Dat was ik; op het moment gaat het best goed (af en toe zijn mijn spieren in mijn rechter been / enkel wel eens stijf en dan loop ik heel even een beetje spastischquote:Op maandag 9 juli 2007 21:09 schreef wonderer het volgende:
Trouwens, wie van jullie was een tijdje terug nou in het mangat naar de kruipruimte gedonderd en had zijn knie aan gort?
Ik was wel benieuwd hoe het nou met hem was, maar kan het topic niet meer vinden
Oh, gelukkig. Fijn dat het weer beter gaatquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:48 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Dat was ik; op het moment gaat het best goed (af en toe zijn mijn spieren in mijn rechter been / enkel wel eens stijf en dan loop ik heel even een beetje spastisch)
En het been is gewoon wat gevoeliger; maar echt last als in pijn heb ik niet meer![]()
Het was trouwens niet mijn knie; maar een breuk in mijn rechter scheenbeen
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:03 schreef Archont het volgende:
Wss moederbord op een of andere manier om zeep, zoals MMach zei: Harde schijven eruit pleuren en in andere pc steken. Indien de harde schijven niet meer willen werken en je hebt echt geld over voor ge gegevens: je harde schijf fysisch puntje per puntje laten uitlezen.
@MMach: Niet alles in wallonië is verpauperd hoor
Heb jij geen externe HD??????????quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:06 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ja zeker, alle, maar dan ook alle digitale foto's staan er op.....
hee reese nu je het zegt!!!quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:30 schreef Reese het volgende:
Zeg Marsepein, die link in je sig en daarnaast die datum... betekent dat dat er binnenkort weer een kamertje opgeknapt gaat worden?
[disclaimer] als ik er pijnlijk naast zit, delete deze post dan maar[/disclaimer]
+3 Scherpquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:30 schreef Reese het volgende:
Zeg Marsepein, die link in je sig en daarnaast die datum... betekent dat dat er binnenkort weer een kamertje opgeknapt gaat worden?
Oh god, dat hebben we ook nog .....quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:04 schreef Vonkenboer het volgende:
Is er eigenlijk al iets bekend over die meeting ?
Of wordt dat allemaal ruim na de vakanties die nu allemaal wel zo'n beetje in volle gang zijn![]()
3 kamertjes?quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:10 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Oh god, dat hebben we ook nog .....
Mmmm, het helpt niet als ik zeg daar van het weekend een topic over te openen, he![]()
Jaaaa!quote:
Het went snel hoorquote:Op zondag 15 juli 2007 12:49 schreef Marsepein het volgende:
Ja, dank je wel.... langzaam aan zijn we aan het wennen
quote:Op zondag 15 juli 2007 22:43 schreef AnneX het volgende:
Wow, kheb een natte rug na een half uurtje spannend bieden op Ebay.
En... het is gelukt in de laatste 19 seconden !!!
Het kunststuk is voor ons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |