Kan toch aardig kloppen, of heb je liever nog minder punten?quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:48 schreef BazzieK het volgende:
44
In your e-mail.quote:
Not in yours.quote:
quote:
Kijk dan eens bij de uitslag wat dat betekentquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kan toch aardig kloppen, of heb je liever nog minder punten?
Done captainquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:11 schreef bvvt het volgende:
Hey makster - doe es ff het plaatje fixen van de OP
ff een "["er voor gooien
Meer respect zou welkom zijn godverrruuhhdoommuuhquote:
Ik heb t makkelijk voor je gemaaktquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kan toch aardig kloppen, of heb je liever nog minder punten?
[..]
In your e-mail.![]()
[..]
Not in yours.![]()
Erg lastig als mensen met hun eigen naam mailen zoals jij.
Phatzak, BWT, Bazzie .... dat gaat nog wel.![]()
[..]
![]()
![]()
Well donequote:
Minder passief dan je/we dachten.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:24 schreef BazzieK het volgende:
Kijk dan eens bij de uitslag wat dat betekent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende keer ben je er bij.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:39 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik heb t makkelijk voor je gemaaktzie mail...
![]()
![]()
Nee, het is hem opgevallen dat je je haar er af geshopped hebt en dat je nu op het plaatje van Rib-i lijktquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Hebben we een lurker in het huis? [afbeelding]
[afbeelding]![]()
Alleen met de levendige uitstraling van Bassie.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:10 schreef bvvt het volgende:
Nee, het is hem opgevallen dat je je haar er af geshopped hebt en dat je nu op het plaatje van Rib-i lijkt
quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Alleen met de levendige uitstraling van Bassie.![]()
![]()
Ja 37quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Alleen met de levendige uitstraling van Bassie.![]()
![]()
Koffie koekje heeft mail. [afbeelding]
Koffiekoekje naar de bodemquote:
Nee groenquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Koffiekoekje naar de bodem![]()
.. maar de bijbehorende uitleg kan voor iedereen gelden.
![]()
Kwam natuurlijk omdat je voor de kleur roze koos in je creatieve beroep/opleiding/invloeden.![]()
Volgens mij wil ik niet weten wat voor dromen dat waren dan.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:30 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Nee groenmaar ik heb heul geen lievelingskleur
en mijn dromen stonden er ook al niet tussen
Eventueel geen dankquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:09 schreef worldpimber het volgende:
Makster lul
Ribi & others eventueel thanx, verder opbokken met verjaardagzooi. Doe ik niet aan![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Behalve m'n grandma en grandpa dan ...![]()
Koop gewoon een diversion zit je altijd goed.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:23 schreef Den_Haag het volgende:
dit weekend afspraak bij de rijschool. Daarvoor nog even bij een motorzaak langs. Er staan nog wat motoren op het lijstje om ge'past' te worden. Iemand nog een zaak in gedachten regio Den Haag?
Gisteren zei je nog dat ie misschien toch te klein was voor jequote:Op donderdag 3 mei 2007 14:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Koop gewoon een diversion zit je altijd goed.
Dat was het vermogen .. na de eerste meet.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:31 schreef koffiekoekje het volgende:
Gisteren zei je nog dat ie misschien toch te klein was voor je
Euwja, gefeliciteerdquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:09 schreef worldpimber het volgende:
Makster lul
Ribi & others eventueel thanx, verder opbokken met verjaardagzooi. Doe ik niet aan![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ga der natuurlijk vanuit dat Den haag niet zo groot is:Pquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:31 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Gisteren zei je nog dat ie misschien toch te klein was voor je
Die is 2 meter 4 dacht ikquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik ga der natuurlijk vanuit dat Den haag niet zo groot is:P
Check de link in de OP betreffende een onderzoekje naar motoren voor grote mensen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:52 schreef Geerd het volgende:
Ik ga der natuurlijk vanuit dat Den haag niet zo groot is:P
Wel veel website voor maar 2 type hendelsquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:55 schreef Worldbeater het volgende:
http://www.pazzoracing.com/![]()
Niets voor een Triumph Trident.![]()
Motozoom, louis, Polo en RAD ook al niet.![]()
Een goeieeeeeeeeeee niets tochquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:17 schreef Geerd het volgende:
Hoeveel "mag" een motor olie zuipen?
1000km op 300ml ofzo?
Nee ik gooi geen olie in de benzine tank![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:03 schreef koffiekoekje het volgende:
Wel veel website voor maar 2 type hendels
Veel BMW's verbruiken tot 1,5 liter per 1.000 kilometer. Totdat ze ingelopen .. extreem laat.. bij 15/30k.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:29 schreef -XX- het volgende:
Een goeieeeeeeeeeee niets tochLollerzzzzzzzzz
![]()
Ohw dan thnks ze lekt gelukkig nietquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:45 schreef Worldbeater het volgende:
.
Circuitfietsje voor OPM?![]()
[..]
![]()
Maar hou je een beetje indit zijn geen 'hendels' maar
CNC build 6061-T6 billet aluminium performance sportbike levers.![]()
![]()
[..]
Veel BMW's verbruiken tot 1,5 liter per 1.000 kilometer. Totdat ze ingelopen .. extreem laat.. bij 15/30k.![]()
Vuistregel is meestal max 1 liter per 800 kilometer voordat er aan revisie gedacht wordt.
Maar het kan natuurlijk ook lekkage zijn.![]()
En verse (van 1 merk)olie scheelt vaak ook in verbruik.
DeTriumph verbruikte nog niks! [afbeelding]
Heeft ie de kans nog niet voor gehadquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:45 schreef Worldbeater het volgende:
.
Circuitfietsje voor OPM?![]()
[..]
![]()
Maar hou je een beetje indit zijn geen 'hendels' maar
CNC build 6061-T6 billet aluminium performance sportbike levers.![]()
![]()
[..]
Veel BMW's verbruiken tot 1,5 liter per 1.000 kilometer. Totdat ze ingelopen .. extreem laat.. bij 15/30k.![]()
Vuistregel is meestal max 1 liter per 800 kilometer voordat er aan revisie gedacht wordt.
Maar het kan natuurlijk ook lekkage zijn.![]()
En verse (van 1 merk)olie scheelt vaak ook in verbruik.
DeTriumph verbruikte nog niks! [afbeelding]
Binnen een maand had ik er (met de oude oliequote:Op donderdag 3 mei 2007 16:24 schreef bvvt het volgende:
Heeft ie de kans nog niet voor gehad
Past misschien wel.quote:VN1500 vulcan vn rem en koppeling op stuur met resorvior
Niet als je je eigen naam gebruikt in je mail adresquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:22 schreef hicham het volgende:
Hmz, geen testje in mijn mail... ik heb onderhand alweer een motor dus mag ik terug in de mailgroep?
quote:Die zijn verkocht.
Dat is bij hem gelijk.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:25 schreef koffiekoekje het volgende:
Niet als je je eigen naam gebruikt in je mail adres
quote:
daar aangekomen, rinus: hejjj, is dit nu een Soes, Honda of een Yamahaquote:
Rood is nieuw neem ik aan?quote:
quote:blijft een kenkerlangerit naar goesmaar zeer de moeite
rinus: tot de volgende keer
..dacht 't niet
![]()
Neeh, 5 in 1 kolomquote:
Mwoah .. hmmz .. sjjeaah.. leuke helm, meer nietquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
is dit nu pr0n of nietneig een bod te doen
't schijntquote:
yepquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:31 schreef hicham het volgende:
Rood is nieuw neem ik aan?Leuk dat blauwe krulletje aan het begin
quote:Neeh, 5 in 1 kolom
sjeh poobhelmenquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:38 schreef hicham het volgende:
Mwoah .. hmmz .. sjjeaah.. leuke helm, meer niet
quote:
niet op de krukas, op het achterwiel hequote:Op donderdag 3 mei 2007 19:09 schreef worldpimber het volgende:
Maar valt wel een beetje tegen, het is toch een 750??![]()
Jij jarigquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:09 schreef worldpimber het volgende:
Makster lul
[afbeelding]
[afbeelding]
Ow kenker dan is die andere ook jarigquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:52 schreef Makster het volgende:
[..]
Jij jarig
Hoe jong ben je geworden
En nog gefeliciteerd dan heh
Duzzz... wanneer gaan we kijken hoe hard ie kanquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
yepblauw is van de vorige keer..dipje was toen al zichtbaar
![]()
owjah; sproeier: 185 --> 175verlies op topvermogen is minimaal door tussendemper, van ca. 106-->104pk (110 is die uitschieter)
![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:54 schreef Makster het volgende:
[..]
Ow kenker dan is die andere ook jarig
quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
niet op de krukas, op het achterwiel he![]()
Moet je dat spul erin gooien wat ik heb gedaan, verbruik is aanzienlijk minder geworden, geen olieverbruik meerquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:17 schreef Geerd het volgende:
Hoeveel "mag" een motor olie zuipen?
1000km op 300ml ofzo?
Nee ik gooi geen olie in de benzine tank![]()
quote:
Toffe helmquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
is dit nu pr0n of nietneig een bod te doen
Kutquote:
Duzzzeee...quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:11 schreef hicham het volgende:
Duzzz... wanneer gaan we kijken hoe hard ie kan
ik nam aan dat jij uitging van de gem. 120pk voor een dergelijke fiets..op de kroekassquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:23 schreef worldpimber het volgende:![]()
Maar de topsnelheid wordt toch ook uitgedraaid?
Hoeveel PK heeft zo'n B12 eik![]()
bod gedaanquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:28 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Kutduurde bijna een minuut voordat ik het kon lezen
Vandaag heb je eventjes 400 Km geredenquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Duzzzeee...![]()
[..]
ik nam aan dat jij uitging van de gem. 120pk voor een dergelijke fiets..op de kroekass
B12 160 ofzeuh
[..]
bod gedaan
quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:11 schreef hicham het volgende:
[..]
Duzzz... wanneer gaan we kijken hoe hard ie kan
quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:04 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Vandaag heb je eventjes 400 Km/h geredenHad je veel last van de wind of viel het wel mee
Ik denk het jaquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je zal het pas begrijpen als je niet meer begrensd bent![]()
Tijd voor nieuwe Maasvlakte meet en hart-onder-de-riem-steek voor Pepijnquote:
98 pkquote:[..]
ik nam aan dat jij uitging van de gem. 120pk voor een dergelijke fiets..op de kroekass
B12 160 ofzeuh
Nee joh, ze zijn niet saai want ze houden gewoon keihaard de continuiteit in de gaten!quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:21 schreef worldpimber het volgende:![]()
Dit filmpje, precies de goede kakkers uitgekozen
http://www.geenstijl.tv/2(...)e_yuppen_de_st.htmls
Wat een boute opmerking!quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee joh, ze zijn niet saai want ze houden gewoon keihaard de continuiteit in de gaten!![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:11 schreef hicham het volgende:
[..]
Tijd voor nieuwe Maasvlakte meet en hart-onder-de-riem-steek voor Pepijn
quote:[..]
98 pk
108 NP
NewtonPoepers
iets meerquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:04 schreef Rib-i het volgende:
Vandaag heb je eventjes 400 Km geredenHad je veel last van de wind of viel het wel mee
zet de hot choc koffie & M&M's maar vast klaar, Pepquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:11 schreef hicham het volgende:
Tijd voor nieuwe Maasvlakte meet en hart-onder-de-riem-steek voor Pepijn
die poepers doen het 'emquote:98 pk
108 NP
NewtonPoepers
Richting 180 pk jaquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
98![]()
De ZX-12 poept er toch iets van 160+ uit? (voorzichtige schatting
)
Lijkt behoorlijk op een NTV, voor commentaar daarop verwijs ik u door naar Epie en Epie, live vanuit Marokkoquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:22 schreef -XX- het volgende:
Heeft iemand hier ervaringen met de Honda Hawk
zo ja...
Vertelllllllllllllllllllll!
Misschien is zijn typvinger overbelastquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:58 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i wacht op reactie van WB voor evt. BBQ
Animo is er genoeg![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Lijkt behoorlijk op een NTV, voor commentaar daarop verwijs ik u door naar Epie en Epie, live vanuit Marokko
Je hebt gelijk mennn!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Lijkt behoorlijk op een NTV, voor commentaar daarop verwijs ik u door naar Epie en Epie, live vanuit Marokko
Hmmm precies wat ik zoekquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Misschien is zijn typvinger overbelast
Of zit z'n hoofd tussen het vriesvakdeurtjevast
[..]
Honda Hawk, geen uitstraling en veel te p00bklein![]()
Voor objectieve kijk verwijs ik u naar Pepijn - als z'n hoofd los is gekomen
Welk bouwjaar? Heb je geen pik plaatjequote:Op donderdag 3 mei 2007 22:22 schreef -XX- het volgende:
zo ja...
Turbootje erop et voila, 500PKquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Richting 180 pk ja
Maar met een open demper win je al gauw meer dan 10 pk bij de B12 pre-2000 modellen en hopelijk met wat Ruud tuning richting 120 pk op het achterwielDan heb ik voorlopig genoeg, eventueel andere vertanding
[/Pepijn-altijd-weerwoord-modus]
quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Misschien is zijn typvinger overbelast
Of zit z'n hoofd tussen het vriesvakdeurtjevast
Plaatje!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 06:48 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh![]()
[..]
Welk bouwjaar? Heb je geen pik plaatje
In juli is de GS van Fulcrum mischien te koop![]()
[..]
Turbootje erop et voila, 500PK
[..]
Morgenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:35 schreef Den_Haag het volgende:
Morguh!
-XX- : is het nog wat geworden met dat fietsen? Heb je er niet meer over gehoord.
Echtquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:21 schreef worldpimber het volgende:![]()
Dit filmpje, precies de goede kakkers uitgekozen
http://www.geenstijl.tv/2(...)e_yuppen_de_st.htmls
Ik zeg niks meer.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:22 schreef -XX- het volgende:
zo ja...
Zeker heel goed!quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
niet op de krukas, op het achterwiel hetandwielverhouding heeft er ook debet aan
voor die generatie geen slecht resultaat
Hoe het koppel tot stand komtquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:26 schreef hicham het volgende:
Richting 180 pk ja
Maar met een open demper win je al gauw meer dan 10 pk bij de B12 pre-2000 modellen en hopelijk met wat Ruud tuning richting 120 pk op het achterwielDan heb ik voorlopig genoeg, eventueel andere vertanding
[/Pepijn-altijd-weerwoord-modus]
Niet kunnen bellen? Had je beide armen gebroken??? Anders een beetje slap excuusquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:38 schreef -XX- het volgende:
[..]
Morgen
Neee helaas!!
Heb niet kunnen bellen menn!![]()
Ik heb je anders wel gehoord Lotte.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet in welk continent dat ding Super Hawk heet, maar in Europa is het gewoon Honda VTR1000 Firestorm.quote:Super Hawk derhalve wissen uit de bovenkamer.
![]()
Wel opvallend die aanduiding 996 daar (hier 1.000 cc)... Ducati aanval.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:10 schreef Worldbeater het volgende:
Nick bracht vanochtend twee kleurplaten en een doos troost.. boeterkoek.![]()
En vlak daarna ging hij het nadoen.![]()
Alleen met een baan vol rijders sta je gelijk op.![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:20 schreef worldpimber het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Had z'n moeder niet weer wat subtiele hints richting satanistische motorrijdende onverantwoorde pappa's gemaakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zegt nick aan het eind? "Peace out! niggasquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:10 schreef Worldbeater het volgende:
Wel duidelijk waar het handje gebroken is.
[afbeelding]
Even mailen wat ze bij Lookwell als excuus te melden hebben.![]()
Alleen met een baan vol rijders sta je gelijk op.![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:27 schreef Worldbeater het volgende:
Vriendinnetje zei wel dat als dit vaker gebeurde ..
.. ze er wel iets tegen ging krijgen.![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dacht ik ooksnapt die poobgeneratie niet
![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dude, je betn 26ste, loopt tegen je inmiddels 4de midlife crisis aan. Het lichaam begint al tegen te sputteren en je hebt nog nooit met 300 pk'tjes op het achterwiel gereden
Je bent verloren.
[..]Dude, je bent 26, loopt tegen je inmiddels 4de midlife crisis aan. Het lichaam begint al tegen te sputteren en je hebt nog nooit met 300 pk'tjes op het achterwiel gereden
Je bent verloren.
Wat is je leeftijd dan ook alweer? 28?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:26
is er ook één een jaartje ouder
![]()
en nee niet gereden met 300pk op het achterwielwel op twee achterwielen
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:29 schreef koffiekoekje het volgende:
Wat zegt nick aan het eind? "Peace out! niggas"
2 minibikes? Heb ik wat gemist of ben ik vergeetachtigquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Auw mijn schouder!!
Hij heeft trouwens een oorbel gekregen op koninginnedag.![]()
En net gingen ze zonder te vragen met de minibike weg.......![]()
[afbeelding]
Was ze even een halfuurtje kwijt buiten.![]()
quote:
Volgens mij alleen bruikbaar in de verkeerde (te lage) versnelling om de motor in de powerband te krijgen.quote:Trouwens, het gebruik van de koppeling om nog sneller te accelereren, doen mensen dat tijdens de race?![]()
Ik heb ze gekloond, maar er ging wat mis na de voorvork en wielen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:02 schreef worldpimber het volgende:
2 minibikes? Heb ik wat gemist of ben ik vergeetachtig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeh, maar ik deed dat net dus en in principe krijg je gewoon een powerboost natuurlijk dan ... Als in -> mogelijk wheelie te trekken dus. Maar in hogere versnellingen dus grotere acceleratie + voor dequote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:06 schreef Worldbeater het volgende:
Volgens mij alleen bruikbaar in de verkeerde (te lage) versnelling om de motor in de powerband te krijgen.![]()
quote:Verklarende tekst net achterwege gelaten in afwachting van uw reactie. -->![]()
![]()
Profi's hebben eerder problemen met de power aan de grond te krijgen, dan dat ze iets tekort komen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:12 schreef worldpimber het volgende:
Jeh, maar ik deed dat net dus en in principe krijg je gewoon een powerboost natuurlijk dan ... Als in -> mogelijk wheelie te trekken dus. Maar in hogere versnellingen dus grotere acceleratie + voor de [afbeelding] onder ons: meer slijtage aan de koppeling
Vraag me alleen af of de profi's dat dus doen of dat het- baar is.
Dat R6 filmpje leek hem ook lijp door te trekken, maar misschien ligt dat aan de schaalverdeling van het toerentellertje.
![]()
En dan het eigen verhaal nog eens quoten .. in afwachting van een reactie..quote:Dat soort type mensen
...
Die hebben we hier weleens gehad ja. Altijd halve verhalen vertellen en vervolgens wachten tot iedereen aan diegene's lippen gaat hangen.
![]()
Mjah, je verliest bij slipper clutchen ook natuurlijk weer ff tijdquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:41 schreef Worldbeater het volgende:
Profi's hebben eerder problemen met de power aan de grond te krijgen, dan dat ze iets tekort komen.![]()
Ik weet hoe het voelt die powerboost, maar denk je niet dat ze een automatisch systeempje hadden ontwikkeld als het daadwerkelijk voordeel zou opleveren?
Knopje powerboost hadden ze vroeger in de F1, en nu in de A1 GP. Mag je slechts enkele keren per race gebruiken (voorgescvhreven door de racedirectie) , en laat de motor even overtoeren draaien.
Geen slipperdeslip clutch systeem.![]()
quote:En dan het eigen verhaal nog eens quoten .. in afwachting van een reactie..
.. en nog een keer ..![]()
Daarna overgaan in huilie!!!!!!! modus omdat er niet gereageerd wordt......![]()
![]()
Kijk, dat zijn de betere bikes...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:36 schreef Worldbeater het volgende:
OoPeejMM!! [[url=http://img.photobucket.com/albums/v623/patrick281/smileys/body.gif]afbeelding][/url]
[afbeelding]
Maar er komt een setje op van een Ducati 996.quote:Hallo,![]()
![]()
Het kanzijn dat er hendels van Kawasaki oppassen
maar dan
moet u eens een keer met de motor langskomen![]()
om te kijkenof het past.
![]()
niet verkeerdquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:36 schreef Worldbeater het volgende:
OoPeejMM!! [[url=http://img.photobucket.com/albums/v623/patrick281/smileys/body.gif]afbeelding][/url]
[afbeelding]
Maar dat valt weer in het niet bij de overige waardevolle reacties.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:47 schreef worldpimber het volgende:Of alleen 2 maanden lang melden dat je een nieuwe lease auto krijgt
Jij reageert snel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bod gedaanquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:18 schreef Worldbeater het volgende:
Jij reageert snel.![]()
............. had'em ook maar gemaild voor de zekerheid.
![]()
Doe es goed omcirkelen. Ik kan zo neit zien waar wat en waaromquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:44 schreef Geerd het volgende:
Ik dacht eerst dat mijn koppakking lekte omdat er olie op mijn blok zat.
Maar ik keek wat beter en zag dat dit ding lekte
[[url=
Wat is dat voor een ding??
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb je anders wel gehoord Lotte.Heee had een lotte dan gebeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik weet niet in welk continent dat ding Super Hawk heet, maar in Europa is het gewoon Honda VTR1000 Firestorm.Super Hawk derhalve wissen uit de bovenkamer.
![]()
Wel opvallend die aanduiding 996 daar (hier 1.000 cc)... Ducati aanval.![]()
[afbeelding]Vet toevallig!
It wasnt me![]()
![]()
Anders had ik zo echt wel met den haag gereden menn!
Sowieso schrijf je zo.
Dat is de ontsteking van een kernbom. Ook gebruikt in Hiroshimaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:44 schreef Geerd het volgende:
Ik dacht eerst dat mijn koppakking lekte omdat er olie op mijn blok zat.
Maar ik keek wat beter en zag dat dit ding lekte
Wat is dat voor een ding??
6.00 naar stage!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:42 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Niet kunnen bellen? Had je beide armen gebroken??? Anders een beetje slap excuus![]()
![]()
Kenker, een oorbel en luisteren naar slechte nederlandstalige rap. Pepijn Tokkie en zoon?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:59 schreef Worldbeater het volgende:
Hij heeft trouwens een oorbel gekregen op koninginnedag.![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:17 schreef BazzieK het volgende:
Tjek dan het high profile high risk event waar ik de komende 2 dagen sta.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Landmijnen![]()
Whazzaapppppzzzquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:30 schreef Geerd het volgende:
tering hey
Jaaaaa jij zal ook inderdaadddd chill blijven reageren als je pa een hart aanval heeft mennnquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Befehl ist befehl, die hoerrrrrrr moet gewoon luisteren
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 06:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
In juli is de GS van Fulcrum mischien te koop![]()
Die opmerking had ik nog standby staanquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hoe het koppel tot stand komtwas het weerwoord.
[..]Dude, je bent 26, loopt tegen je inmiddels 4de midlife crisis aan. Het lichaam begint al tegen te sputteren en je hebt nog nooit met 300 pk'tjes op het achterwiel gereden
Je bent verloren.
quote:
Hoe was de taart?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:46 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
[/pimber]
[..]
Die opmerking had ik nog standby staan
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:10 schreef Worldbeater het volgende:
quote:
Meestal gingen we dan meetenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Damn, maandag en dijnsdag wellicht regen, hoe overleefden we dat soort dagen ook alweer??
quote:
Oke dan thnks.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:28 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat is de diversionator met flux controle
Bronquote:Aanbieding Comfoor
Het seizoen is weer begonnen en door het mooie weer hebben vele motorrijders er al de nodige kilometers opzitten. Lekker ontspannend op de motor, maar uiteraard wel veilig en beschermd. Om te kunnen blijven genieten van het motorgeluid - en van geluid in het algemeen - wordt aangeraden om goede gehoorbescherming te gebruiken. Daarom hebben Comfoor en de KNMV ook in 2007 een gezamenlijke actie ter bescherming van de motorrijder.
Wist u bijvoorbeeld dat u bij een snelheid van 100 km/u al aan een geluidsniveau van 94 decibel kan worden blootgesteld. Een ritje van 20 minuten kan dan blijvende schade aan uw gehoor veroorzaken. Iets om in je oren te knopen! Met korting op het KNMV-lidmaatschap, een set op-maat-gemaakte gehoorbescherming en een gratis reinigingsset, biedt de actie u veel voordeel. Kijk op www.comfoor.com voor de details van de aanbieding. Wist u dat de korting op de gehoorbescherming en de gratis reinigingsset ook voor bestaande KNMV-leden geldt? Ga snel naar één van de ruim 140 Comfoor-specialisten en kies bij bescherming óók voor bescherming van uw gehoor!
We zitten weer zo op een lijnquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:28 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat is de diversionator met flux controle
Ik zie een slangenklem? Lekt het daar niet? Zoek anders via microfiches het onderdeel op. Website staat in de OP geloof ikquote:
Jullie waren toch al een jaar 21?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding] Broekie and proud of it. [afbeelding]![]()
Damn, maandag en dijnsdag wellicht regen, hoe overleefden we dat soort dagen ook alweer??Ik heb het idee dat ik me moet voorbereiden nu het nog mooi weer is.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:50 schreef hicham het volgende:
[..]
Wel raar, je bent een jaar later dan ik geboren en toch heb je de smileyfase overgeslagenVan bvvt kan ik het nog begrijpen, maar jij?
Bijna 40 euro ofzo? Mijn salaris is niet zo groot dat ik 40 euro niets vindquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wist u dat ik het heb opgezocht en die korting geen fuck voorstelt
JA.... mar wel een gratis schoonmaaksetjequote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wist u dat ik het heb opgezocht en die korting geen fuck voorstelt
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:08 schreef ikookhier het volgende:
Avond![]()
Met dank aan 'bvvt' voor de submit. Aan de WOW![]()
Fok! lurkers weten waar ik het over heb![]()
Heldquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:13 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Verbaasde me dat niemand anders deze opmerking had gemaakt
jaja editquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jij waren toch al van de kleuterschool af?
Prima bijdragequote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:15 schreef bvvt het volgende:
[..]
![]()
Had het bericht ergens opgepikt en dacht - damn dat is iets voor de game afdeling van fok
vandaar
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:14 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Bijna 40 euro ofzo? Mijn salaris is niet zo groot dat ik 40 euro niets vind
The wait is Ogrequote:
Een trike maar dan andersom!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:53 schreef ikookhier het volgende:
Bombardier's 3-Wheeled Wonder: Video Test Drive
Ik ga niet zeggen dat het een motor is,maar post het toch even![]()
Damn, lijkt wel een snowmobile op wielen zegquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:53 schreef ikookhier het volgende:
Bombardier's 3-Wheeled Wonder: Video Test Drive
Ik ga niet zeggen dat het een motor is,maar post het toch even![]()
Die agent helemaal flippen, hij reed niet eens op zn achterwiel met 200 tegen het verkeer in. Mietjequote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]Hij neemt toch een oprit als afrit? Zitten te flippen om niks mên
Ja, ik vermoed dat het zo een incognito kalende kut MF'ers was gewoon.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:13 schreef Snelwagen het volgende:
Die agent helemaal flippen, hij reed niet eens op zn achterwiel met 200 tegen het verkeer in. Mietje![]()
En nadat ie de snelweg afwas ook rustug gaan rijden![]()
Riep jequote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:18 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja, ik vermoed dat het zo een incognito kalende kut MF'ers was gewoon.![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:18 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja, ik vermoed dat het zo een incognito kalende kut MF'ers was gewoon.![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Zou't dezelfde zijn als deze ouwe bekende?
[afbeelding]
Hmm ... neeh, deze is nog een tikkeltje erger
Nee, die is er niet anders had -XX- het weer eventjes zwaar gehadquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Waarmee ik overigens niet impliceer dat je dan wel een incgonito kut MF'ert bent [afbeelding]![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:30 schreef Rib-i het volgende:
[..]
BazzieK voordat hij bij de MC kwam [afbeelding]
quote:
Nee normaal gesproken kijk je daar natuurlijk overheen en vind je het de normaalste zaak van de wereldquote:Na de melding van een burger werden meteen alle patrouilles in de buurt gewaarschuwd naar de naakte motorrijder uit te kijken.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:58 schreef Rib-i het volgende:
Iets voor -XX-
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/164516
Je moet toch ergens beginnenZiet er voor een GS heel netjes uit, alleen dat rare ruitje eraf slopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:29 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Niet te vergelijken toch, een Naked vs Hypersport
quote:
Valt wel mee tochquote:Merk/Type KAWASAKI / ZX 12 R NINJA
Prijs ¤ 12.998,-
Model 2004
Kleur Zwart
Bouwjaar 2004
Kilometers 0 Km
Iemand met een binnenboord rijstijl. Zo fout.quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]AMC Amsterdam, zal even zwaaien naar de Lims bij het langsrijden.
![]()
Neeh, vandaag...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:03 schreef hicham het volgende:
Neeh, morgen...
vast meetingpoint: G'domequote:afspreken @ Amsterdam Arena?
NOhhhHhhhhquote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hoe laat komt bazzie jou nou ophalen morgen
![]()
![]()
Zonder el presidente geen megameet!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:43 schreef hicham het volgende:![]()
Ik ga sowieso niet naar de megameet
Wie wel?
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 09:34 schreef -XX- het volgende:
Wie kan de livestream van motoGP vinden!?!?
I neeeeeeed it![]()
Niet live maar toch Wel nice!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:08 schreef hicham het volgende:
[..]
Zal wel geen livestream zijn
Anders na de race deze pagina in de gaten houden
nice hequote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:20 schreef hicham het volgende:
Mooi landschap, jammer van de horizonvervuiling
Waar'sda ergens
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:30 schreef Rib-i het volgende:
[..]
BazzieK voordat hij bij de MC kwam [afbeelding]
He, ik wil wel komenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nice hedas hier in den buurt
en oja
![]()
![]()
btw, je zit nog in je happy-fasegewoon komen dus morgen
![]()
daarna doen we wel een dijkenrit ri. culemborg enzulks
De hoogtepuntenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:53 schreef BazzieK het volgende:
Vandaag gewoon voor het eerst in jaren een motogp live kwalificatie gemist vanwege p00bwerk![]()
Sterfquote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:09 schreef -XX- het volgende:
[..]
De hoogtepunten
Rossi won de kwalificatie.
Iemand uit de 250 cc klasse was flink onderuit gegaan en is geopereerd aan zijn onderarm![]()
Dat neem ik terug!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
SterfHad het speciaal opgenomen en nu weet ik de uitslag
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
onderweg vid-poginkjes gedaan, deze keer meer dan alleen asfalt
vid1, vid2, vid3
Ik kom met een fagg0t met een K7quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@Gawaine: morgen ookmissch ff hebben over koplampsteuntjes
ervanuitgaandedatjemeelurkt
nu: food
![]()
Betersss...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ik kom met een fagg0t met een cbrmissch dan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |