abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 mei 2007 @ 00:29:50 #151
75049 BasOne
Spaceship!
pi_48988400
6 vooroordelen in 1 post, hulde
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
pi_48989777
Leuk topic kré
pi_48990054
Het gaat bij lonsdale om de combinatie, als ik zo'n vieze skinheid zie lopen met kisten met witte veters en een lonsdale trui dan is hij racist hoe dan ook, hij kan het ontkennen maar het is zo, vroeger droeg ik zelf ook lonsdale en ik was wel degelijk racist maar dat heb ik afgezworen racisten zijn domme mensen die zich uit frustratie ergens op willen botvieren. maar om nog even terug te komen op de combinatie als ik een neger met rasta haar en een donnay broek zie lopen en hij heeft een lonsdale trui aan dan is dat geen racist maar mensen die lonsdale dragen en graag de discussie aangaan of het rasictisch is of niet kom maar op !!
  vrijdag 4 mei 2007 @ 01:33:31 #154
75049 BasOne
Spaceship!
pi_48990154
A reformed racist, HALLELUJA, praise the lord he's seen the light
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
pi_48990629
Ken genoeg 30+ mensen die er mee lopen dus tyf maar lekker op TS
pi_48990692
Krea! Krea! Ik heb een vraagstuk voor je!

Ik ga deze zomer naar Londen, en ben van plan een kek Lonsdale-shirtje te kopen (ik wil de moeite niet doen om hier in NL te kijken). Wat denk je, kan dat, met een hoofddoek erboven, of gaat het niet lukken om een enigzins humoristische statement te maken omdat het 1) niet leuk is of 2) ik in elkaar word gemept door een hardcore-lonsdaler?
  vrijdag 4 mei 2007 @ 02:07:17 #157
75049 BasOne
Spaceship!
pi_48990712

Ga naar sportsworld, goedkope merkkleding
Maar in Engeland zal jer er al helemaal niet mee lastig worden gevallen.
Laboro te salutante
pi_48992084
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 16:47 schreef Kreator het volgende:
Zo loopt hier een kansloze stagiaire rond, die vorige maand tevens een contract heeft gekregen, die er sowieso al als een pauper bijloopt maar nu dus ook een Lonsdale trui aanheeft.
Ter illustratie: het is zo'n kansloos boerenwijf met nike schoenen, bomberjack en een monobrauw. Haar vriend werkt in de transportsector (:'))

Ik vind het echt kansloos dat daar door een werkgever niets van gezegd mag/kan worden. Iedereen die in 2007 Lonsdale draagt wéét dat dat geassocieerd wordt met racisme, dus een excuus als 'ja, ik vind het gewoon mooie kleding' is belachelijk, verwerpelijk en illustreert een iq van minder dan 60. Dan zijn er nog wel 2 miljoen andere merken die dezelfde kleding maken, maar niet die boodschap uitdragen. Ik was vandaag bijna in staat om die negerhater gewoon maar niet meer te helpen. Opflikkeren met je racistische gedoe, hoer!
Bovendien: Wat moeten collega's van buitenlandse komaf en vooral ook klanten dan wel niet denken van ons bedrijf?

...en dan strijk ik nog over m'n hart door niet die andere stagiair-josti op z'n bek te rossen vanwege het feit dat hij een trainingsbroek en slippers draagt.

(ter info: ik werk in een HBO-kantoor omgeving, niet in de fabriek)

Godverdomme. toen ik nog jong was, droeg ik een pak naar m'n stageplek.
Dit kan inderdaad niet.

Echte nationalisten horen Consdaple te dragen. Dat slappe Lonsdale is zo passe.

Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_48992089
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 02:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Krea! Krea! Ik heb een vraagstuk voor je!

Ik ga deze zomer naar Londen, en ben van plan een kek Lonsdale-shirtje te kopen (ik wil de moeite niet doen om hier in NL te kijken). Wat denk je, kan dat, met een hoofddoek erboven, of gaat het niet lukken om een enigzins humoristische statement te maken omdat het 1) niet leuk is of 2) ik in elkaar word gemept door een hardcore-lonsdaler?
Tuurlijk kan dat. Een hoofddoek is immers sowieso al een kledingstuk wat net zoals Lonsdale haat jegens andere bevolkingsgroepen uitdraagt dus wat dat betreft past dat prima.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 07:20:14 #160
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_48992139
En je weet zeker dat het 'TerrorCassie' niet is?
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_48992636
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 16:54 schreef Kreator het volgende:

[..]

jezus, hoe dom kun je zijn...

Als jij een tattoo van adolf hitler op je voorhoofd laat tattoeren, dan veroordeel ik je daarop. als jij een hakenkruis op je rug hebt ook. Als jij een Lonsdale trui draagt, pas je in datzelfde straatje. Dat heb ik niet bedacht, dat is gewoon de realiteit. Niemand met een normaal brein of empathie voor mensen van een andere komaf bedenkt het om bewust met Lonsdale te gaan lopen 'uit principe' of 'omdat het mooi is'.
volgens mij weet jij niet dat lonsdale ontworpen is door een ZWARTE engelse bokser. mensen die het aantrekken ivm racisme zijn gewoon zielig. ik heb zelf ook wel lonsdale. ik draag het inderdaad omdat ik het mooi vind. goede kwaliteit (is ook aan de prijs te merken) en het zit gewoon lekker. dus ik mag eigenlijk wel concluderen dat degene die dom is....... dat jij dat bent. verdiep je eens meer in dingen die de roept en ga niet uit van wat op TV of kranten is. die zien een groepje wat zich misdraagt en lonsdale aan heeft en het zijn direct lonsdale jongeren en racisten. beetje zielig!
ik heb liever 1 k*t in de hand, dan de lucht van 10.
pi_48993083
Waarom gaan alle racisten nou niet Nike en G-star dragen, dan zijn we eindelijk verlost van die gare merken.
IIG zou dan volgens TS niemand die kleding meer mogen dragen die niet geacossieerd wil worden met racisten

Weet je wel hoe dom dit klinkt?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 09:25:20 #163
152303 hamkaastosti
ook bekend als hamkaastosti
pi_48993521
op kantoor trek je gewoon iets neutraals aan. Shirtjes met daarop je politieke, muzikale of raciale voorkeur trek je maar aan in je vrije tijd. imho
Tom Jones zong ooit...
she's got style she's got grace, takes a cumshot to the face, she's a lady
laat een berichtje achter in mijn vriendjes en vriendinnetjesboek
grolsch is tof | Aj plat könt praoten, mo-j ut neet laoten
  vrijdag 4 mei 2007 @ 09:43:13 #164
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_48993953
Ik loop ook stage en er loopt een stagiaire bij de TD rond die heeft ook een zwart shirt van een 1 of andere metalband en een veel te brede en grote spijkerbroek aan. Ja sorry maar dat vind ik ook niet echt professioneel overkomen. maar ik moet zeggen dat Kreator zelf ook een vooroordeelrijk persoon is.
pi_48994693
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 19:02 schreef Kreator het volgende:

[..]

Je heet 'techno2'. Dat geeft ook wel iets weg natuurlijk. En het leven bestaat natuurlijk uit aannames.
Jij heet Kreator.
Komt er dus op neer dat je langharig en werkschuw bent?

althans volgens jou theorie..
  vrijdag 4 mei 2007 @ 10:12:38 #166
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_48994731
Ik ben het echt volledig met Krea eens Altijd van die Lonsdalers die andere redenen gaan verzinnen om het goed te praten...
Don't let my username fool you...
  vrijdag 4 mei 2007 @ 10:12:39 #167
143609 sipper
Gambling is for fools!
pi_48994733
quote:
Zo loopt hier een kansloze stagiaire rond, die vorige maand tevens een contract heeft gekregen, die er sowieso al als een pauper bijloopt maar nu dus ook een Lonsdale trui aanheeft.
Ter illustratie: het is zo'n kansloos boerenwijf met nike schoenen, bomberjack en een monobrauw. Haar vriend werkt in de transportsector (:'))

1. Ik vind het echt kansloos dat daar door een werkgever niets van gezegd mag/kan worden. Iedereen die in 2007 Lonsdale draagt wéét dat dat geassocieerd wordt met racisme, dus een excuus als 'ja, ik vind het gewoon mooie kleding' is belachelijk, verwerpelijk en illustreert een iq van minder dan 60. Dan zijn er nog wel 2 miljoen andere merken die dezelfde kleding maken, maar niet die boodschap uitdragen. 2. Ik was vandaag bijna in staat om die negerhater gewoon maar niet meer te helpen. Opflikkeren met je racistische gedoe, hoer!
Bovendien: Wat moeten collega's van buitenlandse komaf en vooral ook klanten dan wel niet denken van ons bedrijf?

3. ...en dan strijk ik nog over m'n hart door niet die andere stagiair-josti op z'n bek te rossen vanwege het feit dat hij een trainingsbroek en slippers draagt.

(ter info: ik werk in een HBO-kantoor omgeving, niet in de fabriek)

4. Godverdomme. toen ik nog jong was, droeg ik een pak naar m'n stageplek.
1. Een werkgever kan er wel degelijk wat van zeggen.
2. Vind ik niet professioneel van je.
3. Gul
4. Je vloekt

en je werkt bij de overheid
- verwijderd door admin -
pi_48995553
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 10:11 schreef ThuleWulf het volgende:

[..]

Jij heet Kreator.
Komt er dus op neer dat je langharig en werkschuw bent?

althans volgens jou theorie..
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 11:06:20 #169
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_48996476
Op mijn werk mag ik dragen wat ik wil, maar he, wij zijn dan ook boomknuffelende hippies!
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_48997805
Stoort het je aan het feit dat ze er niet represenatief bij loopt of omdat ze Lonsdale draagt?
Als ze geheel in Adidas zou lopen zou het je dan ook storen?
There is no such thing as Automerge
  vrijdag 4 mei 2007 @ 11:54:56 #171
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_48998265
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 11:43 schreef Icefire het volgende:
Stoort het je aan het feit dat ze er niet represenatief bij loopt of omdat ze Lonsdale draagt?
Als ze geheel in Adidas zou lopen zou het je dan ook storen?
WTF natuurlijk zou hem dat storen.
Maakt Adidas representatieve kleren? NEE.
Adidas maakt SPORTkleren. En dat draag je dus NIET naar je werk.
  FOK!fotograaf vrijdag 4 mei 2007 @ 11:57:26 #172
18921 freud
Who's John Galt?
pi_48998361
WTF is een HBO kantoor?HBO als opleidingstypologie ken ik, maar kantoor?
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  vrijdag 4 mei 2007 @ 12:09:54 #173
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_48998865
ztf zomfgwtfnoob!
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_48999323
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 11:57 schreef freud het volgende:
WTF is een HBO kantoor?HBO als opleidingstypologie ken ik, maar kantoor?
Simpel: een kantoor waar mensen werken die net niet echt hebben gestudeerd, maar zichzelf wel graag in een driedelig pak zien.
Capice ?
Gelukkig zonder haar
pi_48999396
quote:
ik werk in een HBO-kantoor omgeving
Hahahaha... Sukkel
Liefde is... samen zeehondjes doodknuppelen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')