Ze is altijd nog beter gelkeed dan Amanda.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:48 schreef Ecila111 het volgende:
Ik zie dat Lieke wel de jurken aan doet die Sylvia ws weigerde?
Lieke doet wel meer dingen die Sylvia weigerde.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:48 schreef Ecila111 het volgende:
Ik zie dat Lieke wel de jurken aan doet die Sylvia ws weigerde?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:49 schreef Meganog het volgende:
[..]
Er was zelfs een bewoner die zo van de kaart raakte onder invloed van alcohol dat de streams stopgezet moesten worden vanwege de aankondiging van een zelfmoord in de Kooi.
Maar het was dus niet Huub die het exces veroorzaakte. Zoals al vele malen duidelijk gemaakt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nogmaals, af en toe dronken zijn is niet erg (zeker niet in een veilige Huubloze omgeving), het gaat erom dat Huub constant bezopen is en excessen veroorzaakt, en dat er daarom een kleuterrantsoen is ingesteld voor iedereen.
Zit ik er nu naast als ik zeg dat Lieke daar toe in staat is. Kan ik de hoop op Lieke zetten?quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:50 schreef Nostalgist het volgende:
Lieke gaat nu Amanda onder handen nemen....
quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:51 schreef Wopper1 het volgende:
Lieke laat Amanda even horen wat ze wel en niet moet doen
`quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:46 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Dat zie ik er ook zeker niet vanaf, want ik begrijp nog steeds niet wat vrouwen in hem zien.
Lieke positioneert zich eerst nog wat steviger binnen de groep, en dannnnnnnnn...quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:50 schreef SiRojK het volgende:
Wanneer gaat Lieke Palma irriteren?
Kan wel jaquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:52 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Zit ik er nu naast als ik zeg dat Lieke daar toe in staat is. Kan ik de hoop op Lieke zetten?
Het gaat wat moeizaam, maar Amanda is natuurlijk wel gemakkelijk beïnvloedbaar....quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:52 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Zit ik er nu naast als ik zeg dat Lieke daar toe in staat is. Kan ik de hoop op Lieke zetten?
Misschien ga ik dan wel betalenquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:53 schreef getl0st het volgende:
[..]
Kan wel ja
Zodra ze Amanda wijs heeft gemaakt dat Brian niet deugt kan zij erbovenop![]()
Lieke heeft een groot psychologish inzicht voor zo'n jonge vrouw, en haar empathie is optimaal.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:52 schreef PietjePuk63 het volgende:
Lief Liekje werpt zich op als beschermvrouwe van Amanda.
[afbeelding]
Ze heeft alleen bovenarmen als een kerelquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:54 schreef FdW het volgende:
[..]
Lieke heeft een groot psychologish inzicht voor zo'n jonge vrouw, en haar empathie is optimaal.![]()
Een duidelijkere "Contradictio in terminae" kon ze niet verzinnen......quote:
op beeld straalt er totaal geen warmte van lieke liekens afquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:54 schreef FdW het volgende:
[..]
Lieke heeft een groot psychologish inzicht voor zo'n jonge vrouw, en haar empathie is optimaal.![]()
Altijd handig wanneer het nodig is die psycho onder controle te houdenquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:55 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Ze heeft alleen bovenarmen als een kerel![]()
wat zegt dit over het intellect van Lieke?quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:55 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Een duidelijkere "Contradictio in terminae" kon ze niet verzinnen......![]()
Lieke's uitspraak roept BB-herinneringen op.....![]()
Ach, ik geef haar nog even het voordeel van de twijfel....quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:57 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
wat zegt dit over het intellect van Lieke?
en hoe moeilijk is het om boven het maaiveld van DGK uit te steken ?(hupie uitgezonderd)
Overacting is niet haar ding. Ze is geconcentreerd en rustig bezigquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:55 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
op beeld straalt er totaal geen warmte van lieke liekens af
Hebben ze wel een anuleringsverzekering afgesloten?quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio heeft groot succes. Van de 15 personen, die hij heeft uitgenodigd voor het huwelijk, komen 4 man. Een vette score mogen we dat wel noemen !
De rest zit straks natuurlijk, samen met miljoenen andere Nederlanders, voor de buis gekluisterd tijdens dit evenement van letterlijk formaat.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:59 schreef Varen het volgende:
Jaap moet trouwen in de kooi.
Er komen maar 4 van de 15 familie leden die hij uitgenodigt heeft
Ach wat maakt het uit, volgens jaap trekt het toch miljoenen kijkers.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio heeft groot succes. Van de 15 personen, die hij heeft uitgenodigd voor het huwelijk, komen 4 man. Een vette score mogen we dat wel noemen !
Omdat je praat over de streams.. En daar is alleen Lieke hele tijd op te vinden.. (nu Brian dan)quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:59 schreef sushiwausi het volgende:
ik dacht dat dit een HUUB HUUB HUUB -topic was
ik lees alleen maar LIEKE LIEKE LIEKE ?!
Vet populair die gozer !!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:57 schreef Peter6000 het volgende:
Van de 15 familieleden van Jaap, komen er 4 op zijn trouwdag.
Meer dan 25 procent, dus.
Hoeveel hits heb je op die pagina's ?quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:59 schreef IkWeetNiets het volgende:
Laatste dagje met streams voor mij (die ik niet aan heb overigens). Hopelijk kan ik nu ook FOK met rust laten. Maar wel ongelooflijk lachen die commentaren hier. I luv it. Wil iemand nog een paar blogjes runnen?
Komt Carel Kraayenhoff ook?quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
De rest zit straks natuurlijk, samen met miljoenen andere Nederlanders, voor de buis gekluisterd tijdens dit evenement van letterlijk formaat.
Ben je ook uitgenodigd?quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:01 schreef Peter6000 het volgende:
Een officiële waarschuwing voor zowel Huub als Lieke, ivm het veelvuldig fluisteren `s nachts.
Dat is de wens van Brian en Jaap.
Mevrouw, er zijn ook nog 1000 studenten van de Erasmusuniversiteit.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:01 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Vet populair die gozer !!!
Zou hij wakker worden ?![]()
Samen met Maxima en W.A. van Buuren!quote:
Dat komt omdat men hier hoop dat er een romance tussen Huub en Lieke komt en dat ze gaan trouwen en kinderen krijgen in de kooi, en dat ze winnen en blijven wonen in de kooiquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:59 schreef sushiwausi het volgende:
Lieke is de relevatie van de show, na Huub de tweede trouvaillequote:Op donderdag 3 mei 2007 11:59 schreef sushiwausi het volgende:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:02 schreef maril het volgende:
Dat komt omdat men hier hoop dat er een romance tussen Huub en Lieke komt en dat ze gaan trouwen en kinderen krijgen in de kooi, en dat ze winnen en blijven wonen in de kooi, en ze leefde nog lang en gelukkig.
![]()
quote:
hihiquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
De rest zit straks natuurlijk, samen met miljoenen andere Nederlanders, voor de buis gekluisterd tijdens dit evenement van letterlijk formaat.
Dat Jaap's vader niet kan komen is natuurlijk ook al gescript....quote:
Die gozer spoort echt nietquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:02 schreef Varen het volgende:
Brain tegen Jaap: vindt jij Amanda gevaarlijk
Over Nenaquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:04 schreef Varen het volgende:
Over wie had Brian het, toen hij tegen Jaap zei, knietjes op de trap?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:04 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
hihi
De moeder van Jaap zal door Maartje van Weegen gevolgd worden in de aanloop naar de trouwerij van de eeuw.
Duizenden Jaap wannabe's vreten zich klem bij snackbars waardoor die branche een enorme omzetverhoging heeft.
Eierpakken worden de nieuwe mode
Remsporen worden overal achtergelaten want een 'de nieuwe rans' is de laatste hippe trend
Cora vertelt over haar levensgevecht in de roddelbladen
De beelden worden verkocht aan CNN
Helikopters vliegen over de villa om beelden te krijgen van het inspirerende en transpirerende stel.
Zit in Ruslandquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:04 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat Jaap's vader niet kan komen is natuurlijk ook al gescript....![]()
Daar kunnen we het denk ik wel over eens zijn.quote:
Eigenlijk ook helemaal niet zo interessant.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:06 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Rusland, Argentinië... same difference...
Was zijn vader niet Prins Bernhard?quote:
Met in het voorprogramma Bruce Springsteen....quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:05 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
![]()
En uiteraard treedt Bono live en exclusief op in de tuin
zometeen blijkt Lieke Liedekens (protege van Goedele) ook nog seksuologe te zijnquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:58 schreef FdW het volgende:
[..]
Overacting is niet haar ding. Ze is geconcentreerd en rustig bezig![]()
Triest wijf zeg..quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:08 schreef vinnieboy het volgende:
Natasia weer dreigen :S
quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:08 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Met in het voorprogramma Bruce Springsteen....![]()
Jeltsin is toch overleden ?quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:08 schreef Ecila111 het volgende:
Jaap wil Boris als life-act.
Kenjenagaan wat voor een wereldact dat wordt!quote:
Eric tegen Huub: Hoe heet die ook alweer? Huub: Geen ideequote:Op donderdag 3 mei 2007 12:12 schreef Ecila111 het volgende:
Is dat die beleggingsman weer?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:12 schreef the_undertaker het volgende:
Er zijn al speciale camera's besteld om Jaap in totale omvang vast te kunnen leggen met zijn Cora
[afbeelding]
Hè, nu baal ik helemaal dat ik momenteel geen streams kan kijken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:12 schreef Ecila111 het volgende:
Is dat die beleggingsman weer?
Ook op dit punt schat ik Lieke hoog in.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:08 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
zometeen blijkt Lieke Liedekens (protege van Goedele) ook nog seksuologe te zijn![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:06 schreef FdW het volgende:
Wibi Soerjadi zal straks een gewaardeerd gast zijn in de villa bij het echtpaar van Ballegooy.
Samen met Huub musiceren en filosoferen.![]()
Madonna als achtergronddanseres.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:08 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Met in het voorprogramma Bruce Springsteen....![]()
Toch kan hij beter een groothoek nemen om Jaap in beeld te krijgen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:12 schreef the_undertaker het volgende:
Er zijn al speciale camera's besteld om Jaap in totale omvang vast te kunnen leggen met zijn Cora
[afbeelding]
EN de mannen in witte pakken om Brainless mee te namen
Nee Nelson zetten we naast Netty, ook zo'n wereldmensquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:16 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Madonna als achtergronddanseres.
Ik heb net bevestiging gekregen dat Nelson Mandela en Hillary Clinton willen komen.
Is het handig om ze naast de erfgenamen van Eva Bruan en Evita Peron te zetten?
Of is Anton Mussert Jr. een betere keuze?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hè, nu baal ik helemaal dat ik momenteel geen streams kan kijken.![]()
Alléén als Seys Inquart jr. naast hem wil zitten, anders voelt hij zich zo bekeken....quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:16 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Madonna als achtergronddanseres.
Ik heb net bevestiging gekregen dat Nelson Mandela en Hillary Clinton willen komen.
Is het handig om ze naast de erfgenamen van Eva Bruan en Evita Peron te zetten?
Of is Anton Mussert Jr. een betere keuze?
Ik herinner me dat Jaap niet helemaal onder de indruk was van de beleggingsman maar meer is er toch niet gebeurd?quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:13 schreef Nostalgist het volgende:
Eric: "
Zielig dat Tas verplicht is om Jaap bij zich te houden......"
Wat een getapte gast!quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:18 schreef Disana het volgende:
[[url=http://www.theimageplace.net/uploads/af959b6329.jpg]afbeelding][/url]
Wie, wat, waar?quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:20 schreef HiDiHo het volgende:
150.000 netto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |