hahaquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:24 schreef truttebosje het volgende:
dank je....ben nog een beetje aan het bijkomen van de operatie.
Veel plezier en geniet ervanquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:37 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes zwaait even naar alle kllussers...
Marsepein en ik wisselen elkaar keurig af, nu is het mijn beurt om op vakantie te gaan. Tot over 12 dagen!![]()
Zullen jullie zoet zijn?
Amuse-toi!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:37 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes zwaait even naar alle kllussers...
Marsepein en ik wisselen elkaar keurig af, nu is het mijn beurt om op vakantie te gaan. Tot over 12 dagen!![]()
Zullen jullie zoet zijn?
Het viel zwaar tegen, want ik was voor niks naar Zutphen gereden. Was afgelast en ik heb 't nooit doorgekregenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Doe je wel verslag dan!
Ben benieuwd!
nee joh, ik ben echt tevreden met EEN deur nu ! ziet er goed uit, heb hem net "gestreeld",. lekker glad en staat nu binnen om weer opgehangen te wordenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:40 schreef Solingjan het volgende:
Ligt die daar in Spanje....................................... mun deuren och gotetegotgot. Was ik maar bij mun deuren...![]()
![]()
![]()
Je kijkt op het regeltje naast de naam, daar staan icoontjes.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:12 schreef MisterEuro het volgende:
Weet iemand hoe ik een PM moet sturen naar een persoon in dit topic waarvan ik het e-mail adres niet ken??
Ik heb PM nog nooit gebruikt
Dank U
) kan je een PM sturen
lekker bezig jij!!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:42 schreef Brighteyes het volgende:
Sorry becky en Jan, ik zie nu jullie reacties pas.
Ik was dus nog op Gran Canaria toen ik dat postte.
Vakantie was heerlijk!
Zwangerschap gaat ook super.
En nu ga ik gelijk weer even zwaaien want vanavond vertrek ik voor een week naar Australie en Azie voor mijn werk en zijn jullie dus weer even aan Marsepein overgeleverd.![]()
Al 2 wekenquote:Op zondag 1 juli 2007 21:40 schreef becky27 het volgende:
heeej weer gestopt!!! succes!
Pssst, dat is mijn msn status ..... en ik heb sinds kort een ander MSN adres en dus ben ik weer bereikbaar ....quote:Op zondag 1 juli 2007 22:22 schreef truttebosje het volgende:
en je ziet blauw....effe wennen, maar staat je goed marsepein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |