Dan ben ik erg blij dat ik die topics niet ben tegengekomenquote:
niks mis mee toch, om zo bezig te blijven? Als we onze ogen dicht zouden knijpen bij iedere afrikaan die het leven laat door hongersnood/drinktekort/aids, dan hadden we 20 jaar geleden al kunnen stoppen met het sturen van geld.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:41 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
En dan bij het volgende nieuwsbericht over een kindermoordenaar weer gaan huilen dat de dader dood mag zeker? Zo blijven we bezig...
denk dat je aan 2 ijsdozen dan wel genoeg hebt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:07 schreef LijpeTurk het volgende:
Mijn poesje heeft vandaag 4 kindjes gekregen
Doe eens normaal joh, jong vuilakquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:08 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
denk dat je aan 2 ijsdozen dan wel genoeg hebt.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:08 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
denk dat je aan 2 ijsdozen dan wel genoeg hebt.
je mag gerust lachen, er gebeuren VELE ergere dingen in de wereld.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:20 schreef Bananenman het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb zelf ook 2 van die beesten maar deze was wel heel grappig![]()
Van harte buurmanquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:07 schreef LijpeTurk het volgende:
Mijn poesje heeft vandaag 4 kindjes gekregen
Dat is niet altijd aan de eigenaar.. Matisse mijn kater die loopt 23/7 buiten en komt alleen binnen om te eten.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:58 schreef deedeetee het volgende:
Ieuw lijkt me ziek als een volwassene het heeft gedaan, maar over de kat van de buren in mijn tuin zul je mij verder niks aardigs horen zeggen.
Ik vind niet dat je loslopende katten iets ergs mag aaan doen, ik vind wel dat mesnen die hun kat over straat laten zwerven en niet echt om geven en dus niet schijnheilig moeten gaan janken als het arme dier iets akeligs overkomt.
Het is een huisdier : zorg er dan ook voor dat hij veilig in huis of je eigen tuin blijft.
Dan kun je nog wel zorgen dat hij de tuin niet uit kan, en verder voordat je hem buiten liet wist hij niet dat dat kón nietwaar ? Je had hem gewoon van he begin af aan binnen moeten houden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:10 schreef Logician het volgende:
[..]
Dat is niet altijd aan de eigenaar.. Matisse mijn kater die loopt 23/7 buiten en komt alleen binnen om te eten.
Als ik hem probeer binnen te houden gaat hij uit onvrede lopen sproeien, en ja dat werkt
dan zou ik alvast een bakje ijs leeg eten, ook uit onvredequote:Op donderdag 10 mei 2007 12:10 schreef Logician het volgende:
[..]
Dat is niet altijd aan de eigenaar.. Matisse mijn kater die loopt 23/7 buiten en komt alleen binnen om te eten.
Als ik hem probeer binnen te houden gaat hij uit onvrede lopen sproeien, en ja dat werkt
Ach dit doet me meer, dan een kind van 4 jaar die verkracht wordt door een pastoor.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:02 schreef mrbomb het volgende:
Ach, het is toch zo dat jullie dit allemaal vreselijk vinden, maar als er een 'rioolrat' wordt vermoord, dan kraait daar geen haan naar, want 'dat is toch ongedierte!!![]()
'.
Er is hier zo'n campagne aan de gang: it is nicer to neuter...quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:18 schreef saskia_k het volgende:
Kittens in ijsdoos gedumpt bij vuilnis
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |