Adje Melkert, Paul Zakkenvöller en Marcel van Dam staan wel hoog in die lijst.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:13 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Jupz en velen met mij.
Overigens is het niet alleen Adje, maar een hele waslijst mensen
Dat kan in dit geval toch ook prima kloppenquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:16 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zulk verbitterd fanatisme kom je normaal gesproken alleen tegen bij religieuze idioten.
gokje: de fanbase van "just the 2 of us" en "sterren dansen op het ijs"?quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:13 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Jupz en velen met mij.
van dam heeft wel degelijk haat lopen te los te maken binnen bepaalde groepen, net zoals melkert dat zeer vakkundig deed. maar goed, de linkse kerk is nu eenmaal oostindisch doof.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
gokje: de fanbase van "just the 2 of us" en "sterren dansen op het ijs"?
get over it.. Fortuyn is vermoord door een gesjeesde milieuactivist. Niet meer en niet minder. Geen spannende politiek in de polder, maar gewoon een idioot.
Melkert en die "hele waslijst" hebben daar net zoveel schuld aan als Fortuyn zelf: geen
Oh en Fortuyn was een lieverdjequote:Op donderdag 3 mei 2007 12:27 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
van dam heeft wel degelijk haat lopen te los te maken binnen bepaalde groepen, net zoals melkert dat zeer vakkundig deed. maar goed, de linkse kerk is nu eenmaal oostindisch doof.
bekijk anders het debat tussen van dam en fortuyn eens, waarim van dam constant degene is die furtuyn de grond in boort.
linkse lezerquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh en Fortuyn was een lieverdje.
Overigens was dat debat in 1997 dus 5 jaar voor de moord moesten de woorden van van Dam zo lang inwerken?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:27 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
van dam heeft wel degelijk haat lopen te los te maken binnen bepaalde groepen, net zoals melkert dat zeer vakkundig deed. maar goed, de linkse kerk is nu eenmaal oostindisch doof.
bekijk anders het debat tussen van dam en fortuyn eens, waarim van dam constant degene is die furtuyn de grond in boort.
Dat debat 5 jaar voor de moord had dat echt zo'n grote invloed?quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:30 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
linkse lezer![]()
ik zeg nergens dat fortuyn een lieverdje was, ik geef alleen aan dat het vaak van dam of melkert was die het voorzetje gaven. daarop kwam een reactie van fortuyn welke hij in bepaalde gevallen beter net had kunnen doen.
moeilijker is het niet toch?
blijkbaar was Volkert wat traag van begripquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat debat 5 jaar voor de moord had dat echt zo'n grote invloed?
Volgens mij heeft Melkert het zelf als vluchten benoemd hoor.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]Ayaan vertrok omdat ze 'Nederland zat was etc etc', maar Melkert 'is gevlucht'. Tuurlijk, jongens. Meten met twee maten is jullie niet vreemd he?
jongen, als je het niet wilt snappen heb ik geen zin het je uit te leggen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat debat 5 jaar voor de moord had dat echt zo'n grote invloed?
Ok een 5 jaar oud debat was een voorzet op de moord?quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:38 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
jongen, als je het niet wilt snappen heb ik geen zin het je uit te leggen.
Dat zal het wezen inderdaadquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
blijkbaar was Volkert wat traag van begrip
Dat debat werd iedere keer door de pers naar voren gehaald en was jaren daarna nog springlevend. Volgens mij werd dat ook meerdere keren herhaalt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ok een 5 jaar oud debat was een voorzet op de moord?
Want dat zeg je. Kan je het ook onderbouwen of zit dat er niet in?
Ja, en Adje heeft persoonlijk de Twin Towers neergehaald.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:13 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Jupz en velen met mij.
Niet echt concreet dit. Je kan niet aangeven waar van Dam precies die voorzet gaf? En een debat van 5 jaar oud kan je daar iemand nog de schuld van geven?quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:45 schreef LENUS het volgende:
[..]
Dat debat werd iedere keer door de pers naar voren gehaald en was jaren daarna nog springlevend. Volgens mij werd dat ook meerdere keren herhaalt.
Want die heeft een rechtstreekse video-audioverbinding met het kantoor van de Wereldbank en weet dus precies wat er daar gebeurt...quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:50 schreef desiredbard het volgende:
Wie precies wil weten hoe het zit, moet de columns van Leon de Winter op Elsevier.nl lezen.
Eerst maar even een NL-vertaling:quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:29 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Verder vindt Fortuyn het denk ik ook wel lachen, dat zijn vijanden nogsteeds regelmatig op een nare manier met de dood van Fortuyn worden geconfronteerd.
De Winter leeft een beetje in zijn eigen Hemel van Hollywood.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Want die heeft een rechtstreekse video-audioverbinding met het kantoor van de Wereldbank en weet dus precies wat er daar gebeurt...
Dat klopt ook wel.... maarja als de tegenstanders in eens voor een dode Fortuyn gingen spreken, dan mogen zijn medestanders dat ookquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:00 schreef TeChNo2 het volgende:
O enne:. Fortuyn vindt niets...hij is dood.
Ik had meer het idee dat het "napraten" was dan "spreken voor" maar ja: details! Blijft het feit dat ik het verband niet zie tussen de wereldbank, vriendjespolitiek en Pim Fortuyn, (alhoewel...?)quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:36 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel.... maarja als de tegenstanders in eens voor een dode Fortuyn gingen spreken, dan mogen zijn medestanders dat ook
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |