abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 mei 2007 @ 12:18:16 #51
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_48960284
ad melkert en kwaliteit.

we moeten blij zijn dat we van die man af zijn, zeker omdat we destijds de gespprekken tussen hem en furtuyn hebben kunnen zien. daar liet adje zijn ware aard zien, en dat doet hij nu nog eens lekker dunnetjes over.
From feudal serf to spender.
  donderdag 3 mei 2007 @ 12:20:33 #52
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_48960371
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 12:13 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Jupz en velen met mij.

Overigens is het niet alleen Adje, maar een hele waslijst mensen
Adje Melkert, Paul Zakkenvöller en Marcel van Dam staan wel hoog in die lijst.
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_48960381
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 12:16 schreef Jarno het volgende:

[..]

Zulk verbitterd fanatisme kom je normaal gesproken alleen tegen bij religieuze idioten.
Dat kan in dit geval toch ook prima kloppen ?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 3 mei 2007 @ 12:23:40 #54
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_48960485
quote:

[..]

Jupz en velen met mij.

gokje: de fanbase van "just the 2 of us" en "sterren dansen op het ijs"?

get over it.. Fortuyn is vermoord door een gesjeesde milieuactivist. Niet meer en niet minder. Geen spannende politiek in de polder, maar gewoon een idioot.
Melkert en die "hele waslijst" hebben daar net zoveel schuld aan als Fortuyn zelf: geen
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  donderdag 3 mei 2007 @ 12:27:23 #55
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_48960633
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 12:23 schreef teamlead het volgende:

[..]

gokje: de fanbase van "just the 2 of us" en "sterren dansen op het ijs"?

get over it.. Fortuyn is vermoord door een gesjeesde milieuactivist. Niet meer en niet minder. Geen spannende politiek in de polder, maar gewoon een idioot.
Melkert en die "hele waslijst" hebben daar net zoveel schuld aan als Fortuyn zelf: geen
van dam heeft wel degelijk haat lopen te los te maken binnen bepaalde groepen, net zoals melkert dat zeer vakkundig deed. maar goed, de linkse kerk is nu eenmaal oostindisch doof.

bekijk anders het debat tussen van dam en fortuyn eens, waarim van dam constant degene is die furtuyn de grond in boort.
pi_48960738
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 12:27 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

van dam heeft wel degelijk haat lopen te los te maken binnen bepaalde groepen, net zoals melkert dat zeer vakkundig deed. maar goed, de linkse kerk is nu eenmaal oostindisch doof.

bekijk anders het debat tussen van dam en fortuyn eens, waarim van dam constant degene is die furtuyn de grond in boort.
Oh en Fortuyn was een lieverdje .

Overigens was dat debat in 1997 dus 5 jaar voor de moord moesten de woorden van van Dam zo lang inwerken?
  donderdag 3 mei 2007 @ 12:30:37 #57
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_48960784
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 12:29 schreef du_ke het volgende:

[..]

Oh en Fortuyn was een lieverdje .

Overigens was dat debat in 1997 dus 5 jaar voor de moord moesten de woorden van van Dam zo lang inwerken?
linkse lezer
ik zeg nergens dat fortuyn een lieverdje was, ik geef alleen aan dat het vaak van dam of melkert was die het voorzetje gaven. daarop kwam een reactie van fortuyn welke hij in bepaalde gevallen beter net had kunnen doen.

moeilijker is het niet toch?
  donderdag 3 mei 2007 @ 12:32:55 #58
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_48960869
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 12:27 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

dat debat ken ik en ik heb me destijds kostelijk geamuseerd

En ja, het debat (en niet alleen met v Dam) werd hard gevoerd, maar óók door Fortuyn zelf, dat was 1 van de redenen van zijn succes "Hij zegt tenminste waar het op staat" was zo ongeveer de lijfspreuk van de Fortuyn aanhang.
Die pathetische uitspraak "U bent ook mijn minister president, als mij wat gebeurt heeft u bloed aan uw handen" was ook gewoon olie op het vuur gooien. Fortuyn genoot van het debat en het circus daaromheen.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_48960899
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 12:30 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

linkse lezer
ik zeg nergens dat fortuyn een lieverdje was, ik geef alleen aan dat het vaak van dam of melkert was die het voorzetje gaven. daarop kwam een reactie van fortuyn welke hij in bepaalde gevallen beter net had kunnen doen.

moeilijker is het niet toch?
Dat debat 5 jaar voor de moord had dat echt zo'n grote invloed?
  donderdag 3 mei 2007 @ 12:34:13 #60
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_48960925
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 12:33 schreef du_ke het volgende:

[..]

blijkbaar was Volkert wat traag van begrip
pi_48961022
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 11:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ayaan vertrok omdat ze 'Nederland zat was etc etc', maar Melkert 'is gevlucht'. Tuurlijk, jongens. Meten met twee maten is jullie niet vreemd he?
Volgens mij heeft Melkert het zelf als vluchten benoemd hoor.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  donderdag 3 mei 2007 @ 12:38:41 #62
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_48961079
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 12:33 schreef du_ke het volgende:

[..]

jongen, als je het niet wilt snappen heb ik geen zin het je uit te leggen.
pi_48961145
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 12:38 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

jongen, als je het niet wilt snappen heb ik geen zin het je uit te leggen.
Ok een 5 jaar oud debat was een voorzet op de moord?

Want dat zeg je. Kan je het ook onderbouwen of zit dat er niet in?
pi_48961165
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 12:34 schreef teamlead het volgende:

[..]

blijkbaar was Volkert wat traag van begrip
Dat zal het wezen inderdaad .
  donderdag 3 mei 2007 @ 12:45:51 #65
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_48961346
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 12:40 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ok een 5 jaar oud debat was een voorzet op de moord?

Want dat zeg je. Kan je het ook onderbouwen of zit dat er niet in?
Dat debat werd iedere keer door de pers naar voren gehaald en was jaren daarna nog springlevend. Volgens mij werd dat ook meerdere keren herhaalt.
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  donderdag 3 mei 2007 @ 12:45:52 #66
262 Re
Kiss & Swallow
pi_48961347
suffe "nieuws" dump
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 3 mei 2007 @ 12:47:34 #67
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_48961396
quote:

[..]

Jupz en velen met mij.

Ja, en Adje heeft persoonlijk de Twin Towers neergehaald.
pi_48961517
Voor politici die mislukken worden er altijd baantjes geregeld. Vaste prik. Zo ook voor Ad Melkert (PvdA). Ad, die enige jaren geleden op het politieke slagveld volledig in de pan werd gehakt door Pim Fortuyn, kon aan de slag bij de Wereldbank. De Wereldbank stimuleert projecten in ontwikkelingslanden en zodoende barst het daar van de afgeserveerde Nederlandse politici. Bij de Wereldbank kun je jezelf heerlijk wentelen in het leed van de wereld, je moreel superieur wanen en ook nog eens buitengewoon goed verdienen. Ideaal voor een wereldverbeteraar met ambities. Met de benoeming van Paul Wolfowitz tot directeur van de Wereldbank was Melkert echter niet blij. Wolfowitz wilde van de Wereldbank namelijk een efficiënte, corruptievrije organisatie maken en dat was tegen het zere been van Melkert. Melkert had van de PvdA namelijk ook nooit een efficiënte organisatie willen maken. Ad is meer van vissen in troebel water. Om Wolfowitz te lozen, bedacht Ad een plannetje. Wie precies wil weten hoe het zit, moet de columns van Leon de Winter op Elsevier.nl lezen. Het komt er op neer dat Melkert, onder luid applaus van alle wereldverbeteraars, Wolfowitz een mes in de rug stak.

Hij heeft nog nooit gedanst.
Hij kent zijn doel.
Nog nooit is op zijn vale klerkensmoel
Zomaar een lach verschenen, maar die nacht,
Nadat de gek de nar had omgebracht,
Kroop hij zijn bed uit, glimmend van de pret,
En maakte hij onbespied een pirouette.
Dank, dank, riep hij, het monster is geveld.
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_48961743
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 12:45 schreef LENUS het volgende:

[..]

Dat debat werd iedere keer door de pers naar voren gehaald en was jaren daarna nog springlevend. Volgens mij werd dat ook meerdere keren herhaalt.
Niet echt concreet dit. Je kan niet aangeven waar van Dam precies die voorzet gaf? En een debat van 5 jaar oud kan je daar iemand nog de schuld van geven?
  donderdag 3 mei 2007 @ 12:58:55 #70
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_48961789
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 12:50 schreef desiredbard het volgende:
Wie precies wil weten hoe het zit, moet de columns van Leon de Winter op Elsevier.nl lezen.
Want die heeft een rechtstreekse video-audioverbinding met het kantoor van de Wereldbank en weet dus precies wat er daar gebeurt...

De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_48961851
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 11:29 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Verder vindt Fortuyn het denk ik ook wel lachen, dat zijn vijanden nogsteeds regelmatig op een nare manier met de dood van Fortuyn worden geconfronteerd.
Eerst maar even een NL-vertaling:
Ik denk dat Fortuyn het wel grappig zou hebben gevonden als hij zou weten dat zijn politieke tegenstanders nog steeds met zijn dood worden geconfronteerd.--zoiets bedoel je zeker ?

O enne:. Fortuyn vindt niets...hij is dood. en het verband tussen Ad Melkert, de wereldbank, Wolfowitz en de dood van Fortuyn: dat is er helemaal niet!
Je kunt Melkert ook een uilskuiken vinden zonder Pim er telkens maar weer bij te halen.
Gelukkig zonder haar
  donderdag 3 mei 2007 @ 13:10:24 #72
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_48962233
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 12:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Want die heeft een rechtstreekse video-audioverbinding met het kantoor van de Wereldbank en weet dus precies wat er daar gebeurt...

De Winter leeft een beetje in zijn eigen Hemel van Hollywood.
pi_48965636
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 13:00 schreef TeChNo2 het volgende:

O enne:. Fortuyn vindt niets...hij is dood.
Dat klopt ook wel.... maarja als de tegenstanders in eens voor een dode Fortuyn gingen spreken, dan mogen zijn medestanders dat ook
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_48967654
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 14:36 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dat klopt ook wel.... maarja als de tegenstanders in eens voor een dode Fortuyn gingen spreken, dan mogen zijn medestanders dat ook
Ik had meer het idee dat het "napraten" was dan "spreken voor" maar ja: details! Blijft het feit dat ik het verband niet zie tussen de wereldbank, vriendjespolitiek en Pim Fortuyn, (alhoewel...?)
Gelukkig zonder haar
pi_48969074
ALs Melkert er echt achter zit, dan hulde...

De gluiperd Wolfowitz verdiend niet beter, de oorlogsmisdadiger
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')