Dit kan inderdaad niet.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:47 schreef Kreator het volgende:
Zo loopt hier een kansloze stagiaire rond, die vorige maand tevens een contract heeft gekregen, die er sowieso al als een pauper bijloopt maar nu dus ook een Lonsdale trui aanheeft.
Ter illustratie: het is zo'n kansloos boerenwijf met nike schoenen, bomberjack en een monobrauw. Haar vriend werkt in de transportsector (:'))
Ik vind het echt kansloos dat daar door een werkgever niets van gezegd mag/kan worden. Iedereen die in 2007 Lonsdale draagt wéét dat dat geassocieerd wordt met racisme, dus een excuus als 'ja, ik vind het gewoon mooie kleding' is belachelijk, verwerpelijk en illustreert een iq van minder dan 60. Dan zijn er nog wel 2 miljoen andere merken die dezelfde kleding maken, maar niet die boodschap uitdragen. Ik was vandaag bijna in staat om die negerhater gewoon maar niet meer te helpen. Opflikkeren met je racistische gedoe, hoer!
Bovendien: Wat moeten collega's van buitenlandse komaf en vooral ook klanten dan wel niet denken van ons bedrijf?
...en dan strijk ik nog over m'n hart door niet die andere stagiair-josti op z'n bek te rossen vanwege het feit dat hij een trainingsbroek en slippers draagt.
(ter info: ik werk in een HBO-kantoor omgeving, niet in de fabriek)
Godverdomme. toen ik nog jong was, droeg ik een pak naar m'n stageplek.
Tuurlijk kan dat. Een hoofddoek is immers sowieso al een kledingstuk wat net zoals Lonsdale haat jegens andere bevolkingsgroepen uitdraagt dus wat dat betreft past dat prima.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Krea! Krea! Ik heb een vraagstuk voor je!
Ik ga deze zomer naar Londen, en ben van plan een kek Lonsdale-shirtje te kopen (ik wil de moeite niet doen om hier in NL te kijken). Wat denk je, kan dat, met een hoofddoek erboven, of gaat het niet lukken om een enigzins humoristische statement te maken omdat het 1) niet leuk is of 2) ik in elkaar word gemept door een hardcore-lonsdaler?
volgens mij weet jij niet dat lonsdale ontworpen is door een ZWARTE engelse bokser. mensen die het aantrekken ivm racisme zijn gewoon zielig. ik heb zelf ook wel lonsdale. ik draag het inderdaad omdat ik het mooi vind. goede kwaliteit (is ook aan de prijs te merken) en het zit gewoon lekker. dus ik mag eigenlijk wel concluderen dat degene die dom is....... dat jij dat bent. verdiep je eens meer in dingen die de roept en ga niet uit van wat op TV of kranten is. die zien een groepje wat zich misdraagt en lonsdale aan heeft en het zijn direct lonsdale jongeren en racisten. beetje zielig!quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
jezus, hoe dom kun je zijn...
Als jij een tattoo van adolf hitler op je voorhoofd laat tattoeren, dan veroordeel ik je daarop. als jij een hakenkruis op je rug hebt ook. Als jij een Lonsdale trui draagt, pas je in datzelfde straatje. Dat heb ik niet bedacht, dat is gewoon de realiteit. Niemand met een normaal brein of empathie voor mensen van een andere komaf bedenkt het om bewust met Lonsdale te gaan lopen 'uit principe' of 'omdat het mooi is'.
Jij heet Kreator.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je heet 'techno2'. Dat geeft ook wel iets weg natuurlijk. En het leven bestaat natuurlijk uit aannames.
1. Een werkgever kan er wel degelijk wat van zeggen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:47 schreef Kreator het volgende:
Zo loopt hier een kansloze stagiaire rond, die vorige maand tevens een contract heeft gekregen, die er sowieso al als een pauper bijloopt maar nu dus ook een Lonsdale trui aanheeft.
Ter illustratie: het is zo'n kansloos boerenwijf met nike schoenen, bomberjack en een monobrauw. Haar vriend werkt in de transportsector (:'))
1. Ik vind het echt kansloos dat daar door een werkgever niets van gezegd mag/kan worden. Iedereen die in 2007 Lonsdale draagt wéét dat dat geassocieerd wordt met racisme, dus een excuus als 'ja, ik vind het gewoon mooie kleding' is belachelijk, verwerpelijk en illustreert een iq van minder dan 60. Dan zijn er nog wel 2 miljoen andere merken die dezelfde kleding maken, maar niet die boodschap uitdragen. 2. Ik was vandaag bijna in staat om die negerhater gewoon maar niet meer te helpen. Opflikkeren met je racistische gedoe, hoer!
Bovendien: Wat moeten collega's van buitenlandse komaf en vooral ook klanten dan wel niet denken van ons bedrijf?
3. ...en dan strijk ik nog over m'n hart door niet die andere stagiair-josti op z'n bek te rossen vanwege het feit dat hij een trainingsbroek en slippers draagt.
(ter info: ik werk in een HBO-kantoor omgeving, niet in de fabriek)
4. Godverdomme. toen ik nog jong was, droeg ik een pak naar m'n stageplek.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:11 schreef ThuleWulf het volgende:
[..]
Jij heet Kreator.
Komt er dus op neer dat je langharig en werkschuw bent?
althans volgens jou theorie..
WTF natuurlijk zou hem dat storen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:43 schreef Icefire het volgende:
Stoort het je aan het feit dat ze er niet represenatief bij loopt of omdat ze Lonsdale draagt?
Als ze geheel in Adidas zou lopen zou het je dan ook storen?
Simpel: een kantoor waar mensen werken die net niet echt hebben gestudeerd, maar zichzelf wel graag in een driedelig pak zien.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:57 schreef freud het volgende:
WTF is een HBO kantoor?HBO als opleidingstypologie ken ik, maar kantoor?
Hahahaha... Sukkelquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:47 schreef Kreator het volgende:
ik werk in een HBO-kantoor omgeving
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |