quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:47 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nou nou Frollo, dat weet ik zo net niet hoor...
Moet wel zeggen dat ik me zo alleen een versie van Lulu met Bowie kan herinneren. Was best goed hoor, maar Bowie solo heeft toch wel mijn voorkeur
Rissotto, recept kan je van Claudia krijgen. Dan hou je waarsch. nog wel wat over.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:04 schreef Gellius het volgende:
Okay, ik heb een enorm brok Parmezaanse kaas ontvangen. Wat ga ik er van brouwen?
Over de pasta.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:04 schreef Gellius het volgende:
Okay, ik heb een enorm brok Parmezaanse kaas ontvangen. Wat ga ik er van brouwen?
Vanavond maak ik gebonden tomatensoep overigens.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:08 schreef Gellius het volgende:
CLAUDIA! OEOE!
Van de bloemen weet ik het niet, maar ik neem aan dat destengel nog gewoon kan.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:12 schreef Gellius het volgende:
Overigens is mijn bieslook gaan bloeien. Is hij nog eetbaar?
Heb je al zoveel grapjes gemaakt?quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:19 schreef Z het volgende:
21819.
Toen de bieslook hier in de tuin nog leefde was ik ook verbaasd over debloemen die erin kwamenquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:22 schreef Gellius het volgende:
Ik vind het wel heel ontroerend, dat hij is gaan bloeien. Ik had nog nooit op die manier over de bieslook nagedacht.
Reden tot zorg?quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:23 schreef Lienekien het volgende:
Jij vermenselijkt je bieslook. Jeetje.
Want dat is BELANGRIJK.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:23 schreef Z het volgende:
[..]
Nee, ik ben hard aan het werk mijn postaantal te verhogen.
Risotto bianco. Echt het allerlekkerst. Je kunt er een salade bij doen van ijsbergsla en gegrilde zalm (in stukjes) met daarover olijfolie, citroensap en rode peperkorrels.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:04 schreef Gellius het volgende:
Dat is volkomen terecht. Zelfgemaakt door de boer, geen rommel, geen Zutaten.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:51 schreef Z het volgende:
Ik ben echt stikjaloers op die vers ingevlogen worstjes.
Ik verwacht een post over de smaaksensatie.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:52 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dat is volkomen terecht. Zelfgemaakt door de boer, geen rommel, geen Zutaten.
Schijnt... schijnt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Spinazie en zalm is eigenlijk niet zo'n goede combinatie.
Dat heb ik ook eens naar voren gebracht. En dat werd me verdorie toch niet in dank afgenomen!quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Noem spinazie en menigeen zal zeggen dat er veel ijzer inzit. Waarschijnlijk is die associatie ontleend aan Popeye, de sailorman die enorme spierballen krijgt als hij spinazie eet. Maar kloppen doet het niet. Een ons spinazie bevat ongeveer 3 milligram ijzer en dat is niet opzienbarend. Een ons tomatensaus bevat nogal wat meer. Zwangere of borstvoedende vrouwen met een ijzertekort kunnen beter wat meer vlees eten. In de meeste vleessoorten zit niet alleen meer ijzer dan in spinazie, ijzer uit vlees wordt ook veel beter in het bloed opgenomen dan ijzer uit groente.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Slaan doet het wel. Als een tang op een varken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:07 schreef Frollo het volgende:
'Kloppen doet het niet', vreselijke constructie, brrr.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Slaan doet het wel. Als een tang op een varken.
Dat was ter gelegenheid van mijn geroosterde zalmmoot op een bed van rauwe spinazie. Die was goddelijk overigens. En toen hadden we ook al uitgevogeld dat het een achterhaald advies wasquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat heb ik ook eens naar voren gebracht. En dat werd me verdorie toch niet in dank afgenomen!
Het ging mij om de foutieve aanname dat ik benauwd met mijn voeding om zou springen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:19 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dat was ter gelegenheid van mijn geroosterde zalmmoot op een bed van rauwe spinazie. Die was goddelijk overigens. En toen hadden we ook al uitgevogeld dat het een achterhaald advies was.
Dank voor het recept, Claudia. In huize Gellius is het risotto vanavond.
Zelfs dat niet.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:16 schreef Gellius het volgende:
Benauwd zou ik niet durven zeggen. Omzichtig.
Ik dacht het wel ja. IJs en weder dienende.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:44 schreef Claudia_x het volgende:
Dus het weekeinde van de 12e/13e is ze er nog?
Jep. Zorg wel dat er genoeg olie in de pan zit zodat de korrels mooi glazig worden. Op een gegeven moment gaan de korrels 'sissen' en dan weet je dat ze wijn willen (dus dan geef je ze wat wijn). Daarna worden ze steeds dikker en zachter vanwege alle bouillon die ze opnemen (steeds een scheutje, he?).quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:44 schreef Gellius het volgende:
Die risotto gooi je dus hùp uit het pak bij de ui en knoflook?
quote:Op een gegeven moment gaan de korrels 'sissen' en dan weet je dat ze wijn willen (dus dan geef je ze wat wijn).
Doen. En dan hang je ze leuk op je koelkast/magneetbord en dan kan de voorpret beginnen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:51 schreef Gellius het volgende:
't Is 67 euro hè? Maar ja, die ouwe bok gaat wel Berlin integraal doen.
Vergeet de bebop niet.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:12 schreef Gellius het volgende:
Misschien heeft hij godsgruwelijk veel seks. Al dat koken en tekenen en schilderen en schrijven is ook maar sublimatie natuurlijk.
Afschuwelijk inderdaad. Enkel wanneer je er een toepasselijk woordgrapje mee zou kunnen maken zou ik het goedkeuren.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:07 schreef Frollo het volgende:
'Kloppen doet het niet', vreselijke constructie, brrr.
Ach, als ik daar nou graag naar luister JAM. Dan gun je me dat toch.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:40 schreef JAM het volgende:
Nee, nee, de Ramones hebben we niet nodig. Ècht niet. Demp er even een grachtje mee, G.
Nou, 't is dat het de Ramones zijn. Als je graag naar Natalie Imbugrilaiaalrrlibuluggruliabragluagliurlaaa had geluisterd had ik er anders over gedacht. Ik gun het je, G., maar let wel; 't kan nog nèt hoor!- nog nèt!quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:43 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ach, als ik daar nou graag naar luister JAM. Dan gun je me dat toch.
Die kwam net voorbij, Frollo.
Teveel tekst. Ik wil toet-toet-pwep-pwep maar dan zonder Peppi en Kokki.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:42 schreef Frollo het volgende:
De Ramones!
Beat on the brat
Beat on the brat
Beat on the brat with a baseball bat
Oh yeah
Oh yeah
Oh-oh
En:
Second verse
Same as the first
Hun minimalisme zou je toch aan moeten spreken, JAM?
Ik voor Two Unlimited, G.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:49 schreef Gellius het volgende:
Ik had in mijn jonge jaren een zwak voor Stevie Nicks, JAM. Maar daar praat ik liever niet meer over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |