Aah, probeer gewoon ffquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:17 schreef Bos81 het volgende:
Sorry Beschouw ik denk niet dat ik het ga redden.
Ik heb volgens mij alleen die foto van de speler en de tweeling
quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:41 schreef Beschouw het volgende:
Van Dos37, hello_moto1992 en -Vaduz- inzendingen ontvangen en van golfer een aanvulling.
Mooi werk mannen![]()
Ik had hier alles al bekeken maar kon ze niet vinden.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben benieuwd, met name naar hoe men die tweeling heeft gevonden. Misschien was ik er dicht bij maar heb ik het niet opgemerkt.
quote:Heerlijkheid, die vertelde dat het wel makkelijk was ditmaal, miste twee antwoorden
Vraag 2 had je goed. Op vraag 1 antwoordde je Cavéglia. En je had 13 fout.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:51 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
![]()
![]()
Miste ik vraag 1 en 2 ofzo? Die hele antwoorden komen me niet bekend voor, en ik heb in Word zitten werken, terwijl ik de vragen op omgekeerde volgorde heb beantwoord? Volgens mij had ik de rest goed.
idd, maar toch is het jammer dat er niet meer mee doen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:39 schreef golfer het volgende:
Beschouw, weer bedankt voor het nakijken en de leuke vragen.
Zie het topic nu pas, lijkt me wel leuk voor de volgende keer.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:34 schreef DeeBee het volgende:
Ben ook wel benieuwd, had namelijk gedacht dat ik zeker niet de enige zou zijn met alles goed.
En tsja, ik zou ook niet weten waarom het aantal deelnemers niet zo super hoog ligt.
Fanneke had bij vraag 13 ook Togo ingevuld.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Welke had je fout fanneke?
Heb wel eens een e-mail verzonden naar de beheerders van de frontpage. Ze zouden een verwijzing plaatsen naar de VBL-Google-Quiz, zo beloofden ze. Hebben ze nooit gedaan.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:34 schreef DeeBee het volgende:
.. wat extra promo op evt. sport.fok.nl of gewoon in het VBL-forum kan misschien wel schelen.
Mooi. Op zulke berichten zit ik te wachtenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:46 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zie het topic nu pas, lijkt me wel leuk voor de volgende keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |