abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 mei 2007 @ 11:43:52 #1
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_48958825
Hier verder

Oeps, 1 deel overgeslagen

Deel 187 moet het wezen dus. Maar ik ben iets te snel vandaag.

Ben weer wat meer online vandaag overigens. Een aantal weken internet vermeden en nu weer wat meer mijn kop laten zien Het is en blijft een mooie bezigheids-therapie
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_48958964
zooooooooooow, het stuk grond naast het voordeur pad gisteren betegeld.
Hoeft niemand zijn of haar nek meer te breken als ze het pad naar de voordeur oplopen.

Ik heb inmiddels gewoon spierballen (bovenarmen)

en ik krijg vanmiddag een pakje

bij track & trace staat *chauffeur is onderweg*

altijd leuk

verder is manlief op dit moment met een schuurmachine in de weer (ja echt nokwanda )
Ik ga zo de moeilijke plaatsen schuren, en daarna de boel in de lak zetten

We hebben gebroken wit en rood uitgekozen voor kozijnen en schuur etc.
(schuur wordt tzt wel afgebroken en vervangen voor aanbouwhuis/stenen toestand, maar voorlopig ziet het er dan netjes uit)
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_48958999
zei ik nou manlief ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  donderdag 3 mei 2007 @ 11:52:11 #4
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_48959185
Een hele verbouwing zo te horen Mirage

Waar blijven de foto's

Ik wil een bunker maken voor het geval dat 2012 uitkomt. Gewoon een bunker zo groot als het huis en dan 10 verdiepingen naar beneden met alle luxe van dien.

Zoals die film blast from the past

Wat voor pakketje ga je krijgen of is dat een geschenk van Oversight en weet je het nog niet?
  donderdag 3 mei 2007 @ 11:54:26 #5
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_48959278

je outfit is compleet DV dit is het officiëlle pak uit Dune! Tegen zand..met dat masker..erbij..nou damn well protected!

[ Bericht 8% gewijzigd door Spellmeista op 03-05-2007 19:08:24 ]
  donderdag 3 mei 2007 @ 11:55:26 #6
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_48959329
Spellmeista

Nu nog een voertuig zoals uit de film Mad Max en 2012 mag komen

Over mijn denken even, vandaag staat mijn denken stil Geen enkele activiteit in mijn hoofd en dat zijn de dagen dat het leven loont Zodra ik geen denken aan mijn kop heb dan is het leven een stuk aangenamer te noemen. Nu nog weten waarom het denken vandaag niet aanwezig is en ik ben een stuk verder. Of zal het met de tijd van het jaar te maken hebben? Positieve invloed van volle maan

Het denken moet je aan een paard overlaten maar goed, soms gaat het denken een eigen leven leiden. En soms blijft het denken draaien en draaien en draaien, alsof het een centrifuge is. Maar vandaag dus niet en dus ga ik vandaag genieten van rust aan mijn kop

Stress is weg

Helderheid komt naar voren weer. Denken houdt helderheid tegen in het handelen en beseffen. Als ik in een situatie zit waar ik moet handelen en ik ben bezig met denken dan ben ik afgeleidt van die handeling en dan kan alles misgaan. Concentratie is weg en nog meer. Alles loopt in de soep door het denken

Maar goed, menselijke wezens hebben de neiging tot denken maar waarom? Denken om juist te handelen heb je nog maar je kunt toch ook weten hoe je moet handelen zonder te denken?

[ Bericht 37% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 03-05-2007 12:01:13 ]
pi_48959772
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 11:47 schreef Mirage het volgende:
zei ik nou manlief ?
ja echt Mirage
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_48959824
@ Spellmeistah: vorig topic nog even. Was dat in de Hatertse vennen?
Heb ik heel wat rondgebanjerd vroegah op een pony. Kom er in mijn dromen nog regelmatig
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 3 mei 2007 @ 12:45:30 #9
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_48961332
Ik ben overgeschakeld op beseffen inplaats van denken. Vandaag is een nieuwe dag van aanpak.

Zal mijn web-log er straks bijpakken en weer eens achter de schrijf-tafel gaan zitten. Maanden van denken en niets opschieten en dan ineens beseffen en weten dat er niets te denken valt over het probleem. Een probleem uitdenken totdat het probleem verdwijnt lukt toch niet, omdat je bij denken steeds nieuwe punten gaat aanhalen. Heb je 1 punt afgehandeld dan komt een ander punt terug en vaak komen oude aangehaalde punten ook terug. Denken dat doorgaat en denken dat in circels gaat. Denken dat uit gewoonte en automatisme dag in dag uit blijft doorgaan en doorgaan en doorgaan, en dan ineens het besef dat het niet gaat om het denken. En dan het besef dat het okey is allemaal. Je denkt het maar zei iemand tegen mij pas geleden, je denkt het maar. En zo is het dus ook. Je denkt een probleem bij elkaar en als je dan beseft dat het meevalt is het probleem weg.

Beseffen dat het geen zin heeft is al voldoende en dan ook zo te werk gaan zodat het denken verdwijnt.

En nu heb ik jullie genoeg lastig gevallen

Ik zoek een manier om mijn denken te ontwijken

Ik wil weer beseffen dat ik leef en volop in leven zijn met een bewustzijn dat niet krap is tussen 2 oren.

Als ik in het bos ga rennen wil ik beseffen dat ik in een gebied ben van tig hectare zonder dat ik tussen 2 decimeter bezig ben met denken. Ik wil in het bos leven als ik in het bos loop, en niet in mijn hoofd. Ik wil in de wereld leven en niet in mijn hoofd. In mijn hoofd leven is veels te beperkt besef ik me vandaag. Dan mis ik teveel van het mooie.
pi_48961434
middag
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  donderdag 3 mei 2007 @ 12:49:39 #11
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_48961467
Goede middag

Hoe is het met het monster?
pi_48961907
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 12:49 schreef Dromenvanger het volgende:
Goede middag

Hoe is het met het monster?
Weer beter... Totdat ie roept dat ie moet poepen... Tja... T moet er toch een keer uit
  donderdag 3 mei 2007 @ 13:10:34 #13
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_48962244
Hallo !
Minds are like parachutes. They only function when open.
  donderdag 3 mei 2007 @ 13:18:20 #14
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_48962585
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 13:01 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Weer beter... Totdat ie roept dat ie moet poepen... Tja... T moet er toch een keer uit
Goed dat het weer beter gaat
  donderdag 3 mei 2007 @ 13:24:40 #15
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_48962831
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 12:06 schreef nokwanda het volgende:
@ Spellmeistah: vorig topic nog even. Was dat in de Hatertse vennen?
Heb ik heel wat rondgebanjerd vroegah op een pony. Kom er in mijn dromen nog regelmatig
Klopt helemaal Nokje..kom er echt vaak..blijft elke keer super-mooi
pi_48962999
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 13:24 schreef Spellmeista het volgende:

[..]

Klopt helemaal Nokje..kom er echt vaak..blijft elke keer super-mooi
Er is echt heel veel moois in de omgeving hier.
Ook de hele ooijpolder is geweldig. In de Milligerwaard loop je tussen de wilde koeien en paarden. Soms zie je opeens een groep als je mazzel hebt.
Ben van plan om dat deze zomer vaak te doen. Alleen heb ik een pesthekel aan fietsen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_48964515
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 07:10 schreef yvonne het volgende:

[..]

Toch fijn je even te horen sara, verder alles oké?
ja hoor.

de verbouwingen bij m'n ouders worden bijna aangevat

wij zijn eerst nog wat herinneringen van m'n overleden grootouders gaan halen. ik heb een grote doos vol herinneringen.

ik ga elke dag eens kijken in de doos.

als mijn woning wordt verbouwd post ik zeker foto's

ik heb het eigenlijk heel druk gehad. ik heb 2 dagen in Köln gezeten voor een concert

was eigenlijk wel tof (heb Wind gezien en heb gesigneerde kaarten en T-shirt)

Köln is prachtig !

Concertfoto's Gruppe Wind:

(sorry dat ze wat geschemerd zijn. ik mocht de flash niet gebruiken)

enkele foto's van Köln:

en ik mag niet ontbreken hé

toedeltjes
Werewolf
  donderdag 3 mei 2007 @ 14:45:26 #18
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_48965995
Hallo Sara

En niet verliefd geworden om de zangeres van de band? Had toch minstens zoiets verwacht toen ik je post las

pi_48966083
nee

alhoewel Natasja Marinkovic wel mooi is (de zwartharige)
Werewolf
  donderdag 3 mei 2007 @ 18:59:49 #20
34156 Mirage
Smile !!!
pi_48974849
sara !

Een NIJNTJE shirt

leuk hoor

'
Sir Winston Churchill
  donderdag 3 mei 2007 @ 19:04:53 #21
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_48975014
mirage kun je ff PM kijken..dank
  donderdag 3 mei 2007 @ 19:34:50 #22
34156 Mirage
Smile !!!
pi_48976063
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 19:04 schreef Spellmeista het volgende:
mirage kun je ff PM kijken..dank
Sir Winston Churchill
pi_48976777
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 18:59 schreef Mirage het volgende:
sara !

Een NIJNTJE shirt

leuk hoor

'
gekocht in het Nijntjesmuseum te Utrecht

die duif was precies bang van me, ze liep weg
Werewolf
pi_48991963
mogguh
pi_48992530
mogguh vandaag weer ff werken!
Gister goede oefen sessie gehad! kon tot 5x 30 sec symmetrisch staan!
en met gewicht de 40kg zonder hulp en nog de complimenten over mn lopen!
Ik zeg jippie en de jee
  vrijdag 4 mei 2007 @ 10:32:33 #26
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_48995349
Yippie ka jeeeeeeh

Een goede morgen vanachter de pc

Kopje Senseo doet mee en dromenvanger gaat zo naar de plee

[ Bericht 28% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 04-05-2007 10:47:49 ]
pi_49005399
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 08:22 schreef draculettetje het volgende:
mogguh vandaag weer ff werken!
Gister goede oefen sessie gehad! kon tot 5x 30 sec symmetrisch staan!
en met gewicht de 40kg zonder hulp en nog de complimenten over mn lopen!
Ik zeg jippie en de jee
Ik zeg
En jippie en de jee....
En tot vanavond!
  vrijdag 4 mei 2007 @ 15:35:32 #28
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_49006768
Met draculettetje komt het helemaal goed

2 staatsloten gekocht net, had 25 euro gewonnen vorige loterij en heb nu 2 loten met eindcijfers 1 en 5.

2 t-shirts gehaald van 8 euro per stuk die echt super okey zijn. Het hoeft niet allemaal duur te zijn denk ik maar. Vroeger kocht ik alleen shirts van 40 euro omdat ik dacht dat het beter spul was, maar dit shirt zit als gegoten en ziet niet eens zo slecht uit. En wie weet gaat dit shirt langer mee dan het shirt van 40 euro.

De tijd van merk-kleding aanschaffen lijkt hier ook verleden tijd te zijn. Zo zie je maar, je wordt een dagje ouder
  vrijdag 4 mei 2007 @ 16:13:16 #29
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_49008151
Creedence

Geweldige muziek

Tijd om even te swingen

Even de muziek laten doorklinken en proberen in de beat te komen Meteen even proberen om de juiste mood in gang te zetten Even een overweldigende mood krijgen want zo is het toch ook niets of wel soms?

Ik wil weer schrijven dat ik zin heb om buiten om te tafel te staan Ik mis die tijden dat ik buiten wilde gaan springen op de tafel met de armen in de lucht De tijden van hoog-conjunctuur De tijden dat alles geweldig was en mooi en nu ga ik buiten creedence luisteren met volume 31
  vrijdag 4 mei 2007 @ 16:17:50 #30
34156 Mirage
Smile !!!
pi_49008332
* Mirage vliegt Dromenvanger om zijn nek, en rent weer weg om macaroni te gaan maken

Sir Winston Churchill
  vrijdag 4 mei 2007 @ 16:35:27 #31
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_49008958

Hoela hoela hop hop hop

Ik heb eergisteren macaroni gehad. Gisteren Chinees en vandaag friture.

Lekker gezond maar goed, gezond kan altijd nog

Die paar kilo ren ik wel eraf

[ Bericht 22% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 04-05-2007 17:17:18 ]
pi_49013684
Wij hebben hier nooit echt iets gehad met merkkleding. maar op het moment barst Joel van de merkkleding. Zijn grote dinnetje en danslerares koopt vaak van die skaters en hiphopstijl kleding en draagt het dan vervolgens niet of nauwelijks. En dan krijgt Joel het
De meeste lui die in die kleertjes lopen staat het niet en hij heeft er nou net wel het figuur voor.
Nou istie helemaal een meidenmagneet
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_49013761
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 16:17 schreef Mirage het volgende:
* Mirage vliegt Dromenvanger om zijn nek, en rent weer weg om macaroni te gaan maken

hier is het een gezond gemaakte eiernoedels oid. Vooral erg snel klaar. Flikker er wel wat groens bij en zo
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_49027571
de reden dat ik zo weinig op FOK! kom, ik probeer m'n leven weer op te bouwen
Werewolf
  zaterdag 5 mei 2007 @ 05:45:08 #35
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_49029289
Goede morgen

Vroeg dag vandaag hier

Leven opbouwen probeer ik ook en daar ben ik mee bezig nu, ondanks dat toch gisteren 20 minuten langer op FOK! geweest
pi_49029362
Maar mensen.... omdat je op Fok zit betekent dat toch niet dat je geen leven hebt.
Het kan gewoon samen gaan hoor. Fok is niet een soort hiernamaals.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_49029602
ik wou al zeggen heb ik dan geen leven meer????
pi_49029617
ow ja gister 3 monstertjes gehaald bij de zoessie! Hopelijk heeft zoessie beetje rust zo.
Allen zitten nu aan het ontbijt, ik ben vannacht mn bed uitgetrapt (minimonster heeft bij me in bed geslapen toen was trouwens alles wel oke. Vanmorgen afgesproken dat ie vanavond in zn eigen bedje hier slaapt, heeft er al een nacht lampje heen gebracht!
zo meteen inkopen doen voor een picknick en dan naar de apenheul maar dat weten ze nog niet.....
  zaterdag 5 mei 2007 @ 08:50:30 #39
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_49029692
Tuurlijk kun je naast Fok! een leven hebben. Maar als je hier te lang blijft hangen dan kan het ten kostte gaan van het leven naast FOK!. Ligt eraan hoeveel uur je spendeert hier.

Ik ben een beetje uitgefokt de laatste tijd, weet dus echt niets meer te vermelden en te schrijven. Dit bericht gaat ook gepaard met denken over hoe ik nu het beste de letters kan schrijven die woorden vormen.

Ik krijg geen tekst meer uit mijn toetsenbord geramd, daarom dus mijn mindere aanwezigheid. Geen inspiratie meer dus ook. Onderwerpen zijn allemaal al een keer aan bod gekomen lijkt het wel.

Maar dan vermeld ik wel als ik wat buiten FOK! gedaan heb, maar om nu te filosferen over het leven? Dat heb ik achter me gelaten. Ik probeer het soms maar het lukt niet meer. De koek is op. Over de 30,000 berichten met duizenden berichten over filosofie en nog meer, op een gegeven moment raak je vanzelf uitgeluld

Zou dus echt niet weten wat ik nu nog moet aanhalen wat ik nog nooit geschreven heb. Hoger bewustzijn en dromen? Allemaal al eens gehad.

De aantrekkingskracht is ook weg een beetje. Voorgaande jaren had FOK! een grote aantrekkingskracht op mij. Tegenwoordig is het niet meer zo'n vast onderdeel van mijn leven. Maar wie weet wat straks gaat komen nog.

"Creativiteit is ten eerste een daad van destructie"

Creatieve berichten genoeg gepost maar ik heb mezelf verwoest daarin. Al die berichten hebben mijn creativiteit afgebouwd omdat je op een gegeven moment niet gaat herhalen en dan is nogmaals de koek op.

Maar goed, ik zal misschien meer moeten lezen Inspiratie opdoen op andere vlakken want steeds zelf uit de duim zuigen is onmogelijk

Ook het 10 keer nalezen van een bericht maakt het minder leuk, ik post niet meer zomaar en dat nalezen van een bericht voor het posten dat maakt het minder spontaan. Voorheen postte ik zonder ook maar even na te lezen en nu lees ik teveel na.

Maar goed, het is maar een fase zullen we maar zeggen Alles gaat voorbij. Tis niet alleen op FOK! dat ik minder inspiratie heb maar ook in het echt. Voorheen kon ik buiten lekker zitten te filosoferen en nadenken over onderwerpen en nu is een onderwerp uitzoeken zelfs al een opgave. Gespreksstof is ook weg. De koe is uitgemolken. Alles is al eens geweest

Stilte heerst nu veel meer hier. Het is 100 keer stiller. Wie weet heb ik de voorraad leeg gemaakt.

Ondanks de lengte van dit bericht maar dat is even om duidelijk te maken waarom ik niet meer de ganse dag hier rondhang.

[ Bericht 8% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 05-05-2007 09:01:38 ]
pi_49029857
gelukkig zien we je toch zo nu en dan verschijnen DV!
  zaterdag 5 mei 2007 @ 09:29:42 #41
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_49029907
Om te melden wat ik zoal doe inderdaad

Nu wil ik melden dat ik wat anders moet zoeken waar ik mijn ei kwijt kan. Schilderen bijvoorbeeld. Creatief bezig zijn op een andere manier. Mijn ei kwijt kunnen is belangrijk. Kan ook door sporten of keyboard spelen. Of wat anders wat ik nu even niet weet.

Stil zitten en niets doen dat leidt tot piekeren en als ik dan even niets weet te doen dan ben ik op zoek naar iets. Ik kan in principe geen moment stil zitten want dan begint het peinzen naar voren te komen.

Ik zoek iets wat ik kan vormen, een game spelen is al gevormd door de maker van de game. Ik wil juist iets samen stellen vanaf het begin. Zoals ik hier een bericht doe samenstellen.

Qua werken is het dan ook samenstellen, zoals op mijn opleiding van jaarrekeningen. Iets vormen vanaf de basis tot een eindresultaat.

Bezig zijn en bezig blijven daar draait het om in mijn leven. Even niets doen is een ramp.

Vakantie is dus in principe ook even niets voor mij, de hele dag op het strand hangen bij een strandvakantie zou leiden tot piekeren. Dus ik weet nu dat vakantie geen heil biedt Goed om te weten dus, anders zou ik denken dat vakantie heil zou bieden. Uitrusten is niet nodig. Actieve vakantie is dan wat anders natuurlijk.

Tis stil hier Mijn hoofd is stil dus wat moet ik dan melden? Dat het stil is Drukte is dus echt helemaal weg en dat is wel van de ene kant aangenaam Jullie merken het verschil wellicht niet zo op omdat jullie me in het echt niet kennen maar ik ben van drukte naar stil gegaan en dat hoor ik dan vaak van mensen. Dan weten ze niet wat ze gebeurt. Verwachten ze iemand met spraakwater en dan zegt hij niet meer zoveel En daar heb ik dan vrede mee omdat ik altijd rustig was. Wat dat betreft is het dus stukken beter omdat ik mezelf weer meer geworden ben als rustige persoon. Die razernij was niets voor mij. Maar nogmaals, dat moet je in het echt meemaken. Op internet schrijven kan druk overkomen als ik nu schrijf maar dat is het niet.

7 jaar mezelf verloren en nu weer gevonden in principe en dat besef ik me nu pas. Dat er schot in de zaak zit dus. Nu nog de restjes afhandelen en dan is het klaar. Negatieve denkwijzes over verloren jaren en nog meer, daar krijg ik nu hulp in, hoe ik een negatieve gedachte kan omdraaien naar een positieve maar volgens mij weet ik dat zelf ook wel maar dan is een beetje hulp niet erg omdat ik liever met meer handen licht werk maak.

Over die rust even. Die rust is nodig om tot werken te komen. Die jaren van drukte daar was het onmogelijk om te werken omdat je dan op de werkplek niet kunt funcionteren. Als ik die rust vast ga houden met wat meer positieviteit dan komt het qua werken ook goed.

En nu even naar buiten

Wie weet dat ik vandaag met pen en papier eens ga schrijven wat me zoal te doen staat. Even buiten rustig opschrijven wat er aan de hand is in de huidige situatie en wat er nog beter kan.

[ Bericht 15% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 05-05-2007 09:44:21 ]
  zaterdag 5 mei 2007 @ 09:45:30 #42
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_49030048
Alsnog een lang bericht

En dan weet ik nu dat er schot in de zaak zit Rustiger vaarwater Rust is de basis. Vanuit rust bouw ik op en niet wanneer ik aan het vliegen ben.

Besef dus echt nu pas dat het in orde is zoals het is. Ondanks dat het vorig jaar een extase was. Maar het was niet juist. En dan is het okey om te beseffen dat het in orde is nu, anders blijf je denken dat het niet in orde is en dan komt twijfel naar voren de hele tijd.

En nogmaals, anti depressiva. Hebben ze zelf toegegeven dat het spul niet geschikt is voor mij. Na 6 jaar eindelijk gehoord dat ik het nooit meer krijg. Een taboe is het geworden in mijn genezingsproces.

Tis gewoon prettig om eens te beseffen dat het ook goed gaat, vandaag eens beseffen dat het goed gaat inplaats van achteruit. Geruststelling is het dan. Je denkt op een gegeven moment dat het nooit meer goed komt en alleen die gedachte in het hoofd leidt tot wanhoop. Een simpele gedachte dat het wel goed komt is voldoende om een heel ander gevoel te krijgen. Alsof er een last van de schouders valt en dan is het vanzelf makkelijker om weer de boel op te pakken in rust. Ondanks identiteitscrisis af en toe maar daar valt aan te sleutelen.

En nu genoeg

Vanmiddag of morgen weer rennen en dan komt het lichamelijk ook in orde.

Vaak dezelfde berichten geschreven hier maar het is gewoon een web als je erin zit. Je zit gevangen in een web en probeert van alle kanten te ontspannen en dan is 1 gedachte van troost voldoende om even los te komen van het web. Even vrijheid in het leven inplaats van gebondenheid aan je ziektebeeld. Het ziektebeeld mag niet gaan heersen want dan ben je geen mens meer. Maar goed, ik blijf zoeken En vandaag dan wat gevonden

Het vergelijken van gezonde periode en ongezonde periode bijvoorbeeld. Alleen door steeds te focussen daarop kun je je belabberd voelen. Je gaat constant vergelijken van de gelukkige tijden van gezondheid en dan leg je de klemtoon op ongezondheid en je voelt je daarna 100 keer ongezonder. Omgekeerd geldt hetzelfde als je ineens van ongezond naar gezond gaat, ga je van ongezond naar gezond dan voel je je ook 100 keer gezonder en gelukkiger.

Denk dat ik vanavond Mr Jones ga kijken, film pas 1 keer gezien.

[ Bericht 19% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 05-05-2007 10:01:08 ]
  zaterdag 5 mei 2007 @ 10:08:47 #43
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_49030378
En dan zit ik buiten en dan komt er ineens nieuwe inspiratie naar boven

Kermis-attractie. Ik was even op zoek naar de juiste bewoording om uit te leggen hoe ik mensen zie en dan zie ik mensen wel eens als kermis-attracties en dan zie ik mezelf terug afgelopen jaren en dan was ik een attractie die te wild was en niet goed gemonteerd was. Een attractie die onveilig was en uit de bocht vloog.

Een kermis-attractie zijn die vol in leven is dat is geen ramp Ik ben soms bang om te leven omdat ik vorige keren teveel deed leven en daar moet ik nog aan werken. Te terughoudend de laatste tijd, bang zijn om weer door de bocht te vliegen of raar gedrag te vertonen. Teveel op woorden letten en hier dus ook.

Maar die gedachte aan kermis-attracties

Hoe mensen zich gedragen en dan de link naar kermis-attracties liet mij bijna in lachen uitbarsten buiten. Loop maar eens door de stad als de terrasjes vol zijn, genoeg attracties te zien Een willekeurig gesprek opvangen, een grote attractie Wie weet dat ik daar eens wat meer op ga letten en dan wat meer interactief bezig zijn in het leven, meedoen aan de rit der attracties Je leeft maar 1 keer.
  zaterdag 5 mei 2007 @ 11:17:28 #44
34156 Mirage
Smile !!!
pi_49031571
Sir Winston Churchill
  zaterdag 5 mei 2007 @ 11:28:33 #45
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_49031790
Zo leidt de vooruitgang tot achteruitgang om vervolgens tot het einde te leiden.

Gisteren op rtl nieuws hadden ze het even over opwarming aarde, nu pas komt het in het nieuws. Zeiden ze dat het nog niet te laat is maar goed, volgens mij is het niet meer te stoppen. Lieten ze milieu-vriendelijke huisjes zien, alsof dat de wereld kan redden met zoveel factoren die meespelen.

Meer genieten dan maar zolang het nog kan. Hoeveelste dag zonder regen is dit ondertussen? Hoe gaat dit over 10 jaar zijn? Af en toe denk ik dus wel dat we niet lang meer te leven hebben met z'n allen. Voordeel is wel dat je met z'n allen eraan gaat. Zo kom je dichter bij elkaar te staan als mensheid. De rijken en de armen, de zieken en de gezonden. Voor iedereen geldt...." Vluchten kan niet meer". Allemaal met de neus omhoog uiteindelijk, en of het dan op 30 jarige of 40 jarige leeftijd is of 90 jaar, wat maakt het allemaal uit?

Wie weet is het ultieme doel wel destructie. Dat het gemaakt is om kapot te gaan. Als het heel is geweest dan kan het alleen maar kapot gemaakt worden, heler dan heel kan dus niet daarom juist kapot, en dan is de mens wellicht de belangrijkste schakel omdat we zogenaamd zo bewust zijn. En dan vind ik het toch wel charme hebben van de ene kant, er straalt wat romantiek vanuit dat je als mensheid alles gaat kapot maken wat je gekregen hebt. Waarom het charme heeft kan ik even niet goed uitleggen, eerder boontje komt om zijn loontje als je soms die schoorstenen ziet van fabrieken. Alsof je decennia blind bent geweest en nu ineens vreemd opkijkt dat het uit de hand loopt.

Eerst massaal vervuilen totdat je beseft dat het niet meer langer zo kan om vervolgens te concluderen dat het te laat is om de schade terug te draaien. Gewenning aan luxe en welvaart dus ook wat zorgt dat een stapje terug niet meer mogelijk is op grote schaal. En dan is het ineens wel nieuws-waardig, terwijl voorheen amper aandacht geschonken werd aan al die miljoenen auto's en de rest.

[ Bericht 15% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 05-05-2007 11:45:56 ]
  zaterdag 5 mei 2007 @ 11:57:17 #46
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_49032438
Is het niet logisch?

In den beginne was het schoon en heel en toen kwam de mens die van alles nodig had en steeds meer nodig had. Stapje bij stapje ging het vooruit en vooruit en vooruit en het ging sneller en sneller.

Toen was het kapot. Men dacht veel te bereiken maar uiteindelijk leed het tot niets Na decennia van wetenschappelijke ontwikkeling was het alsnog helemaal naar de klote gegaan.

Hulde voor de mensheid

Gisteren op het nieuws nog over afval in de ruimte, schijnt dat daarboven duizenden brokstukken veroorzaakt door de mens zweven en dat het daar een grote puinhoop is zodat er straks in grote gebieden in de ruimte niet eens meer gereist kan worden. Is dat niet vooruitgang? Bleek dat het dan moeilijk was om het op te ruimen vanwege kosten en geen beleid daarvoor. Wel vervuilen maar niet opruimen, alsof je de afwas 100 dagen laat staan.

Beste eigenschap van de mens: Vervuiling

Zoals opgezwolle dat zegt in hun muziek als het gaat over vervuiling. " Je mag dan wel een topbaan hebben, ondertussen voer je nog niets uit". Topbaan = meer welvaart = meer vervuiling. Maar zo bedoelden ze het niet. Werken werken werken maar wat heb je eraan als het toch kapot gaat? Dan leidt werken in veel gevallen tot productie en consumptie = vervuiling.

En weet je dat ik het alsnog charme vindt hebben. Ook humor. Wellicht een vreemde manier van humor maar ik zie er de humor wel van in. Het massale eraan is het volgens mij. Overal ter wereld speelt het mee en het is geen uitzonderlijk geval per land. De ondergang.

Schuldig voelen als je even geen werk hebt Vervolgens zeggen..." Maar ik vervuil minder omdat ik minder bijdraag aan de vervuilende consumptie-maatschappij". Mijn tandarts vraagt me vaker of ik werk en dan weet ze dat ik tijdelijk geen werk heb, de volgende keer zeg ik gewoon dat ik tenminste geen rotzooi maak met tandarts-spullen als injecties en ander materiaal Leg ik de schuld bij de ander Hoewel een tandarts dan nodig is wegens een gezond gebit maar zo is alles nodig of niet soms? Dvd speler, tv, magnetron, wasmachine, wasdroger, kleding, schoenen, cosmetica, pc, nintendo, gamecube, playstation en gsm. Auto. Iedere dag voedsel op de plank verpakt in plastic materiaal of iets anders. Wat nog meer? Wat hebben we allemaal "nodig" hier? En hoeveel hebben we nog meer nodig?

Over 20 jaar wil ik de stand van zaken eens zien. 1987 2007 en 2027 mochten we dat halen.

Notitie: Ik wil niet schijnheilig doen want ik draag zelf ook mijn steentje bij

[ Bericht 19% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 05-05-2007 12:20:39 ]
pi_49032593
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 08:35 schreef draculettetje het volgende:
ow ja gister 3 monstertjes gehaald bij de zoessie! Hopelijk heeft zoessie beetje rust zo.
Allen zitten nu aan het ontbijt, ik ben vannacht mn bed uitgetrapt (minimonster heeft bij me in bed geslapen toen was trouwens alles wel oke. Vanmorgen afgesproken dat ie vanavond in zn eigen bedje hier slaapt, heeft er al een nacht lampje heen gebracht!
zo meteen inkopen doen voor een picknick en dan naar de apenheul maar dat weten ze nog niet.....
  zaterdag 5 mei 2007 @ 12:09:29 #48
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_49032668
Fijn zeker dat je even rust hebt of niet Vamp?

Of mis je ze al?
pi_49035016
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 08:35 schreef draculettetje het volgende:
Darn... ik wil ook jouw nichtje zijn
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 5 mei 2007 @ 14:40:07 #50
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_49036474
Kwam net toevallig weer een bericht tegen van vorig jaar, damn zeg, hoe ik toen aanwezig was Kan me nu voorstellen waarom ik meest serieuze user award gekregen heb

Tis wel altijd schrikken om je eigen berichten weer te zien als je niets vermoedend een topic aanklikt.

Even sigaretten wezen kopen nog, 2 pakjes lucky en 1 pakje drum. Dooie gemak gelopen en dat loopt wat prettiger. De juiste move aanmeten I cant dance, I cant sing, the only way about me is the way I drink
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')