quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent ook zeker gaan janken bij Finding Nemo?
Dan moet ik toch wat pportjes gaan openzetten hierquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen zouden gewoon moeten leren IRC'en. Dan kunnen al die SC's in één keer weg!
maar dan kan cara niet teruglezenquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen zouden gewoon moeten leren IRC'en. Dan kunnen al die SC's in één keer weg!
Kun je als techniek nerd toch nog zonder liegen vertellen dat je een weekend flink in de kut bezig bent geweest...quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:45 schreef Frezer het volgende:
[..]
Aha, jou gaan we matchen met Cara!
Je bent een collega trouwens, ik doe die studie die ook wel als "kut" bekend staat..
Ach ik heb niks tegen sc's.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:48 schreef MPG het volgende:
[..]... srry... wist niet dat we al zo serieus waren
Ik wil ook zo'n hoog gebouw, waar je nog niet door rotte houten vloeren zakt enzo,quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Heeej een TeMa student...
* MPG zwaait ekkes van E-hoog naar het paviljoen
Venloquote:
Als ze gewoon online blijft dan krijgt ze een keurig logje hoorquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben MPG eer-ik
Jongeman, 21 22 jaar, (nog) single, woonachtig in het Limburgse land 't groene hart, student Elektrotechniek aan de TU/e
laten we het maar niet over m'n school gaan hebben
En jij?
Jep. Zoete versie van BeF.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:44 schreef Godlike02 het volgende:
![]()
Die koffie SC is toch die nieuwe onzinnige SC?![]()
tssssss..... als er iets te matchen valt doe ik dat wel zelf hoor....quote:
Je bent van plan om te gaan bungeespringen?quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:49 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n hoog gebouw, waar je nog niet door rotte houten vloeren zakt enzo,.
Dan houdt ze weer wat tijd over....quote:
is t zo erg gesteld met je studie?quote:
BeFquote:
Maar waar de asbest je wel tegemnoet komt zekerquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:49 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n hoog gebouw, waar je nog niet door rotte houten vloeren zakt enzo,.
quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:49 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
tssssss..... als er iets te matchen valt doe ik dat wel zelf hoor....kan ik best wel..
![]()
moest jij niet nog iets afmaken?quote:
w'rom ben je daar eigenlijk mee gestopt?quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar goed (of slecht) dat ik dan geen GC mod meer ben.
..en die heeft ze broodnodig...quote:
quote:
Ik was gehaal gestoptquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
w'rom ben je daar eigenlijk mee gestopt?
nou, uhm Welkomquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben MPG
Jongeman, 21 jaar, (nog) single, woonachtig in het Limburgse land, student Elektrotechniek aan de TU/e
En jij?
Het overleven van de tu is een vak ansich,quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar waar de asbest je wel tegemnoet komt zeker
Maar indd, paviljoen is ook niet alles... heb daar wel eens vakken gehad
Dat is ook weer zo... volgende week weer zwoegen en zwetenquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:53 schreef Frezer het volgende:
[..]
Het overleven van de tu is een vak ansich,.
Da meende nie!quote:
Is het weer tentamenweek?quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo... volgende week weer zwoegen en zweten![]()
hee, arnhem.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:54 schreef Muck het volgende:
oh ja, laat ik ook even sociaal doen...
ik ben Muck(eletti) 21 jaar oud, woon in Arnhem en studeer laboratiriumtechniek en euh, ik werk bij de SNS-bank
nah hup danquote:
Ja echt!quote:
Helaas ben ik ook afhankelijk van begeleiders,quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
nah hup dan
t wachten word steeds langer
Jup.. Wat doe jij dan nog? Afstuderen? Promoveren? Doceren?quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:55 schreef Frezer het volgende:
[..]
Is het weer tentamenweek?
Daar ben ik gelukkig van af,. Maar succes met leren dan!
Wie?quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:58 schreef Q. het volgende:
Ik ben Q. en ik ben tof en iedereen kent mij.
quote:
stomme begeleidersquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:57 schreef Frezer het volgende:
[..]
Helaas ben ik ook afhankelijk van begeleiders,.
Afstuderen, als het goed is kan ik deze maand mijn praatje houden. Daarna ga ik maar opzoek naar een baan, anders ben ik bejaard voor ik van die campus af kom,quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Jup.. Wat doe jij dan nog? Afstuderen? Promoveren? Doceren?
Vroeger, toen je nog QyRoZ heette.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:58 schreef Q. het volgende:
Ik ben Q. en ik ben tof en iedereen kent mij.
je ws toch al bejaard ?quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:59 schreef Frezer het volgende:
[..]
Afstuderen, als het goed is kan ik deze maand mijn praatje houden. Daarna ga ik maar opzoek naar een baan, anders ben ik bejaard voor ik van die campus af kom,.
gewoon omkopenquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:57 schreef Frezer het volgende:
[..]
Helaas ben ik ook afhankelijk van begeleiders,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |