Vorige keer kreeg huub alleen een restrictie, de redactie bepaald dat. Niet huubquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Meneer, mijn post gaat over het niet kunnen omgaan met alcohol door HUUB.
Af en toe dronken zijn is geen punt, maar de rest van de bewoners kunnen dat niet meer omdat Huub constant excessen veroorzaakt.
Dat zie ik er ook zeker niet vanaf, want ik begrijp nog steeds niet wat vrouwen in hem zien.quote:
Ik ben even 10 minuten heerlijk weggedommeld door dat monotone gezeik.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bij mij staat ie ook al een tijdje op mute![]()
Nogmaals, af en toe dronken zijn is niet erg (zeker niet in een veilige Huubloze omgeving), het gaat erom dat Huub constant bezopen is en excessen veroorzaakt, en dat er daarom een kleuterrantsoen is ingesteld voor iedereen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:46 schreef getl0st het volgende:
[..]
Als Amanda te dronken is om Huub weg te duwen.. (wat ze niet wou).. kan ze wel met alcohol omgaan?
Hun "relatieproblemen" bespreken met een ander, en uitleggen wat er onder de dekens gebeurd is.....quote:
Huub geeft vanaf zijn intrede in DVK blijk van een hoog IQ en EQ, alsmede van een zeer brede algemene ontwikkeling, dit alles ten faveure van zijn medebewoners ( en Sjon uiteraard ).quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat Huub niet op de hoogte is van de methode 'adem inhouden'.
Anders was Amanda nu dood geweest.
Jij leeft in je eigen wereldje heh?quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nogmaals, af en toe dronken zijn is niet erg (zeker niet in een veilige Huubloze omgeving), het gaat erom dat Huub constant bezopen is en excessen veroorzaakt, en dat er daarom een kleuterrantsoen is ingesteld voor iedereen.
...en het is vers gebeurd....quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:48 schreef Varen het volgende:
Bij Brian is het klaar over
Er was zelfs een bewoner die zo van de kaart raakte onder invloed van alcohol dat de streams stopgezet moesten worden vanwege de aankondiging van een zelfmoord in de Kooi.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nogmaals, af en toe dronken zijn is niet erg (zeker niet in een veilige Huubloze omgeving), het gaat erom dat Huub constant bezopen is en excessen veroorzaakt, en dat er daarom een kleuterrantsoen is ingesteld voor iedereen.
idd, en ik baal dat er geen ignore knop op fok zitquote:
Lieke heeft zich binnen luttele uren een vooraanstaande plaats in DVK verworven. Klasse Dame!quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:46 schreef PietjePuk63 het volgende:
Een verstandig mens voegt zich bij het breinloze duo.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |