Man, ik heb geen nagels meer over. Allemaal al van de zenuwen afgekloven.quote:Op zondag 6 mei 2007 13:36 schreef jorienvdherik het volgende:
ik ook, kon niet slapen vannacht jij ?
Ik ook eigenlijkquote:Op zondag 6 mei 2007 13:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Man, ik heb geen nagels meer over. Allemaal al van de zenuwen afgekloven.![]()
Louis hield zich anders best wel in na de verloren wedstrijd zondag, lijkt wel datie rustiger is gewordenquote:Op zondag 6 mei 2007 14:39 schreef the_legend_killer het volgende:
het mooiste gedeelte komt na de wedstrijd als Ten Cate en Van Gaal weer aan het woord zijn
Dat komt als ze voorstaanquote:
Martens is imo een echte 10 en wordt door Louis verkracht daar op de linkerkantquote:Op zondag 6 mei 2007 14:50 schreef Kadoc het volgende:
Van Gaal gaat echt niet Boukhari laten spelen ten koste van Martens.
Waar is Luirink, of is hij voor jan lul bij ons weggekocht ?quote:Op zondag 6 mei 2007 14:49 schreef Stereotomy het volgende:
Ik denk dat de opstelling van AZ deze zal worden:
Exactly my thoughts...quote:Op zondag 6 mei 2007 14:24 schreef paultjuhhh het volgende:
Ajax wint: 3-1 1 x sneijder vrije trap 2x Huntelaar
Luirink heeft zijn oude niveau nog niet terug na zijn schedelfractuurquote:Op zondag 6 mei 2007 15:28 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Waar is Luirink, of is hij voor jan lul bij ons weggekocht ?![]()
Ik heb het bij de toto ingevuld http://www.toto.nl/toto/execute/node?node_id=861quote:Op zondag 6 mei 2007 15:34 schreef PrinceSL het volgende:
[..]
Exactly my thoughts...
Al hoop ik eigenlijk op een overwinning van AZ![]()
I like!quote:Op zondag 6 mei 2007 15:53 schreef VoreG het volgende:
http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=6274371
Woohoo!
Roep dat nu maar niet te hard.quote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 16:14 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Roep dat nu maar niet te hard.
''We'' zouden ook kampioen worden![]()
Dat zal wel ja, hij moet kappen met die voorspellingen, ajax werd ook kampioen volgens hem.quote:
1. ben je zo jong dat je dat niet meer weet ?quote:Op zondag 6 mei 2007 16:13 schreef Stereotomy het volgende:
Was die Van Halst een beetje een fatsoenlijke speler?
Voor 2005 gaf ik geen drol om voetbalquote:Op zondag 6 mei 2007 16:16 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
1. ben je zo jong dat je dat niet meer weet ?
2. viel wel mee
En waarom nu wel dan?quote:Op zondag 6 mei 2007 16:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Voor 2005 gaf ik geen drol om voetbal
korfballerquote:Op zondag 6 mei 2007 16:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Voor 2005 gaf ik geen drol om voetbal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |