dat dat geassocieerd wordt met racisme, dus een excuus als 'ja, ik vind het gewoon mooie kleding' is belachelijk, verwerpelijk en illustreert een iq van minder dan 60. Dan zijn er nog wel 2 miljoen andere merken die dezelfde kleding maken, maar niet die boodschap uitdragen.
Ben het volledig met je eens, ook al heb ik het vroeger ook gedragen.
Toendertijd was het kleding die ik in mijn vrije tijd droeg, en het hoorde op dat moment bij mn "way of life" zegmaar...

Toen ik op een gegeven moment door mensen werd aangekeken door mensen, met een gezicht van: jij bent zeker een racist, heb ik alles wat ik ervan had resoluut weggeflikkerd. Ik luisterde naar Hardcore, en op dat moment was het kleding die daarbij hoorde, maar ik wilde absoluut niet met dat racistische gedoe geassocieerd worden.

Mensen die nu nog Lonsdale dragen, doen het om te shockeren..
i am the diamond in the dirt that ain't been found.....
pi_49010070
Je kleren weggooien omdat andere mensen het met iets asociëren...

Als ik kleren draag die ik fijn/mooi vind dan ga ik die dus echt niet wegflikkeren omdat mensen dat met bijvoorbeeld racisme asociëren hé. Zolang ik in m'n koppie weet dat ik dat niet ben, zal het me aan m'n zak jeuken dat andere mensen denken dat ik een racist ben.

Sowieso word het woord 'racisme' veel te pas en te onpas, en bij elke scheet, gebruikt. Dat vind ik veel irritanter dan al die mensen die met Lonsdale rondlopen maar waar ik verder geen last van heb. Nou zijn de Lonsdale-dragende mensen die ik zie lopen in het algemeen niet de slimste en meest succesvolle koeien van de stal, maar ik heb nooit last van ze dus ze doen maar dragen wat ze willen. Dat, in tegenstelling tot andere stereotypes, etniciteiten en groeperingen waar je inmiddels vrijwel wekelijks last van hebt, maar waar niks tegen gedaan of over gezegd word. Sowieso zie ik niet echt vaak Lonsdale-dragers, dus ik snap die hele heissa er over sowieso niet.

* Tuvai.net draagt overigens geen Lonsdale kleding, om effe duidelijk te zijn
pi_49011315
Het dragen van kleding die niet representatief is voor de uitstraling die bij een bedrijf hoort kan je beter niet dragen op de werkvloer.

Hou het privé, in je eigen tijd, eventueel zelfs in je eigen omgeving.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')