Hun nieuwe cpu-lijn gaat Phenom hetenquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:48 schreef Sjowhan het volgende:
Ik heb net 2 AMD opteron servers (1U) gebouwd.
Ze werden geinspireerd door pinguins, gingen googlen en kwamen bij jou uit.quote:
Even een advocaat bellenquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ze werden geinspireerd door pinguins, gingen googlen en kwamen bij jou uit.
Maar in verband met rechten enzo hebben ze er een M aangeplakt.
ja, al om 12.45quote:
Je gaat nu voor de 400+ postsquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:59 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Je kunt merken dat het vakantietijd is hier, op m'n werk.
We waren even aan het vloeken op collega's hierquote:
Nog minder te doen?quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:59 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Je kunt merken dat het vakantietijd is hier, op m'n werk.
Hier niet meer ondertussenquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:06 schreef Kuukske het volgende:
Oh dat doen we hier ook dagelijks. Dat is leuk.
Ah, dat ken ik. Het worden 4 lange maandenquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We waren even aan het vloeken op collega's hier
Zolang het met roddels is gaat het wel. Nu is het echt vloeken door fouten en asociaal gedrag etcquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:08 schreef Kuukske het volgende:
Ik denk dat de lol er op een gegeven moment ook wel af gaat hier. Maar ik ben nog vrij nieuw dus dan zijn de roddels ook nog nieuw.
4 maanden is te overzienquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, dat ken ik. Het worden 4 lange maanden
Niets als het om fouten en raar gedrag isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |