Bij mij staat ie ook al een tijdje op mutequote:Op donderdag 3 mei 2007 11:40 schreef Ashrak het volgende:
Ik ga even de streams uitgooien, want ik word er misselijk van.
Lekker even muziek opzetten om de vieze smaak in mijn mond weg te krijgen.
jahhhhhh huup welquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:41 schreef maril het volgende:
Huub mag echt heeeeeeeeeeeeel veeeeeeel van jullie.
Gelukkig maar dat Huub niet op de hoogte is van de methode 'adem inhouden'.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:40 schreef FdW het volgende:
[..]
Amanda had de hik en vroeg Huub haar hier vanaf te helpen.
Huub heeft eerst geprobeerd de hik zachtjes naar boven uit te drijven. Toen dit niet lukte heeft hij aangeboden groot materiaal in te zetten om het meisje te helpen.![]()
Waarschijnlijk doet het hem denken aan die nacht dat hij zag hoe Hetty werkelijk in elkaar stak. Hij werd wakker en zag door een kier hoe een man geld op het nachtkastje van Hetty neerlegde en haar even bewerkstelligde...Hetty bleek geen garage te hebben, maar ze 'sleutelde' bij door half Bonaire in haar 'garage' te laten komen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:37 schreef maril het volgende:
Brain doet er verstandig aan Amanda verhalen met een korreltje zout te nemen, maar ik heb mij een lange tijd afgevraagd waarom Brain zo uit zijn dak gaat als hij Amanda met een ander zit rotzooien , er triggert iets dat kan niet anders, dus vermoedelijk heeft hij die Tamara met een ander betrapt( dit is mijn gedachten erover of het waar is....) hij zegt toch dat hij haar zoveel pijn heeft gedaan.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:41 schreef Peter6000 het volgende:
Bespottelijk eigenlijk, dat het niet kunnen omgaan met alcohol door Huub, tot gevolg heeft dat alle bewoners op kleuterrantsoen moeten.
wou je zeggen dat labiele rat wel tegen alcohol kan, en wat te zeggenvan vieze jaap, en natasje hypermutsje kan er ook zoooooooo goed tegenquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:41 schreef Peter6000 het volgende:
Bespottelijk eigenlijk, dat het niet kunnen omgaan met alcohol door Huub, tot gevolg heeft dat alle bewoners op kleuterrantsoen moeten.
En net zeg je dat Amanda ook bezopen was.. dan heeft zij er ook mee te makenquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:41 schreef Peter6000 het volgende:
Hoe toepasselijk ... Beautiful Liar speelt als eerste.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bij mij staat ie ook al een tijdje op mute![]()
Huub en Lieke zijn de enigen die waardig zijn om in een interaktief miljonairs real life spel mee te doen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:42 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
jahhhhhh huup wel
go gogo hupie![]()
![]()
![]()
![]()
(ik ben vanaf dag 1 huup fan en genuanceerd denken is niet stijl)
Meneer, mijn post gaat over het niet kunnen omgaan met alcohol door HUUB.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:43 schreef getl0st het volgende:
[..]
En net zeg je dat Amanda ook bezopen was.. dan heeft zij er ook mee te maken
Welke bril heb jij op![]()
Beautifull??????? Dat liar klopt welquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:43 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Hoe toepasselijk ... Beautiful Liar speelt als eerste.
Ik zou het niet weten. Verwerpelijk is het wel. De houding van de redactie nog meer.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:35 schreef danos het volgende:
Is indoctrinatie inmiddels ook al strafbaar?
Om 1300 uur komt er een gesprek met Jaap en een weddingplanner.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:43 schreef Nostalgist het volgende:
Wat een slechte TV dit zeg.......
waarover?quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:45 schreef Nostalgist het volgende:
Jezus, gaan ze dr nu nog steeds serieus over door ???
Als Amanda te dronken is om Huub weg te duwen.. (wat ze niet wou).. kan ze wel met alcohol omgaan?quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Meneer, mijn post gaat over het niet kunnen omgaan met alcohol door HUUB.
Af en toe dronken zijn is geen punt, maar de rest van de bewoners kunnen dat niet meer omdat Huub constant excessen veroorzaakt.
Ik herinner me dat Amandel (SOAboys), Brian (SOAboys) en Jaap (bel een ambulance) zich anders ook behoorlijk hebben laten beinvloeden door alcohol.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Meneer, mijn post gaat over het niet kunnen omgaan met alcohol door HUUB.
Af en toe dronken zijn is geen punt, maar de rest van de bewoners kunnen dat niet meer omdat Huub constant excessen veroorzaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |