Ik mag niets zeggen........quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:03 schreef Toad het volgende:
Ja, volgens mij is ze genomineerd voor de radiobitchesawards?
We zagen duidelijk een Radiobitches-logo, een verraste reactie en daarna applaus. Ik denk dat we daar onze conclusies wel uit kunnen trekken.quote:
quote:
Ik heb ook mailtje gekregen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:43 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Hier ook één!
9-16 Juni, dan ga ik weg op m;n verjaardag!
O, Ik heb in die week een toetsweek.![]()
Precies!quote:
Idd, erg zomers!quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:15 schreef Toad het volgende:
Sun in her eyes mag idd. wel wat vaker gedraaid worden. Lekker zomers!
Don't speak!
Van: Ticketservice.quote:Rod Stewart
Ahoy Rotterdam
Zo, 14 oktober 2007
Pinkpop Classic
Megaland Landgraaf
Za, 11 augustus 2007
The Who
Di, 5 juni 2007
Ahoy Rotterdam
Jullie hebben allemaal goed poolpunten gespaard! Ik zag inderdaad al veel bekende namen bij de top staan! Chapeau chapeau!quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:23 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik heb ook mailtje gekregen.![]()
Alleen zou ik die week wel kunnen als ik die week erop geen toetsweek had![]()
De lijst (tot nu toe):quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:26 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb ook een mailtje gehad van Willemiek. Dat maakt het totaal hier al op 5, toch?
Goedenavond trouwens!
quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:27 schreef Maricha het volgende:
[..]
Jullie hebben allemaal goed poolpunten gespaard! Ik zag inderdaad al veel bekende namen bij de top staan! Chapeau chapeau!
Hahaha goed plan!quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:32 schreef IedeK. het volgende:
Misschien moet ik maar even aan mijn aardrijkskunde-leraar gaan vragen of zo'n reis ook als Practische opdracht telt.
Zeker!quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:37 schreef -Hans- het volgende:
Een eigen huis een plek onder de zon! Leuke plaat.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |