Ze is altijd nog beter gelkeed dan Amanda.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:48 schreef Ecila111 het volgende:
Ik zie dat Lieke wel de jurken aan doet die Sylvia ws weigerde?
Lieke doet wel meer dingen die Sylvia weigerde.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:48 schreef Ecila111 het volgende:
Ik zie dat Lieke wel de jurken aan doet die Sylvia ws weigerde?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:49 schreef Meganog het volgende:
[..]
Er was zelfs een bewoner die zo van de kaart raakte onder invloed van alcohol dat de streams stopgezet moesten worden vanwege de aankondiging van een zelfmoord in de Kooi.
Maar het was dus niet Huub die het exces veroorzaakte. Zoals al vele malen duidelijk gemaakt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nogmaals, af en toe dronken zijn is niet erg (zeker niet in een veilige Huubloze omgeving), het gaat erom dat Huub constant bezopen is en excessen veroorzaakt, en dat er daarom een kleuterrantsoen is ingesteld voor iedereen.
Zit ik er nu naast als ik zeg dat Lieke daar toe in staat is. Kan ik de hoop op Lieke zetten?quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:50 schreef Nostalgist het volgende:
Lieke gaat nu Amanda onder handen nemen....
quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:51 schreef Wopper1 het volgende:
Lieke laat Amanda even horen wat ze wel en niet moet doen
`quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:46 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Dat zie ik er ook zeker niet vanaf, want ik begrijp nog steeds niet wat vrouwen in hem zien.
Lieke positioneert zich eerst nog wat steviger binnen de groep, en dannnnnnnnn...quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:50 schreef SiRojK het volgende:
Wanneer gaat Lieke Palma irriteren?
Kan wel jaquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:52 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Zit ik er nu naast als ik zeg dat Lieke daar toe in staat is. Kan ik de hoop op Lieke zetten?
Het gaat wat moeizaam, maar Amanda is natuurlijk wel gemakkelijk beïnvloedbaar....quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:52 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Zit ik er nu naast als ik zeg dat Lieke daar toe in staat is. Kan ik de hoop op Lieke zetten?
Misschien ga ik dan wel betalenquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:53 schreef getl0st het volgende:
[..]
Kan wel ja
Zodra ze Amanda wijs heeft gemaakt dat Brian niet deugt kan zij erbovenop![]()
Lieke heeft een groot psychologish inzicht voor zo'n jonge vrouw, en haar empathie is optimaal.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:52 schreef PietjePuk63 het volgende:
Lief Liekje werpt zich op als beschermvrouwe van Amanda.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |