Weer beter... Totdat ie roept dat ie moet poepen... Tja... T moet er toch een keer uitquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:49 schreef Dromenvanger het volgende:
Goede middag
Hoe is het met het monster?
Goed dat het weer beter gaatquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:01 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Weer beter... Totdat ie roept dat ie moet poepen... Tja... T moet er toch een keer uit
Klopt helemaal Nokje..kom er echt vaak..blijft elke keer super-mooiquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:06 schreef nokwanda het volgende:
@ Spellmeistah: vorig topic nog even. Was dat in de Hatertse vennen?
Heb ik heel wat rondgebanjerd vroegah op een pony. Kom er in mijn dromen nog regelmatig
Er is echt heel veel moois in de omgeving hier.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:24 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
Klopt helemaal Nokje..kom er echt vaak..blijft elke keer super-mooi
ja hoor.quote:Op donderdag 3 mei 2007 07:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Toch fijn je even te horen sara, verder alles oké?
quote:
gekocht in het Nijntjesmuseum te Utrechtquote:
Ik zegquote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:22 schreef draculettetje het volgende:
mogguh vandaag weer ff werken!
Gister goede oefen sessie gehad! kon tot 5x 30 sec symmetrisch staan!
en met gewicht de 40kg zonder hulp en nog de complimenten over mn lopen!
Ik zeg jippie en de jee
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:17 schreef Mirage het volgende:
* Mirage vliegt Dromenvanger om zijn nek, en rent weer weg om macaroni te gaan maken
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 08:35 schreef draculettetje het volgende:
ow ja gister 3 monstertjes gehaald bij de zoessie! Hopelijk heeft zoessie beetje rust zo.
Allen zitten nu aan het ontbijt, ik ben vannacht mn bed uitgetrapt (minimonster heeft bij me in bed geslapentoen was trouwens alles wel oke. Vanmorgen afgesproken dat ie vanavond in zn eigen bedje hier slaapt, heeft er al een nacht lampje heen gebracht!
zo meteen inkopen doen voor een picknick en dan naar de apenheul maar dat weten ze nog niet.....
Darn... ik wil ook jouw nichtje zijnquote:Op zaterdag 5 mei 2007 08:35 schreef draculettetje het volgende:
ow ja gister 3 monstertjes gehaald bij de zoessie! Hopelijk heeft zoessie beetje rust zo.
Allen zitten nu aan het ontbijt, ik ben vannacht mn bed uitgetrapt (minimonster heeft bij me in bed geslapentoen was trouwens alles wel oke. Vanmorgen afgesproken dat ie vanavond in zn eigen bedje hier slaapt, heeft er al een nacht lampje heen gebracht!
zo meteen inkopen doen voor een picknick en dan naar de apenheul maar dat weten ze nog niet.....
Beide....quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:09 schreef Dromenvanger het volgende:
Fijn zeker dat je even rust hebt of niet Vamp?
Of mis je ze al?
morgen bellen ze vast wel weer! hihiquote:
Jippie en de Jee! En Bo met aapies met babies enzo...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
morgen bellen ze vast wel weer! hihi
Nu allen gedouchet, er ligt er 1 in z'n eigen bed met meneer rood aan....
trouwens ook goed macroni gegeten en geen probleem met wc gang!
met andere twee gaat het ook lekker, hebben een fijne en goede dag gehad!![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
in de zin van bij mij in bed slapen of naar de apenheul....
van mij mag je hoor, hoef je geen nicht(je) van me voor te zijn! hihiquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
mag allebei. Met mijn miss piggy pyama aan
![]()
Mogguh... Hoest gegaan vannacht?quote:Op zondag 6 mei 2007 09:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
van mij mag je hoor, hoef je geen nicht(je) van me voor te zijn! hihi
prima oke, op een klein ongelukje rond half 7 na, daarna nog weer bij ons in bed verder geslapen, Bo kwam rond 07.15 en Sem 8 uur! Nu allen druk met cpmputeren en autorijden op de televisie, inclusief het grootste kind hier!quote:
Oeps ongelukjjes en jippie jee foto's!quote:Op zondag 6 mei 2007 10:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
prima oke, op een klein ongelukje rond half 7 na, daarna nog weer bij ons in bed verder geslapen, Bo kwam rond 07.15 en Sem 8 uur! Nu allen druk met cpmputeren en autorijden op de televisie, inclusief het grootste kind hier!
Hyves is traag maar foto's dus onderweg! zal je ook wel mailen
hihi ach ja ik hoorde een hele harde NEEEE en ging hem halen en naar ons bed gebracht waar ik er achter kwam dat ie een natte broek had, dus toen moest erik wakker worden om een schone onderbroek te maken (tas was nog beneden) en toen snel gewassen, droge broek aan en hup weer naar bed niks aan het handje!quote:Op zondag 6 mei 2007 10:13 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Oeps ongelukjjes en jippie jee foto's!
Maar een door Erik gemaakte schone onderbroek doet ook wonderen!quote:Op zondag 6 mei 2007 10:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi ach ja ik hoorde een hele harde NEEEE en ging hem halen en naar ons bed gebracht waar ik er achter kwam dat ie een natte broek had, dus toen moest erik wakker worden om een schone onderbroek te maken (tas was nog beneden) en toen snel gewassen, droge broek aan en hup weer naar bed niks aan het handje!
Zit weer te springen om naar de dieren te gaan nu, Sem is boven op PC en Bo beneden aan de game cube met erik.
Yep zag er grappig uit met z'n breinaaldenquote:Op zondag 6 mei 2007 10:23 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Maar een door Erik gemaakte schone onderbroek doet ook wonderen!![]()
quote:
Neuj... geen airco... Gewoon stom eigenwijsquote:Op zondag 6 mei 2007 11:22 schreef Dromenvanger het volgende:
Wie weet heb je een kou gevat of heb je airco in huis vamp
*visual krijgt*quote:Op zondag 6 mei 2007 10:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Yep zag er grappig uit met z'n breinaalden![]()
Naakt buiten geslapenquote:Op zondag 6 mei 2007 11:34 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Neuj... geen airco... Gewoon stom eigenwijs
Hey you.. doe mij maar een cherrycokequote:Op zondag 6 mei 2007 15:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hola hola... kindercola?
daar ben ik nu dan ook mee bezigquote:Op zondag 6 mei 2007 17:03 schreef nokwanda het volgende:
Zei jij laatst niet: als mijn pc kapot gaat zoek ik een leuke laptop?
Mail ontvangen en een terug gestuurdquote:Op zondag 6 mei 2007 15:41 schreef Mirage het volgende:
als je terug bent van buiten,
daar waar de vogeltjes fluiten,
waar je gedachten even stil staan,
je zorgen even over gaan,
je van je biertje hebt genoten,
wil ik je even richting emailbox stoten
Was met die auto ook zoiets... je zei datzen welke je wilde houden en POEF.... je zat met beide opgescheept.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:09 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
daar ben ik nu dan ook mee bezigmaar het is wel vervelend
![]()
kost weer een hoop geld
ik heb wel vaker dat ik dingen af lijk te roepenquote:Op zondag 6 mei 2007 17:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Was met die auto ook zoiets... je zei datzen welke je wilde houden en POEF.... je zat met beide opgescheept.
Toen zei ik tegen je dat je het leek af te roepen
www.saturn.nlquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:14 schreef Dromenvanger het volgende:
Metro wat voor laptop heb je gekocht??
Een waarmee je kunt gamen ook?
Ik was jullie even kwijt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:18 schreef nokwanda het volgende:
Wat is het hier enorm saai de laatste tijd.
Ik had het gezien, echt top hoorquote:Op maandag 7 mei 2007 21:00 schreef Mirage het volgende:
tussenstand van de tuin(al iets verouderd, want het gras groeit snel en hier en daar wat kleine aanpassing en finishing touch dingen gebeuren telkens nog. En ik ben nog niet klaar)
Het Grote Show Hier Je Tuin Topic
Hmm klinkt alsof je weinig vastigheid onder je voeten voeltquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:19 schreef Metro2005 het volgende:
succes met wat je gaat doen sara
mogge allemaal trouwens. Ik heb vanacht echt een rare droom gehad.
Ik was met een meisje samen ergens in een weiland en in dat weiland stond een verlaten landhuis met een heg eromheen. in dat landhuis kreeg ik direct de kriebels van een nare aanwezigheid. Ik liep met dat meisje naar de bovenste verdieping en toen ik naar buiten keek zag ik dat het veel hoger was dan het van buiten eruit zag. Er begonnen ook dingen te bewegen en de grond bewoog ook en pff het was heel eng.
En toen ik vanochtend wakker werd lag mijn tshirt naast mijn bed (die ik gisteravond toch echt aan had gedaan) en dat beeld van dat landhuis blijft maar door mijn hoofd spoken
echt heel wazig.
Ik heb vrij regelmatig dat ik dromen echt heel helder voor de geest kan halenquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:34 schreef senesta het volgende:
Jee metro dat je de indeling nog zo precies weet, moet wel een hele heldere droom zijn geweest.
En je doet mee? En je hebt je nieuwe postcode na de verhuizing al veranderd???quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:12 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Yeah
![]()
De nieuwe prijs van de postcodeloterij, de Wijkprijs is gevallen in Breda en jawel op onze postcode![]()
Yep, we hebben twee lotenquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:18 schreef vamperotica het volgende:
[..]
En je doet mee? En je hebt je nieuwe postcode na de verhuizing al veranderd???
![]()
![]()
![]()
Maar goed dat je niet onmiddelijk aan je heimwee hebt toegegevenquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:22 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Yep, we hebben twee loten![]()
En ja verhuizing ook doorgegeven![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:40 schreef vamperotica het volgende:
Jippie de kindjes zijn er weer!![]()
Jippie de zoessie ook!![]()
Jippie de tante D ook!![]()
Boehoehoe... miniminimonster heeft nu waarschijnlijk waterpokken![]()
F&F is dan ook erg leuk, vooral nu met al die kittensquote:Op donderdag 10 mei 2007 08:59 schreef nokwanda het volgende:
Ikkan alleen voor mezelf spreken: heb een nest met 4 kittens die, als ik uit mijn werk kom, allemaal tegelijk aan mijn benen hangen en op schoot willen
Dan is er een puber die af en toe ook iets van me wil
En ik heb een sociaal leven. En al die mensen met een sociaal leven hebben de lente geroken en komen nu allemaal uit hun holen en melden zich aan mijn deurtje
Verder werk ik en daar fok ik alleen als ik het niet druk heb. En de laatste tijd heb ik het er best wel druk.
Dan nog fok ik best wel regelmatig. Maar ik ga alleen maar een lap neerzetten als ik denk iets te melden te hebben en post ik best wel over heel Fok heen. De laatste tijd (met de kittens) ook best veel in F&F.
ze kunnen best heeeeel handig zijnquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:03 schreef Metro2005 het volgende:
wat heeft iedereen toch met mobieltjesik geef nou werkelijk helemaal niks om die dingen.
Ik welquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:03 schreef Metro2005 het volgende:
wat heeft iedereen toch met mobieltjesik geef nou werkelijk helemaal niks om die dingen.
Ik wil er één met echte beltonen en een mp3speler, en hij moet ook nog kunnen bellen en foto's kunnen maken en... en, nou ja zoveel mogelijkquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:39 schreef nokwanda het volgende:
Heb ook niks met gadgets. Heb een mobiel omdat het handig is. Een oud geval zonder toeters en bellen. Vind ik te onhandig. Heb geen zin om er moeite voor te doen om dat ding te moeten begrijpen.
* nok handje geeftquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:39 schreef nokwanda het volgende:
Heb ook niks met gadgets. Heb een mobiel omdat het handig is. Een oud geval zonder toeters en bellen. Vind ik te onhandig. Heb geen zin om er moeite voor te doen om dat ding te moeten begrijpen.
ik heb een mp3 speler en een digitale fotocamera, waarom zou ik dat in mijn telefoon willenquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:51 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik wil er één met echte beltonen en een mp3speler, en hij moet ook nog kunnen bellen en foto's kunnen maken en... en, nou ja zoveel mogelijk![]()
En als ik dan besloten heb dat ik die wil hebben, dan wil ik hem gisteren![]()
Laptop heb ik ookquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:07 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
ik heb een mp3 speler en een digitale fotocamera, waarom zou ik dat in mijn telefoon willen
zit je lekker mp3's te luisteren, accu op , kun je ook niet meer bellen! lijkt me nou helemaal niet handig eigenlijkmaargoed, ik heb weer een laptop en auto fetish
![]()
![]()
Had niet iets speciaals gepland, vanmiddag hebben we een kwartier gesprek op school over Joey en verder staat er niets vastquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:21 schreef Dromenvanger het volgende:
Gaan jullie nog leuke dingen doen vandaag?
werken helaas, zoals elke dag.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:21 schreef Dromenvanger het volgende:
Gaan jullie nog leuke dingen doen vandaag?
Ik weet niet wat ik ga doenquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:24 schreef senesta het volgende:
[..]
Had niet iets speciaals gepland, vanmiddag hebben we een kwartier gesprek op school over Joey en verder staat er niets vast![]()
En jij?
Een lang weekend is okeyquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:25 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
werken helaas, zoals elke dag.
Volgende week heb ik wel vrijdag lekker vrij genomen zodat ik een lekker lang weekend heb![]()
dat kan ik me helemaal voorstellen, ik heb in een weekend soms al zoiets van tja wat zal ik nu eens doen, ook al ga ik regelmatig weg.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:29 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik ga doen
Af en toe lijkt er zo weinig te doen in de wereld maar dat ligt aan gebrek aan interesse hier en creativiteit. Zou ik wat creatiever zijn dan zou ik allang iets gevonden hebben.
Morgen dan een afspraak om naar de kroeg te gaan maar ook dat duurt geen weken. Steeds wat nieuws oppakken om te doen heb ik dus moeite mee. Genieten van de vrije tijd is vaak niet aan de orde en dat is toch zonde of niet?
Is er dan echt zo weinig te beleven in de wereld? Werken als hoofd-activiteit?quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:36 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
dat kan ik me helemaal voorstellen, ik heb in een weekend soms al zoiets van tja wat zal ik nu eens doen, ook al ga ik regelmatig weg.
En toen ik een paar jaar geleden werkeloos was was het helemaal een ramp, de hele dag thuiszitten en sollicitaties schrijven, echt niks saaiers dan dat.
kun je geen vrijwilligerswerk ofzo gaan doen?
Voor moederdagquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:20 schreef nokwanda het volgende:
Rel om seksspeeltjes in folder
Ik zie EW al aankomen.![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:20 schreef nokwanda het volgende:
Rel om seksspeeltjes in folder
Ik zie EW al aankomen.![]()
jij weet niet hoe ik op mijn werk internetquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:13 schreef nokwanda het volgende:
Nou Metro. Blij dat je nog een paar uurtjes moet dus. Dan kunnen we tenminste veilig met je interacten, zonder de visual te hoeven krijgen dat je met een van ons, of ons allemaal, zit te communiceren terwijl je aan het schijten bent oid
Met anderen die ieder moment binnen kunnen komen of er mischien al zijn?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:29 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
jij weet niet hoe ik op mijn werk internet
Wat heb je met de pauluskerk btw?
Met de moederdagfolder van de Kijkshop voor je neusquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:29 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
jij weet niet hoe ik op mijn werk internet
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Met anderen die ieder moment binnen kunnen komen of er mischien al zijn?
Jij kunt van daaraf ook niet zien dat ik op DIT moment mijn poesje tussen mijn benen zit te strelen.![]()
Denk niet dat mijn moeder het erg op prijs stelt als ik dat voor dr koopquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:33 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Met de moederdagfolder van de Kijkshop voor je neus![]()
Morge allemaal![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:33 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Met de moederdagfolder van de Kijkshop voor je neus![]()
Morge allemaal![]()
Hier... ik zal je een handje helpen met visualiseren.quote:
Nee, vanavond wordt dat pas bekend.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:35 schreef senesta het volgende:
He goedemorgen lillth, weet je al wat meer over je prijs?
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hier... ik zal je een handje helpen met visualiseren.
[afbeelding]
*quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hier... ik zal je een handje helpen met visualiseren.
[afbeelding]
Spannend hoor, kom je het nog even melden vanavond?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:40 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Nee, vanavond wordt dat pas bekend.
Iedereen hier in de omgeving rekent zich rijk, ziet zelfs al een vakantiehuisje in Spanje maar ik wacht wel af wat er vanavond bekend gemaakt wordt
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:04 schreef nokwanda het volgende:Dan ligt LW in katzwijm vanwege alle nullen achter het eerste getal die ze toegezegd heeft gekregen
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:14 schreef Dromenvanger het volgende:
Kom je ook op tv L-W?
Ik heb 20 euro gewonnen in de staatsloterijGa meteen een nieuw huis laten bouwen
Thanksquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:15 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
![]()
Gefeli
![]()
![]()
Neeeeeeee, dat iets waar ik zeker van ben.
Ik kom niet op tv.
Mooie avatar. Vreselijk offtopic weet ut.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:11 schreef Metro2005 het volgende:
Of ze krijgt 50 euro ofzo![]()
Wel spannend in elk geval !
uhhhh............. we hebben hier geen on-topic............dit is Ouwehoerquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:40 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Mooie avatar. Vreselijk offtopic weet ut.![]()
Ah okay. Gelukkig. Ik zit meestal in het edelstenen draadje.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:56 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
uhhhh............. we hebben hier geen on-topic............dit is Ouwehoer![]()
zo lekker meegenomen hoor! bijna 600 euro.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:14 schreef Lilith-Wicca het volgende:
![]()
294 euro per lot
![]()
![]()
en wij hadden er twee![]()
thnx.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:40 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Mooie avatar. Vreselijk offtopic weet ut.![]()
inmiddels aangekleed (badjasquote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:48 schreef nokwanda het volgende:
in bed fokken? euh... okay
ha ha wij legden op een gegeven moment de krant en sigaretten alvast boven. Volgens mij ook de enige keer dat er in de slaapkamer gerookt mocht worden...quote:Op zondag 13 mei 2007 09:41 schreef nokwanda het volgende:Kind slaapt nog
Ik heb het geduld ook niet om daarop te gaan liggen wachten.
Maar die doet straks de afwas
quote:Op zondag 13 mei 2007 10:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha wij legden op een gegeven moment de krant en sigaretten alvast boven. Volgens mij ook de enige keer dat er in de slaapkamer gerookt mocht worden...
welll........ yeahquote:
Dank doe ik, en tja er moet gewerkt worden he....quote:Op maandag 14 mei 2007 08:43 schreef nokwanda het volgende:
jeezz, meis, jij bent vroeg vertrokken.
Hou me op de hoogte. Van minimini en van jou
Ik krijg volgende week pas vakantiegeld.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:41 schreef Dromenvanger het volgende:
Good morning
Vakantie-geld staat op de rekeningPositief saldo bij de bank en dat voelt toch wat beter aan dan altijd in de min staan. Heb nu een buffer en die laat ik zo aanwezig zonder veel uit te geven.
Beterschap Vamp. Wat een ellende als je kind steeds ziek wordt![]()
Kan me voorstellen dat sparen verslavend isquote:Op maandag 14 mei 2007 11:50 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik krijg volgende week pas vakantiegeld.
Eigenlijk raar, ik heb nu best een berg geld op de spaarrekening staan en toch blijf ik elke maand veel geld opzij zetten. Het lijkt wel een soort dwangmatig iets, een verslaving ofzo
En toch slaat zo'n kick nergens op eigenlijk. Ik weet niet eens wat ik ermee moet doenquote:Op maandag 14 mei 2007 11:55 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat sparen verslavend isJe ziet toch het geld toenemen en een hoog saldo geeft toch wel een kick
![]()
Ik zou wel eens willen weten hoe 10 miljoen euro eruit ziet als ik op SNS ga inloggen.
10.000.000
Maar dan bij internet bankieren.
Zal wel nooit gebeuren
10.000.000 hoeft ook niet persee. 9.999.999 is genoeg
Vorig jaar heb ik veel geld over de balk gegooid dus hoe ik nu ervoor sta is al een hele vooruitgang. Dwangmatig geld uitgeven was het vorig jaar, kopen om te kopen en daar heb je niets aan. Ik zoop vorig jaar dus ook 12 blikjes red-bull per dagDwangmatig bezig zijn de hele tijd.
Toch doet extra geld goed, geld maakt dus degelijk gelukkig in beperkte mate.
Toch handig dat in en uitloggen...quote:Op maandag 14 mei 2007 11:59 schreef draculettetje het volgende:
update van de vamp zelf...
Miniminimonster is een bikkel die veel pijn "moet" hebben maar nog steeds een vrolijk monstertje is...
Hij moet iig tot woensdag in het ziekenhuis blijven en dan gaat er gekeken wroden of ie de rest van de medicijnen in kuurvorm thuis af mag maken of dat ie nog wat langer moet blijven...
Luxe probleem dusquote:Op maandag 14 mei 2007 12:00 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
En toch slaat zo'n kick nergens op eigenlijk. Ik weet niet eens wat ik ermee moet doenik heb een laptop gekocht pas, dat was het enige wat ik graag wilde. Een andere auto kopen vind ik onzin, deze is net apk gekeurd en rijdt prima en verder zou ik echt niks weten wat ik érg graag wil hebben
![]()
bovendien vind ik het zonde om kleine prullen te kopen dus tja dan maar sparen om het sparen al slaat dat eigenlijk nergens op![]()
Heb gister nog een heleboel kleding van mijn pa uitgezocht en wat dingen meegenomen, toch zonde om weg te gooien allemaal maar geeft wel een raar en wrang gevoel om het te dragen![]()
Wat voor een opleiding wil je gaan doen?quote:Op maandag 14 mei 2007 12:14 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Luxe probleem dusMaar zo heb je wel geld als iets kapot gaat om te vervangen. Kleine dingen kopen herken ik dus ook, en zo stapelen de uitgaves zich op. Geen geld uitgeven lijkt nog het beste vaker. En dat doe ik dus ook behalve hetgeen ik nodig heb om te leven. Laptop wilde ik kopen nu maar ik denk dat ik dat ook niet doe, deze computer die binnen staat gebruiken is voldoende omdat ik toch niet meer zoveel achter de computer zit.
Kleding van je pa dragen lijkt mij dus ook een vreemd iets. Maar dat is het gevoel alleen maar denk ik. Ik heb bowling-spullen van mijn overleden oom gebruikt en dat went na een tijdje dus wel, ook gebruikt met het motto dat het zonde is om weg te gooien.
Vind het overigens knap dat je behoorlijk snel over het overlijden van je pa heen bent hoe het hier overkomt. Soms zijn er mensen die leven niet meer verder na zo'n ingreep in het leven. Verder leven sowieso, altijd verder leven wat er ook gebeurt, geen time-out want de nieuwe dag komt net zo snel naar voren weer.
Deze maand probeer ik 250 euro te sparen, en dan ga ik ook verder met oppotten want ik wil misschien een opleiding gaan doen in de toekomst en dan is dat geld hard nodig. Opleiding doen zodra ik echt stabieler ben zodat ik niet ga afbreken halverwege. Een tijd dat iedere dag hetzelfde is daar ben ik op aan het wachten. Iedere dag positief gevoel en zin in het leven gedoseerd en is dat maanden bezig dan ga ik kijken voor opleiding.
Ik weet nog niet welke opleiding. Makkelijkste zou accountancy zijn omdat ik daar al 3 jaar aan besteed heb en dus al het een en ander van weet. Alleen moet ik dan opnieuw beginnen in het 2e jaar. En dan nog het probleem dat de mensen die nu daar de opleiding volgen jonger zijn dan mij en het probleem van financiering want alleen de boeken al kosten 1400 euro per jaar en dan nog studiegeld en extra kosten van extra studie-materiaal. Tis geen goedkoop grapje en de vraag is dan of ik het wel ga afronden als ik eenmaal begonnen ben. Zeker gezien het leeftijdsverschil tussen mij en de studenten daar. Via NTI is die opleiding dus niet te volgen. En wie weet past het helemaal niet bij mij meer.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:23 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Wat voor een opleiding wil je gaan doen?
en eroverheen is een groot woord (heel groot) maar ik besef me ook goed dat het geen zin heeft om de rest van mijn leven te treuren. Ik leer ervan en doe er wat mee (leven is zó voorbij, don't waste it all.. )
en tja het is gewoon een raar idee maar vind het ook niet echt héél moeilijk al zitten er wel kledingstukken bij die ik nooit aan zal trekken. Puur omdat het kleding was die hij vaak droeg, die heb ik puur voor de herinnering meegenomen.
En tja het leven gaat sinds zijn overlijden een beetje met ups en downs, ene moment kan je de hele wereld aan en het volgende moment stort je compleet in. Zo is het helaas nou eenmaal.
Er zijn me sinds zijn overlijden wel veel dingen duidelijk geworden en heb ook dingen van hem gehoord die ik nooit wist en ook van mijn moeder heb ik wel dingen gehoord over mij waar ik me toch enigszins over verbaasde.
Ach ik probeer mezelf maar constant te verbeteren en te genieten van het leven ook al is dat soms lastig omdat ik gewoon van nature wat minder positief en enthousiast ben over alles.
maarja, vanavond lekker avondje sauna en donderdag bowlen en vrijdag 4e date![]()
Als je die methode weet mag je hem mij ook vertellen.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:59 schreef Dromenvanger het volgende:
Druk maken dus ook, soms maak ik me de hele dag druk om kleine dingen en dan krijg ik het niet van me afgezet. Hoe klein of groot die zorgen zijn dat is dan relatief in veel gevallen omdat het leven gewoon een verhaal apart kan zijn of misschien is het leven altijd een verhaal apart.
Heb voorlopig een nieuwe methode ontwikkelt om zorgen tegen te gaan. Zodra de zorgen vanzelf in mijn hoofd komen dan zeg ik van..... " Het is maar " of " Het zijn maar....".
De zorgen insussen met een afbrekende gedachte zodat de zorgen niet toenemen de hele tijd. Dagen dat het hele hoofd vol zorgen zit en dan zijn het 10 of 20 of nog meer zorgen die steeds terug komen. Op een gegeven moment hou je geen tijd meer over voor leuke gedachtes en dan noem ik dat overspannen zijn.
Nu even geen zorgen of negatieve gedachtes en dan wil ik dat zo houden. Zodra de eerst slechte gedachte zich aandient dan probeer ik een methode te vinden om het weg te werken. " Het is maar dit of het is maar dat". De zin dat ik maar 1 keer leef werkt vaak niet hier in mijn persoonlijke geval.
Therapie krijg ik dan nog om het te doorbreken maar wie weet lukt het me zo ook.
Als ik me druk maak over wat anderen van me denken dan denk ik van, het zijn maar mensen. Dan haal ik de belangrijke factor weg. Als ik mensen minder belangrijk beschouw in hun mening dan is het vanzelf zo dat ik het oordeel van die mensen minder zwaar laat meewegen. Dan moet ik dus wel achter mijn visie en mening staan want zomaar alleen de gedachte alleen is niet voldoende. Ik moet met man en macht overtuigd zijn van mijn visie zodat ik ernaar ga denken en leven.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:00 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Als je die methode weet mag je hem mij ook vertellen.
Kan ik zo nu en dan ook best gebruiken.
En dan maar zaniken dat alles zo duur is!!!!!!quote:Op maandag 14 mei 2007 11:50 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik krijg volgende week pas vakantiegeld.
Eigenlijk raar, ik heb nu best een berg geld op de spaarrekening staan en toch blijf ik elke maand veel geld opzij zetten. Het lijkt wel een soort dwangmatig iets, een verslaving ofzo
quote:Op maandag 14 mei 2007 13:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En dan maar zaniken dat alles zo duur is!!!!!!
Waar HEB je het dan nog over?
Maar je zanikt altijd dat alles zo duur isquote:Op maandag 14 mei 2007 13:43 schreef Metro2005 het volgende:
[..]mag ik niet klagen, ik ben hollander hee
en dat spaargeld komt doordat ik altijd strontzuinig ben, niet omdat alles zo goedkoop is![]()
alles is toch ook duurquote:Op maandag 14 mei 2007 15:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar je zanikt altijd dat alles zo duur is![]()
Zucht.... hollanders![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 15:57 schreef nokwanda het volgende:
Metro.... boy, ooooo, Zo kunnen we je nooit koppelen
Sorry, had niet veel tijd gister. Visite en zo.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:24 schreef Metro2005 het volgende:
mogge allemaalen nok, ik snap je laatste opmerking nog steeds niet
![]()
waarom zouden mannen die zuiniger zijn minder goed in de markt liggen?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Sorry, had niet veel tijd gister. Visite en zo.
Ik bedoelde dat verkwistende mannen niet handig zijn maar dat te zuinige mannen minder in de markt liggen.
En je bent vrijgezellig. Dus je zunigheid is in dit geval niet praktisch![]()
Omdat de meeste vrouwen in NL tegenwoordig niet van een mooie zonsondergang kunnen genieten tenzij je ze er naartoe brengt in een dikke BMW of Mercedesquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:46 schreef Metro2005 het volgende:
waarom zouden mannen die zuiniger zijn minder goed in de markt liggen?
Ze doen het maar met mijn 14 jaar oude suzuki swiftquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:52 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Omdat de meeste vrouwen in NL tegenwoordig niet van een mooie zonsondergang kunnen genieten tenzij je ze er naartoe brengt in een dikke BMW of Mercedes
het gaat JUIST niet over op geld vallen. Het gaat om de houding op zich.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:58 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ze doen het maar met mijn 14 jaar oude suzuki swift
als vrouwen echt alleen maar op geld vallen hoef ik ze bij voorbaat al niet.
Hell no!!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:52 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Omdat de meeste vrouwen in NL tegenwoordig niet van een mooie zonsondergang kunnen genieten tenzij je ze er naartoe brengt in een dikke BMW of Mercedes
Ik pot niet alles op maar let wel goed op met wat ik uitgeef.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
het gaat JUIST niet over op geld vallen. Het gaat om de houding op zich.
Juist als je alles oppot zegt dat iets over jou.
Ah vandaar dat ik zo weinig aandacht krijg. Als vrouwen op de houding tov geld vallen en ik geen geld heb en dus geen houding is er weinig interessants aan mijquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:42 schreef nokwanda het volgende:
Hell no!!!
Daar gaat het niet om.
Zoals ik al zei.... het gaat om iemands houding t.a.v geld. niet om het vertoon.
Dagobert duck is een walgelijk eendje dat letterlijk zwemt in het geld en zo gierig als de pest is.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:48 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik pot niet alles op maar let wel goed op met wat ik uitgeef.
En hoe zou je dan tegen mij aankijken als ik werkelijk dagobert duck zou zijn?
Wel zo makkelijkquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:49 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Ah vandaar dat ik zo weinig aandacht krijg. Als vrouwen op de houding tov geld vallen en ik geen geld heb en dus geen houding is er weinig interessants aan mij![]()
vind ik best een goede instelling hoor. En zo vaak klaag ik ook niet over geld tochquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:13 schreef nokwanda het volgende:
Heb de laatste tijd wat ervaring opgedaan met mensen die zeggen blut te zijn omdat ze die maand ietsjes minder op hun spaarrekening konden zetten, oid. Ben daar zoooo allergisch voor. Ik ken ook mensen die het financieel echt moeilijk hebben maar die altijd klaar staan om een ander te helpen en die hun laatste halve brood weggeven als de ander niets te eten heeft.
En dat kun je onhandig en stom vinden.... het is die houding die mijn respect krijgt.
Heb alleen gemerkt dat de standaard van fatsoenlijk leven nogal verschilt per referentiekader.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:40 schreef Metro2005 het volgende:
geld maakt zeker niet altijd gelukkig. Als je maar genoeg hebt om fatsoenlijk van te kunnen leven
Dat is wel waar.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:35 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Middag allemaal![]()
Ach, geld maakt wel veel mogelijk maar echt niet altijd gelukkig![]()
Daarom zei ik ook "niet altijd", de voorbeelden die jij aandraagt maken je natuurlijk wel gelukkiger.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat is wel waar.
Ik zou gelukkiger zijn als er dingen mogelijk waren. En dan niet alleen voor mezelf maar meer in het groot.
Lijkt me echt super om heel makkelijk te kunnen zeggen: laat maar, betaal ik wel. Of...weet je wat... ik stuur je wat.
klopt, een miljonair zou er niet over peinzen om het leven van mij over te nemen. En ik moet er niet aan denken om van een uitkering rond te moeten komen. Je zet je standaarden toch naar wat je verdient vind ik.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb alleen gemerkt dat de standaard van fatsoenlijk leven nogal verschilt per referentiekader.
En dat bedoel ik niet eens naar jou persoonlijk toe maar in het algemeen.
Dat wil zeggen dat ie vandaag ergens koortsvrij was, aangezien ze hem zo willen houdenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:39 schreef vamperotica het volgende:
Miniminimonster moet waarschijnlijk tot donderdag blijven... ze willen m 48 uur koortsvrij hebben...
Yup... vanaf vanmiddag ergens!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat wil zeggen dat ie vandaag ergens koortsvrij was, aangezien ze hem zo willen houden![]()
Nog enig idee over de oorzaak?
En anders ik wel! ben handschoentjes kwijt dus dat wordt leuk rollen! hahahquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:24 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Yup... vanaf vanmiddag ergens!![]()
Nee... geen idee.. Morgen komt de KNO arst.. wil ik ook even van weten hoe het zit met zaterdag alleen een beetje rood enzo en zondag opeens opgenomen...
Maar kort ervoor was ie zo ziek dat ie niks binnen kon houden en er zelfs uitgedroogd uitzag met kringen om zijn oogjes.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:24 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Yup... vanaf vanmiddag ergens!![]()
Nee... geen idee.. Morgen komt de KNO arst.. wil ik ook even van weten hoe het zit met zaterdag alleen een beetje rood enzo en zondag opeens opgenomen...
Ja inderdaad... Dat zeiden wij ook al maar toch... t oortje was zaterdag al wat dikker alleen niet zo mega...quote:Op woensdag 16 mei 2007 08:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar kort ervoor was ie zo ziek dat ie niks binnen kon houden en er zelfs uitgedroogd uitzag met kringen om zijn oogjes.
Zijn weerstand zal wel heel laag zijn op het moment. Dan moet zo'n lijfje heel hard werken om alsnog weer een nieuwe infectie eruit te krijgen. En zijn oortjes waren al eerder een probleem. Dat is ook niet echt iets van nu opeens.
quote:
oeeewwwwww, waaar?quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:29 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
![]()
Als jullie mij missen dan ben ik op het Jazz Festival !
Dacht eerst dat het niet echt iets voor mij was maar na een voorproefje vanavond.............![]()
![]()
@Vamp. Heel veel sterkte en snel weer beter voor je monster![]()
Dank je...quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:29 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
![]()
Als jullie mij missen dan ben ik op het Jazz Festival !
Dacht eerst dat het niet echt iets voor mij was maar na een voorproefje vanavond.............![]()
![]()
@Vamp. Heel veel sterkte en snel weer beter voor je monster![]()
wanneer is dat ook al weer munidal?quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:24 schreef nokwanda het volgende:
En ik zag het programma van Mundial![]()
Verwacht mij in Tilburg
ow ja da's waar ook, hemelvaartsdag!quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:59 schreef Dromenvanger het volgende:
Goede morning
Allemaal een prettige hemelvaartsdag
vrijdag 15 en zaterdag 16 juniquote:Op donderdag 17 mei 2007 10:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wanneer is dat ook al weer munidal?
Niet echt vastomlijnd. Straks even naar een dinnetje. Joel is daar net al heen gefietst en ik ga straks ook.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow ja da's waar ook, hemelvaartsdag!
iemand nog plannen?
Zoals Vamp al zei; in Breda.quote:
Dat zijn net mijn woorden! hahahaquote:Op vrijdag 18 mei 2007 07:11 schreef vamperotica het volgende:
Koes voor de zoes...
En hopelijk krijgt deze rotdag een vrolijk randje!
Kon nie slapenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Dat zijn net mijn woorden! hahaha
moet wel zeggen dat ik een steen in mn maag heb....
ben jij vroeg trouwens
Ja grrrrquote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
tis me allemaal ook wat! ik wil ook helemaal nie werken, wou gewoon daar blijven grrr
gelukkig gister wel geweest haha en nog even goed bij mini en minimini monstes kunnen zijnquote:
ja jippie en de jeequote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gelukkig gister wel geweest haha en nog even goed bij mini en minimini monstes kunnen zijn
en bij de jou!
pas je dan wel op dat jezelf niet verbrand??? is ook weer zo vervelend!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:18 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen allemaal. Weer eens een extra dagje vrij.
Maar ik denk dat ik de strijkbout maar aan ga zetten om de kreukels eruit te strijken. UItslapen doet me geen goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |