abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Official ESF Kreviewer donderdag 3 mei 2007 @ 16:47:53 #1
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_48970843
Zo loopt hier een kansloze stagiaire rond, die vorige maand tevens een contract heeft gekregen, die er sowieso al als een pauper bijloopt maar nu dus ook een Lonsdale trui aanheeft.
Ter illustratie: het is zo'n kansloos boerenwijf met nike schoenen, bomberjack en een monobrauw. Haar vriend werkt in de transportsector (:'))

Ik vind het echt kansloos dat daar door een werkgever niets van gezegd mag/kan worden. Iedereen die in 2007 Lonsdale draagt wéét dat dat geassocieerd wordt met racisme, dus een excuus als 'ja, ik vind het gewoon mooie kleding' is belachelijk, verwerpelijk en illustreert een iq van minder dan 60. Dan zijn er nog wel 2 miljoen andere merken die dezelfde kleding maken, maar niet die boodschap uitdragen. Ik was vandaag bijna in staat om die negerhater gewoon maar niet meer te helpen. Opflikkeren met je racistische gedoe, hoer!
Bovendien: Wat moeten collega's van buitenlandse komaf en vooral ook klanten dan wel niet denken van ons bedrijf?

...en dan strijk ik nog over m'n hart door niet die andere stagiair-josti op z'n bek te rossen vanwege het feit dat hij een trainingsbroek en slippers draagt.

(ter info: ik werk in een HBO-kantoor omgeving, niet in de fabriek)

Godverdomme. toen ik nog jong was, droeg ik een pak naar m'n stageplek.
pi_48970893
.

[ Bericht 100% gewijzigd door Principessa.Farfalla op 03-05-2007 17:01:31 (gaar kutbroertje) ]
pi_48970919
misschien doet ze aan boksen?
pi_48970921
.

[ Bericht 100% gewijzigd door Principessa.Farfalla op 03-05-2007 17:01:59 (idem) ]
  donderdag 3 mei 2007 @ 16:51:27 #6
152303 hamkaastosti
ook bekend als hamkaastosti
pi_48970956
stiekum geil je op d'r he..
Tom Jones zong ooit...
she's got style she's got grace, takes a cumshot to the face, she's a lady
laat een berichtje achter in mijn vriendjes en vriendinnetjesboek
grolsch is tof | Aj plat könt praoten, mo-j ut neet laoten
pi_48970976
bij mij hetzelfde

vrouwtje met bomberjack met achterop HOLLAND ( ), Nike Air Max schoentjes en zo af en toe ook een mooie lonsdale trui

daarbij is ze ook nog eens onwijs dom en schreewt ze, echt waarom worden dit soort mensne aangenomen
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_48970984
Waar werk je dan?
  donderdag 3 mei 2007 @ 16:52:44 #9
138448 PeZu
Suspended animation
pi_48970998
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 16:47 schreef Kreator het volgende:
Zo loopt hier een kansloze stagiaire rond, die vorige maand tevens een contract heeft gekregen, die er sowieso al als een pauper bijloopt maar nu dus ook een Lonsdale trui aanheeft.
Ter illustratie: het is zo'n kansloos boerenwijf met nike schoenen, bomberjack en een monobrauw. Haar vriend werkt in de transportsector (:'))

Ik vind het echt kansloos dat daar door een werkgever niets van gezegd mag/kan worden. Iedereen die in 2007 Lonsdale draagt wéét dat dat geassocieerd wordt met racisme, dus een excuus als 'ja, ik vind het gewoon mooie kleding' is belachelijk, verwerpelijk en illustreert een iq van minder dan 60. Dan zijn er nog wel 2 miljoen andere merken die dezelfde kleding maken, maar niet die boodschap uitdragen. Ik was vandaag bijna in staat om die negerhater gewoon maar niet meer te helpen. Opflikkeren met je racistische gedoe, hoer!
Bovendien: Wat moeten collega's van buitenlandse komaf en vooral ook klanten dan wel niet denken van ons bedrijf?

...en dan strijk ik nog over m'n hart door niet die andere stagiair-josti op z'n bek te rossen vanwege het feit dat hij een trainingsbroek en slippers draagt.

aah dus jij veroordeeld iemand aan de hand van de kleding die zij draagt...... hoe heet dat nu ook alweer?!?

_!
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
  donderdag 3 mei 2007 @ 16:53:58 #10
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_48971049
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 16:47 schreef Kreator het volgende: Ik was vandaag bijna in staat om die negerhater gewoon maar niet meer te helpen. Opflikkeren met je racistische gedoe, hoer!
Geef d'r werk waarvan je zeker bent dat ze niet kan, klaag bij het management en laat haar eruit zetten.
  Official ESF Kreviewer donderdag 3 mei 2007 @ 16:54:22 #11
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_48971062
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 16:52 schreef PeZu het volgende:
aah dus jij veroordeeld iemand aan de hand van de kleding die zij draagt......
jezus, hoe dom kun je zijn...

Als jij een tattoo van adolf hitler op je voorhoofd laat tattoeren, dan veroordeel ik je daarop. als jij een hakenkruis op je rug hebt ook. Als jij een Lonsdale trui draagt, pas je in datzelfde straatje. Dat heb ik niet bedacht, dat is gewoon de realiteit. Niemand met een normaal brein of empathie voor mensen van een andere komaf bedenkt het om bewust met Lonsdale te gaan lopen 'uit principe' of 'omdat het mooi is'.
pi_48971075
Zo gaar dat in Nederland een verband wordt gelegd tussen Lonsdale en racisten. Moet je eens naar Engeland gaan en dan met name Londen, daar lopen bergen negers met dat merk. En waarom?? Omdat het gewoon mooie kleding is.
Ik support gevallen topclubs!
pi_48971076
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_48971115
haha maar als ze een half geschoren koppie heeft en lonsdale draagt kan het ook gewoon een trouwe gabber zijn
Ken ook wel donkere mensen die Lonsdale dragen hoor Maar naar een stageplek dat dragen euhm... maar ik neem aan dat jullie geen kledingvoorschiften hebben.
  donderdag 3 mei 2007 @ 16:56:48 #15
75049 BasOne
Spaceship!
pi_48971151
quote:
Wat moeten collega's van buitenlandse komaf en vooral ook klanten dan wel niet denken van ons bedrijf?
Helemaal niets, want alleen in Nederland heeft Lonsdale een negatief imago.
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
  Official ESF Kreviewer donderdag 3 mei 2007 @ 16:57:12 #16
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_48971160
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 16:54 schreef Fetai het volgende:
Zo gaar dat in Nederland een verband wordt gelegd tussen Lonsdale en racisten. Moet je eens naar Engeland gaan en dan met name Londen, daar lopen bergen negers met dat merk. En waarom?? Omdat het gewoon mooie kleding is.
Feit is dat het in Nederland zo is en dat je dat als bedrijf dus ook gewoon uitstraalt. Waarom kan zij zich niet in het weekend uitleven met der fascistische gedachtengoed? Dat ik in het weekend met slechts een sok om m'n lul op het terras het volkslied zing, wil toch ook niet zeggen dat ik dat op m'n werk ook maar moet kunnen doen?
  Moderator donderdag 3 mei 2007 @ 16:57:31 #17
138438 crew  Pizzakoppo
pi_48971171
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 16:56 schreef BasOne het volgende:

[..]

Helemaal niets, want alleen in Nederland heeft Lonsdale een negatief imago.
Ja, in duitsland en belgie is het een heel positief merk NIET DUS
pi_48971176
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 16:47 schreef Kreator het volgende:

En je kunt niks doen, omdat je geen fuck te vertellen hebt binnen dat bedrijf waar je werkt.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
  donderdag 3 mei 2007 @ 16:57:51 #19
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_48971179
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 16:52 schreef PeZu het volgende:

[..]

aah dus jij veroordeeld iemand aan de hand van de kleding die zij draagt...... hoe heet dat nu ook alweer?!?

_!
Ik denk dat je doelt op kortzichtig. Maargoed, jij vindt oordelen op uiterlijk vertoon per definitie 'kortzichtig'. Ik vind jou eerder kortzichtig. Als je op een willekeurige universiteit rondloopt zullen er weinig mensen zijn die rondlopen in Lonsdale kleding, en dat heeft een reden.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_48971195
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 16:54 schreef Fetai het volgende:
et voilä , de Lonsdale negert

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_48971237

TS wordt vast gepest door die jongen
  donderdag 3 mei 2007 @ 16:59:35 #22
138448 PeZu
Suspended animation
pi_48971240
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 16:54 schreef Kreator het volgende:

[..]

Als jij een tattoo van adolf hitler op je voorhoofd laat tattoeren, dan veroordeel ik je daarop. als jij een hakenkruis op je rug hebt ook. Als jij een Lonsdale trui draagt, pas je in datzelfde straatje. Dat heb ik niet bedacht, dat is gewoon de realiteit. Niemand met een normaal brein of empathie voor mensen van een andere komaf bedenkt het om bewust met Lonsdale te gaan lopen 'uit principe' of 'omdat het mooi is'.
_!

inderdaad hoe dom kun je zijn

ik heb ook wel wat van lonsdale maar niet om de redenen die jij opnoemt

en een racist ben ik in de verste verte niet

en inderdaad een kledingmerk van een zwarte boxer en een tatoo van a.h is preciies hetzelfde

_!

en het is echt onmogelijk om die kleren mooi te vinden

_!
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
  donderdag 3 mei 2007 @ 16:59:41 #23
75049 BasOne
Spaceship!
pi_48971243
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 16:57 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ja, in duitsland en belgie is het een heel positief merk NIET DUS
Duitsland en Belgie durf ik geen mening over te vellen, kom daar vrij weinig, maar genoeg belgen gezien die gewoon Lonsdale dragen zonder de negatieve bijbedoelingen.
In Engeland draagt bijna elke jongere wel iets van Lonsdale, daar heeft het merk helemaal geen negatief imago.
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
pi_48971248
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 16:54 schreef Kreator het volgende:

[..]

Jij ook, voor een Hbo kantoor pikkie.
  Moderator donderdag 3 mei 2007 @ 17:00:23 #25
138438 crew  Pizzakoppo
pi_48971261
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 16:59 schreef PeZu het volgende:

[..]

_!

inderdaad hoe dom kun je zijn

ik heb ook wel wat van lonsdale maar niet om de redenen die jij opnoemt

en een racist ben ik in de verste verte niet

en inderdaad een kledingmerk van een zwarte boxer en een tatoo van a.h is preciies hetzelfde

_!

en het is echt onmogelijk om die kleren mooi te vinden

_!
Wat vind je precies zo mooi aan de lonsdale kleren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')